Related topics
- View the latest post: Solutio & The I's - Against Us & Payne
- View the latest post: Solutio & The I's - Mario & Luigi DJ Tool (Xxlerator Carnaval)
- View the latest post: Fausto's Crossover - Week 15 (Guestmix by Solutio & The I's)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 76 Da Tweekaz, Solutio & The I's & Crypsis & Chain Reaction
- View the latest post: Solutio - Sanctum
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Inderdaad, volgens mij draaien ze ook altijd behoorlijk goed.Hard Twins wrote:deze mannen komen er wel![]()
![]()
XtD wrote:Inderdaad, volgens mij draaien ze ook altijd behoorlijk goed.Hard Twins wrote:deze mannen komen er wel![]()
![]()
Hopelijk zet Tilt snel de prev neer ''Haha''
Dat zou heel mooi en terecht zijnDelcone wrote:Hopelijk zet Tilt snel de prev neer ''Haha''
ik wil hem wel eens live horen. tot nu toe vind ik het vrij matig
Misschien volgende week in The Magic Show.Delcone wrote:Wanneer komt hij weer langs(H)
weer zo'n dikke kick, vindt het altijd wel hebben dat donkere stijltje van ze xD
Als het goed is komen ze binnenkort weer bij Beatbusters xD
Als het goed is komen ze binnenkort weer bij Beatbusters xD
Last edited by iSenSe` on 16 Feb 2011 23:07, edited 1 time in total.
Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Erg jammer
Die vocal komt toch gewoon uit de serie Flash Forward?Piaaa wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Wat QonFuzion zegtPiaaa wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Waren al met die vocals bezig en vond ze te vet om weer eruit te gooien
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Vette track 
Wat Solutio zegtSolutio wrote:Wat QonFuzion zegtPiaaa wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Waren al met die vocals bezig en vond ze te vet om weer eruit te gooien
Uit andere tracks knippen daar doen we niet aan!
Wat denk jij nouPiaaa wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Vocals komen vaak uit films/series... In dit geval uit FlashForward.
Beetje jammer Piaaa
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
B-Kant Devastator?! 
Klinkt goed. Ben nou wel eens een keer benieuwd naar een HQ'tje van hun, ken alleen tientallen rips + City Of Chaos.
Dan niet geript, dan alsnog al een keer eerder gebruikt, alsnog jammerInno wrote:Wat denk jij nouPiaaa wrote:Vocal is letterlijk geript uit : Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout...
Erg jammer
Vocals komen vaak uit films/series... In dit geval uit FlashForward.
Beetje jammer Piaaa
bRt_ wrote:B-Kant Devastator?!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
The CrybRt_ wrote:B-Kant Devastator?!
A 2.17
A Haunted

Hopelijk snel HQ previeuws!
A Haunted
Hopelijk snel HQ previeuws!
Komt goed! Het is ook niet zo dat we niet willen releasen ofzo
Moeten alleen eerst wat dingen geregelt worden bij een label en dat duurt helaas wat langer dan gedacht allemaal
Live zijn ze al wel in HQ te bewonderen dus gewoon is langskomen
Moeten alleen eerst wat dingen geregelt worden bij een label en dat duurt helaas wat langer dan gedacht allemaal
Live zijn ze al wel in HQ te bewonderen dus gewoon is langskomen
View on YouTube
Haunted!
Daar wil ik wel wat meer van horen, van wat ik kan horen krijg ik al vreselijke kriebels. Duisterheid ten top, wat een synth.
Haunted!