Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Scope DJ

Track(s): A New Beginning (Rebirth 2013 anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:06 
 
Hardtraxx Elite

vage melodie, niet echt een anthem gevoel erbij, had een stuk beter verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, hele vage track met rare melo, krijg er zelf ook geen Anthem gevoel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:32 
 
Hardtraxxer

Hmm.. Vind er niets aan. Maar misschien als je met al je vrienden buiten in het zonnetje staat zal het wel gezellig zijn als anthem zijnde, denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeh, klinkt leuk. Melodie is helemaal niet heel vaag. Gewoon anders, met een geinige synth. Ben benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die van Ran-D & B-Front kan toch niemand overtreffen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De kick is me echt te schel en hol, voor de rest klinkt het weer heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwak voor Scope DJ :$ :love:
Alleen jammer van de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Beste anthem wat ik tot nu toe in 2013 gehoord heb! Die melodie blijft zo heerlijk in je kop zitten, en omschrijft Rebirth op zijn best: Kick-off van het festival seizoen! Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mij doet t persoonlijk niet zoveel..
Zal wel met mijn smaak te maken hebben maar dit trekt me gewoon niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat 'n vage track. Weinig drive en vind 'm vrij leeg... Had beter verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, kicks zijn alleen een minpunt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Oeh, klinkt leuk. Melodie is helemaal niet heel vaag. Gewoon anders, met een geinige synth. Ben benieuwd naar de HQ.

Klinkt in HQ ook prima. Ben nu al verslaafd aan de climax. Heerlijke synth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me (nog) niets! Misschien eens wat meer beluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heerlijke synth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Beste anthem wat ik tot nu toe in 2013 gehoord heb! Die melodie blijft zo heerlijk in je kop zitten, en omschrijft Rebirth op zijn best: Kick-off van het festival seizoen! Ik heb er zin in!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aparte synth. Moet er even aan wennen denk ik. Voor de rest klinkt het wel leuk. Op de kicks na: daar mag ie wat mij betreft echt wel eens aan gaan sleutelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

Dennis Lambregts schreef:
die van Ran-D & B-Front kan toch niemand overtreffen xd

dit

Vind de break wel lekker maar die kick verpest de hele track imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
die van Ran-D & B-Front kan toch niemand overtreffen

Nee, al vond ik die van A2 vorig jaar ook erg lekker.

Vind dit maar een saaie plaat zonder anthem-gevoel. Scope altijd erg wisselend gevonden qua producties en dat bewijst ie maar weer eens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Hij pakt me :) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja, mja. De kicks vind ik zwaar beroerd. Melodie en sfeer is wel leuk gedaan though. Heeft toch altijd wel iets, Scope. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De meeste bezoekers uit de regio Haaren Esch boxtel oisterwijk helvoirt etc houden van meezingende-clap-handbeweeg nummers dat heeft deze niet, 2011 en 2012 hadden dat naar mijn gevoel wel! Jammer maar misschien moet het nog wennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:10 
 
Hardtraxx Elite

Mwahh, Nog paar keer horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt heel erg vet, die synth is geniaal en er zit een heerlijk zomers gevoel in. Hij is heel anders dan de vorige anthems maar dat maakt hem zeker niet minder.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks