Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ge-wel-dige track! Zo wil ik mijn anthems, kick vind ik ook nog best wel prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders, met name de synth in de climax. Vind het op het eerste gehoor wel aardig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Dennis Lambregts schreef:
die van Ran-D & B-Front kan toch niemand overtreffen

Nee, al vond ik die van A2 vorig jaar ook erg lekker.

Vind dit maar een saaie plaat zonder anthem-gevoel. Scope altijd erg wisselend gevonden qua producties en dat bewijst ie maar weer eens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind em goed!
Krijg er zin in de zomer van (:
Wel vind ik de climax niet overtuigend
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fris trackje, vind hem niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

Beetje raar allemaal, komt die kick erin krijg je van die vage niet ritmische geluidjes erover heeen... :/ andere 2jaar waren beter . maaar veders nix aan te merken op Scope dj zijn Fantasy island anthem was niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:31 
 
Hardtraxx Elite

ik vind dit maar slecht klinken, saaie sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gedurfd voor een anthem :) het loopt alleen net niet helemaal lekker helaas.. Hopelijk schaaft hij het nog wat bij. Dan is het een hele vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op één of andere manier bevalt deze plaat me wel..

Scope heeft altijd wel verfrissende sounds..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, hij mist alleen echt het 'Anthem' gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Leuke plaat! Scope DJ stelt nooit teleur, heeft altijd veel variatie in z'n tracks wat je van de meeste DJ's niet kunt zeggen. Niet dat het erg is, maar een beetje variatie in je tracks kan geen kwaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel chill! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
De meeste bezoekers uit de regio Haaren Esch boxtel oisterwijk helvoirt etc houden van meezingende-clap-handbeweeg nummers dat heeft deze niet, 2011 en 2012 hadden dat naar mijn gevoel wel! Jammer maar misschien moet het nog wennen

Dat stuk kun je in principe gewoon weglaten.

Ik vind het juist wel goed dat Scope zich niet heeft laten verleiden tot een eindeloos stuk autotune ofzo. Vind het verder ook wel een prima track, alleen ben ik nooit zo gecharmeerd van die mids van hem. Altijd een reverse om een reverse in je track te hebben, echt knallen doet t 't nooit.

Wel vet trouwens dat Rebirth gewoon elk jaar een anthem doet, niet van dat slappe gezanik als bij DefQon. Gewoon op tijd een preview, en je zag wat dat opleverde de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere drive in de climax, me like :)
Prima anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kick mag iets beter maar de melodie vind ik geweldig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan er mee door, heb wel een soort van voorliefde voor scope xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:16 
 
Hardtraxxer

Geen anthem titel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:24 
 
Hardtraxx Addict

Synth en die melodie zijn echt vet! Alleen wel wat jammer van de kick :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track imo. Kick is wat hol, maar heerlijke mid en melode pakt me ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 23:20 
 

Holle kick op momenten vet, maar algemeen vind ik dit maar een rukplaatje. Ook niet anthemwaardig idd.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

Met een goede kick was dit een leuk plaatje alleen deze kick vind ik echt heel lelijk veel te hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict

Die 2de climax klinkt ook heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks zijn echt heel lelijk. De rest klinkt weer typisch Scope DJ = heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo, echt een heel lekker nummer ! vooral die intro springt er uit, aparte sounds !

volgensmij zit hier echt veel tijd in :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks