Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oow hij is heel erg gaaf, heerlijk gevoel en die zweverige synth is komt goed tot z'n recht. Echt jammer dat de kicks gewoon te hol zijn. Met lekkere volle kicks zou hij nog beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe vaker ik m luister hoe lekkerder hij wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt inderdaad iedere keer beter als ik em luister! geen 13 in een dozijn anthem :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks