Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je bent toch een hardstylefeest. Als de mensen niet van hardstyle houden, dan hebben ze er ook niets te zoeken. Krijg je dan je stadion niet vol, jammer dan, dan zijn er blijkbaar te weinig mensen die van hardstyle houden. Wat me overigens sterk lijkt want in 2003 waren de stadions al vol.


tijden veranderen, niets aan te doen. liefhebbers kunnen wel zielig er om gaan doen maar je kunt het net zo goed accepteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zouden we dit moeten accepteren :p Als we alles accepteren, wordt het ook niks.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is dat zielig doen? Als mensen zeggen dat ze liever een normale track zien ipv zo'n bootleg die in 5 minuten in elkaar gezet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is dat zielig doen? Als mensen zeggen dat ze liever een normale track zien ipv zo'n bootleg die in 5 minuten in elkaar gezet is.


daar ging het niet om :p gaat om dat men het niet kan hebben dat dagjes mensen nu ook steeds meer naar hs feesten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:

rare vergelijkenis hoor.

iig het gaat om het commerciƫle. nu dagjes mensen dit gehoord hebben denken ze "he ik ga volgend jaar weer" en nu heeft b2s weer wat mensen gelokt. als ze het niet zouden doen ja dan komen ze niet meer terug inderdaad.


Want B2S bepaalt dat Zatox een tool maakt van Epic? Ook nogal een beetje krom gedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
wootum schreef:
Is dat zielig doen? Als mensen zeggen dat ze liever een normale track zien ipv zo'n bootleg die in 5 minuten in elkaar gezet is.


daar ging het niet om :p gaat om dat men het niet kan hebben dat dagjes mensen nu ook steeds meer naar hs feesten gaan :P

Ja okee. Maar ik ben het verder met Lyst eens hoor. Het is toch erg dat ze van die bootlegs maken omdat verder anders driekwart van de mensen bijna geen nummers kent.....(overdreven). Je komt toch juist naar zo'n feest om originele hardstyle nummers te horen. Zit je er over te denken om naar zo'n feest te gaan, dan verdiep je je daar eerst op internet toch in. Het is niet het moment om daar tijdens Hardbass achter te komen lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nuracore schreef:
wootum schreef:
Is dat zielig doen? Als mensen zeggen dat ze liever een normale track zien ipv zo'n bootleg die in 5 minuten in elkaar gezet is.


daar ging het niet om :p gaat om dat men het niet kan hebben dat dagjes mensen nu ook steeds meer naar hs feesten gaan :P

Ja okee. Maar ik ben het verder met Lyst eens hoor. Het is toch erg dat ze van die bootlegs maken omdat verder anders driekwart van de mensen bijna geen nummers kent.....(overdreven). Je komt toch juist naar zo'n feest om originele hardstyle nummers te horen. Zit je er over te denken om naar zo'n feest te gaan, dan verdiep je je daar eerst op internet toch in. Het is niet het moment om daar tijdens Hardbass achter te komen lijkt me?


grappig dat je dat zegt, mijn zus was namelijk wel zo stom om gewoon zomaar naar (ander voorbeeld) Qlimax te gaan terwijl ze helemaal niet van hardstyle houd :P die was ook gelijk na 2 uur weer weg :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de schuld van de lui op hardtraxx hier die house op qountdown om 12 uur wel konden waarderen. Zolang je zulke onzin accepteert heb je geen recht tot klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nuracore schreef:
wootum schreef:
Is dat zielig doen? Als mensen zeggen dat ze liever een normale track zien ipv zo'n bootleg die in 5 minuten in elkaar gezet is.


daar ging het niet om :p gaat om dat men het niet kan hebben dat dagjes mensen nu ook steeds meer naar hs feesten gaan :P

Ja okee. Maar ik ben het verder met Lyst eens hoor. Het is toch erg dat ze van die bootlegs maken omdat verder anders driekwart van de mensen bijna geen nummers kent.....(overdreven). Je komt toch juist naar zo'n feest om originele hardstyle nummers te horen. Zit je er over te denken om naar zo'n feest te gaan, dan verdiep je je daar eerst op internet toch in. Het is niet het moment om daar tijdens Hardbass achter te komen lijkt me?

80% van de mensen komt echt niet om originele nummers te horen. Die komen 'met de groep', of om te zuipen/snatsen/hard te gaan en om Lose my Mind mee te zingen.. Heb op feesten heel vaak het gevoel dat ik maar een van de weinigen ben die de platen die er gedraaid worden ook kent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

allemaal drammen over de kick. dat zal waarschijnlijk de kwaliteit zijn. want zaterdag klapte deze er toch wel enorm hard op! en die kick was heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Axora schreef:
allemaal drammen over de kick. dat zal waarschijnlijk de kwaliteit zijn. want zaterdag klapte deze er toch wel enorm hard op! en die kick was heerlijk :thumbup:


Is gewoon een poing zatox kick die we al vaker gehoord hebben... heeft de kwaliteit van de stream echt geen invloed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Axora schreef:
allemaal drammen over de kick. dat zal waarschijnlijk de kwaliteit zijn. want zaterdag klapte deze er toch wel enorm hard op! en die kick was heerlijk :thumbup:

Het gaat niet om de kick maar om de track zelf... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:46 
 
Hardtraxxer

echt leuk hoe iedereen zijn eigen mening heeft en die wil verdedigen hehe.

OT:

orgineel vind ik persoonlijk zeer lekker, vind dat zatox er niks op toegevoegd heeft en de waarde flink naar beneden heeft gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TheArthadox schreef:
echt leuk hoe iedereen zijn eigen mening heeft en die wil verdedigen hehe.

Dat is toch ook de bedoeling van een forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 22:54 
 

Axora schreef:
allemaal drammen over de kick. dat zal waarschijnlijk de kwaliteit zijn. want zaterdag klapte deze er toch wel enorm hard op! en die kick was heerlijk :thumbup:

Hij klapte niet hard en de kick was niet heerlijk.

Mening of feit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:27 
 

wootum schreef:
TheArthadox schreef:
echt leuk hoe iedereen zijn eigen mening heeft en die wil verdedigen hehe.

Dat is toch ook de bedoeling van een forum :P


Maar het lijkt hier afentoe net een scouting op Hardtraxx, die discussies, geweldig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is gewoon een leuk nummer, maar waarom moet iemand anders succes uitgemolken worden, en dan ook nog eens op de cheesy way.

En ja Zatox vind het zelf ook een geweldig nummer, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan op QD de originele versie moet gaan draaien en daarna nog eens een halfgare bootleg in elkaar moet gooien.

Ik vind Mijn Konijn van Ernst & Bobbie ook een dik nummer, moet ik die er dan ook maar op gooien als ik op QD/HardBass sta?
Achterlijk gedoe man...draai gewoon hardstyle dat met gevoel passie is gemaakt. Dit soort nummers zet de hardstyle scene voor schut in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:28 
 
Hardtraxxer

Nu ja.. blijkbaar vind Sandro Silva het een vette remixke ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Achterlijk gedoe man...draai gewoon hardstyle dat met gevoel passie is gemaakt. Dit soort nummers zet de hardstyle scene voor schut in mijn ogen.

Nogmaals: Want wie verplichtte Zatox om hier een remix van te maken?
Hier zit prima gevoel en passie in. Hij vindt dit gewoon een gave plaat en besloot er wat mee te doen. Dan is dit toch precies wat jij zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Rawbin schreef:
Achterlijk gedoe man...draai gewoon hardstyle dat met gevoel passie is gemaakt. Dit soort nummers zet de hardstyle scene voor schut in mijn ogen.

Nogmaals: Want wie verplichtte Zatox om hier een remix van te maken?
Hier zit prima gevoel en passie in. Hij vindt dit gewoon een gave plaat en besloot er wat mee te doen. Dan is dit toch precies wat jij zegt?


Ik wou zeggen wtf? Ik vind juist dat hierdoor de setjes innovatief en verassend blijven. Dat van mijn konijn slaat nergens op, wat een grap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 12:07 
 

Zijn het en keer de kut line up's op feestje niet, dan is het wel een bootleg waar bijna iedereen over loopt te janken als een wijf.
Je kan van te voren weten dat er spul word gedraaid op feestjes die jullie niet zinnen.
Altijd nog een kwestie van smaak, de een vind dit goed, de ander dat, dit dus. Geen een producer of DJ die ALTIJD spul maakt of setjes in elkaar klapt die aan de verwachtingen doen van iemand.
En zal ook nooit gebeuren, want dat kan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Zijn het en keer de kut line up's op feestje niet, dan is het wel een bootleg waar bijna iedereen over loopt te janken als een wijf.

Line-up van Hardbass vond ik nou ook niet de geniaalste aller tijden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Zijn het en keer de kut line up's op feestje niet, dan is het wel een bootleg waar bijna iedereen over loopt te janken als een wijf.
Je kan van te voren weten dat er spul word gedraaid op feestjes die jullie niet zinnen.
Altijd nog een kwestie van smaak, de een vind dit goed, de ander dat, dit dus. Geen een producer of DJ die ALTIJD spul maakt of setjes in elkaar klapt die aan de verwachtingen doen van iemand.
En zal ook nooit gebeuren, want dat kan ook niet.

Dit heeft toch niks met hardstyle te maken? Gewoon het originele nummer, en daar een Zatox kick onder geplakt. Nou leuk, kunnen we weer wat klootjesvolk blij mee maken! Maar het ondertussen wel vertikken om er eens een nummer als Poltergeist of Creation erin te gooien. Het moet ook van 2 kanten komen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Zijn het en keer de kut line up's op feestje niet, dan is het wel een bootleg waar bijna iedereen over loopt te janken als een wijf.
Je kan van te voren weten dat er spul word gedraaid op feestjes die jullie niet zinnen.
Altijd nog een kwestie van smaak, de een vind dit goed, de ander dat, dit dus. Geen een producer of DJ die ALTIJD spul maakt of setjes in elkaar klapt die aan de verwachtingen doen van iemand.
En zal ook nooit gebeuren, want dat kan ook niet.


Ja want hij draait em nu alleen op Hardbass :')
Durf al mn geld erop in te zetten dat ie op elk feest langs komt, ook op Loudness dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
JEFSKIII schreef:
Zijn het en keer de kut line up's op feestje niet, dan is het wel een bootleg waar bijna iedereen over loopt te janken als een wijf.
Je kan van te voren weten dat er spul word gedraaid op feestjes die jullie niet zinnen.
Altijd nog een kwestie van smaak, de een vind dit goed, de ander dat, dit dus. Geen een producer of DJ die ALTIJD spul maakt of setjes in elkaar klapt die aan de verwachtingen doen van iemand.
En zal ook nooit gebeuren, want dat kan ook niet.


Ja want hij draait em nu alleen op Hardbass :')
Durf al mn geld erop in te zetten dat ie op elk feest langs komt, ook op Loudness dus...

Hou m'n hart vast voor die set :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks