Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Ben sowieso geen fan van bootlegs en ook deze spreekt me niet aan.
Die kicks
Die passen hier zo slecht bij
Verder voegt het ook niet veel toe aan het origineel of zo. Luister liever het origineel.
Verder voegt het ook niet veel toe aan het origineel of zo. Luister liever het origineel.
is dit serieus?
wat lelijk zeg!
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
g'oh.. toch leuk DJ tooltje 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
leuk voor een free release jaRayn wrote:g'oh.. toch leuk DJ tooltje
-
I
Van housenummers valt bijna geen hardstyle bootleg te maken! Klinkt verschrikkelijk dit 
Die kicks hilarisch, de originele kicks gaan nog harder en dat zijn ook de enige kicks die bij deze plaat passen.
-
J
- 6 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
met qountdown opent hij zn set met het origineel wat ik erg kansloos vind, en nu dit.. ik vind het 3x niks..
Alsof ie dit echt zou releasen, dohWildstylerz wrote:leuk voor een free release jaRayn wrote:g'oh.. toch leuk DJ tooltje
-
WHardtraxxer
- 96 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
ik hoorde em vanacht en vond em eigenlijkk wel redelijk vet omdat ik ook fan ben van house, mja hij is leuk als free give away ofzo verder is het wel een geinige bootleg 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Nee.
Wat een drama
Vond het origineel ook al geen zak aan maar dit is zowaar nog erger.
Vond het origineel ook al geen zak aan maar dit is zowaar nog erger.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
had voor de kerst op twitter alwel gelezen dat hij hier wat mee zou gaan doen maar dacht dat het alleen bij qountdown bleef (gewoon de originele). maar dit vind ik dus echt geen reet aan! epic fail!
Zeg niet vaak dat ik iets dramatisch vind.. Maar helaas is dit het enigste woord wat ik hier voor kan gebruiken!
Dramatisch!
Snap niet dat je dit op een feest als 'Hardbass' durft te draaien, de gedachte alleen al
Mist drive, kracht.. Alles wat een hardstyle plaat moet hebben, mis ik hier 
Dramatisch!
Snap niet dat je dit op een feest als 'Hardbass' durft te draaien, de gedachte alleen al
-
A
roberttt wrote:Dramatisch!
Nominatie voor meest misplaatste kick ooit. 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Hardbass is toch een feest waar veel dagjesmensen komen tegenwoordig? Dan is deze bootleg zo slecht nog niet 
/care Een hardstyle dj zou zulke bende niet mogen draaien, ze mogen er zelf niet aan denken! Bah wat een troep :pZirkumflex wrote:Hardbass is toch een feest waar veel dagjesmensen komen tegenwoordig? Dan is deze bootleg zo slecht nog niet
Last edited by roberttt on 12 Feb 2012 17:54, edited 2 times in total.
-
A
Is overal zoZirkumflex wrote:Hardbass is toch een feest waar veel dagjesmensen komen tegenwoordig? Dan is deze bootleg zo slecht nog niet
-
ZArtiest
- last seen Aug 2025
Heb je helemaal gelijk in hoor. Gek genoeg gebeuren dit soort fratsen normaal te worden.. Daarom was ik gister niet aanwezig, zo vet als de editie van 2010 gaat het toch niet meer worden!roberttt wrote:/care Een hardstyle dj zou zulke bende niet mogen draaien, ze mogen er zelf niet aan denken! Bah wat een troep :pZirkumflex wrote:Hardbass is toch een feest waar veel dagjesmensen komen tegenwoordig? Dan is deze bootleg zo slecht nog niet
-
ZArtiest
- last seen Aug 2025
Heb niet eens de kans gekregen om een kaartje voor Rebirth of Intents te kopenAlmighty wrote:Is overal zoZirkumflex wrote:Hardbass is toch een feest waar veel dagjesmensen komen tegenwoordig? Dan is deze bootleg zo slecht nog nietAlles waar ik kaarten van heb (muv Dreamfields) is uitverkocht. Nu al
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Nee gewoon niet.