Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gerardo, I hope you will read this: Stop making crap like this, make tracks that you love to make, and not what te crowd wants to hear. Get your ass up and produce proper tracks (without oversized pitch-kicks!!), this shit stinks!!!! I know that this garbage isn't serious but you're only busy with beïng popular, not with showing your passion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dubbel post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik mij in het geval van Zatox, prima in vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het punt eigenlijk niet zo. Vind dit wel een prima edit voor een remix van een houseplaat. Ik had dit een heel stuk minder ingeschat.
Orgineel is zeker herkenbaar, maar dat is ook de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Totaal niks van meegekregen gister maar heb niks gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren kapot gelachen om dit nummer, wat slecht zeg :P. Nee niet mijn ding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dramatisch gewoon... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:54 
 
Hardtraxx Elite

kick past niet bij synth/melodie. verder is overdrijven is niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neem dit niet zo serieus jongens, het is denk ik tenslotte maar een tool/bootleg om de dagjesmensen blij te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
neem dit niet zo serieus jongens, het is denk ik tenslotte maar een tool/bootleg om de dagjesmensen blij te houden


En dat moet omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Dramatisch gewoon... xd


Je kan ook overdrijven zeg.
Vind het origineel wel best lekker maar vind deze bootleg niks,
maar om nou te zeggen dramatisch? Nee, blijf jij maar lekker meelopen met de rest.
En nee; ik wil geen onnodige discussie starten bij deze, ik wou dit alleen maar even melden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Nuracore schreef:
neem dit niet zo serieus jongens, het is denk ik tenslotte maar een tool/bootleg om de dagjesmensen blij te houden


En dat moet omdat?

Je anders niet 30000 man bij elkaar kan krijgen voor een dergelijk feest met een show en alles er om heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:22 
 
Hardtraxxer

Dagjesvolk niet te stoppen.. kak
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit serieus grappig, klonk ook nog goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, dit is niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JefQ schreef:
Nuracore schreef:
neem dit niet zo serieus jongens, het is denk ik tenslotte maar een tool/bootleg om de dagjesmensen blij te houden


En dat moet omdat?

Je anders niet 30000 man bij elkaar kan krijgen voor een dergelijk feest met een show en alles er om heen.


Om een stadion met 30.000 man vol te krijgen hoef je geen kutremixes van goede housetracks te maken, daarvoor kan je ook gewoon sterke melodieuze (dus toegankelijke) Hardstyleplaten maken als A New Dimension en Irreplaceable maken. Dat heb ik liever als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JefQ schreef:
Nuracore schreef:
neem dit niet zo serieus jongens, het is denk ik tenslotte maar een tool/bootleg om de dagjesmensen blij te houden


En dat moet omdat?

Je anders niet 30000 man bij elkaar kan krijgen voor een dergelijk feest met een show en alles er om heen.


En daar is echt een bootleg als deze voor nodig? Volgens mij als 27000 van de 30000 de naam Brennan Heart, Wildstylez of HHZ zien krijgen ze al een vochtige plek in hun broek, dus zon tool die nog wat vlekken erbij brengt imo echt niet nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een drama. Origineel is erg vet moet ik zeggen, die kicks gaan ook nog harder dan dit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo. Als Wildstylez een dergelijke plaat maakt wordt ie wel grappig gevonden over het algemeen, maar als Zatox het maakt is het meteen foei foei. Vind ik een gevalletje van twee maten meten. Al moet ik zeggen dat ik ook eerst minder gecharmeerd was van bijv die Every Teardrop Is A Waterfall.

JefQ schreef:
En daar is echt een bootleg als deze voor nodig? Volgens mij als 27000 van de 30000 de naam Brennan Heart, Wildstylez of HHZ zien krijgen ze al een vochtige plek in hun broek, dus zon tool die nog wat vlekken erbij brengt imo echt niet nodig...


Want je moet de mensen niet geven wat ze willen? Zeker als het commercieel is ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo. Als Wildstylez een dergelijke plaat maakt wordt ie wel grappig gevonden over het algemeen, maar als Zatox het maakt is het meteen foei foei. Vind ik een gevalletje van twee maten meten. Al moet ik zeggen dat ik ook eerst minder gecharmeerd was van bijv die Every Teardrop Is A Waterfall.

JefQ schreef:
En daar is echt een bootleg als deze voor nodig? Volgens mij als 27000 van de 30000 de naam Brennan Heart, Wildstylez of HHZ zien krijgen ze al een vochtige plek in hun broek, dus zon tool die nog wat vlekken erbij brengt imo echt niet nodig...


Want je moet de mensen niet geven wat ze willen? Zeker als het commercieel is ofzo?


Uit het oogpunt dat jij het bekijkt, denk je niet dat er genoeg voer is dat die mensen leuk vinden? Al zou je een just as easy mash up maken van 30 minuten, dan staan ze gewoon 30 minuten dezelfde tekst mee te zingen. Het is gewoon een overkill aan makkelijk scoren wat ze doen en als daar dan ook nog eens weinig moeite in zit... Meer dan alleen een kick eronder zetten doen ze niet... Deze producers (Wildstylez en zatox heb ik het over kunnen zoveel beter als je kijkt naar wat ze vroeger maakte)... Zo triest en zonde om te zien dat ze zich verlagen tot dit soort stukjes crap om hun goede reputatie onder het dagjesvolk nog erger te versterken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:

Om een stadion met 30.000 man vol te krijgen hoef je geen kutremixes van goede housetracks te maken, daarvoor kan je ook gewoon sterke melodieuze (dus toegankelijke) Hardstyleplaten maken als A New Dimension en Irreplaceable maken. Dat heb ik liever als dit.


als er misschien 65% van de mensen dagjes mensen zijn en bijna geen hardstyle plaat kennen maar gewoon naar hardbass gaan omdat ze het een keer meegemaakt willen hebben. dan vinden ze zo'n tool van een house nummer die al maanden in de nederlandse top 40 staan natuurlijk helemaal geweldig en pakken ze de sfeer veel beter op. anders kun je net zo goed alle tools achter wegen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet zo. Als Wildstylez een dergelijke plaat maakt wordt ie wel grappig gevonden over het algemeen, maar als Zatox het maakt is het meteen foei foei.

Ik snap persoonlijk niet waarom je dat denkt. Denk je dat mensen hier af gaan op de naam of op het nummer?
En dat je Wildstylez aanhaalt is wel grappig, want die wordt toch ook bekritiseerd bij die Coldplay remix? Dat haal je overigens zelf ook nog naar boven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jolle schreef:

Om een stadion met 30.000 man vol te krijgen hoef je geen kutremixes van goede housetracks te maken, daarvoor kan je ook gewoon sterke melodieuze (dus toegankelijke) Hardstyleplaten maken als A New Dimension en Irreplaceable maken. Dat heb ik liever als dit.


als er misschien 65% van de mensen dagjes mensen zijn en bijna geen hardstyle plaat kennen maar gewoon naar hardbass gaan omdat ze het een keer meegemaakt willen hebben. dan vinden ze zo'n tool van een house nummer die al maanden in de nederlandse top 40 staan natuurlijk helemaal geweldig en pakken ze de sfeer veel beter op. anders kun je net zo goed alle tools achter wegen laten.

En als je die tools niet draait, komen ze de volgende keer niet weer en kun je ook weer normale platen draaien wat de sfeer ook weer ten goede komt. Marco Borsato gaat toch ook niet Just As Easy zingen, onder het motto er kunnen wel eens mensen in de zaal staan die bijna geen Borsato plaat kennen. Het is draait enkel en alleen om populariteit, altijd maar meer en groter. Draai gewoon normale hardstyle, de lineup is al meer dan toegankelijk genoeg, vinden de mensen het mooi, dan komen ze de volgende keer weer; vinden ze het niet mooi, dan hadden ze niets op een hardstyle feest te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nuracore schreef:
Jolle schreef:

Om een stadion met 30.000 man vol te krijgen hoef je geen kutremixes van goede housetracks te maken, daarvoor kan je ook gewoon sterke melodieuze (dus toegankelijke) Hardstyleplaten maken als A New Dimension en Irreplaceable maken. Dat heb ik liever als dit.


als er misschien 65% van de mensen dagjes mensen zijn en bijna geen hardstyle plaat kennen maar gewoon naar hardbass gaan omdat ze het een keer meegemaakt willen hebben. dan vinden ze zo'n tool van een house nummer die al maanden in de nederlandse top 40 staan natuurlijk helemaal geweldig en pakken ze de sfeer veel beter op. anders kun je net zo goed alle tools achter wegen laten.

En als je die tools niet draait, komen ze de volgende keer niet weer en kun je ook weer normale platen draaien wat de sfeer ook weer ten goede komt. Marco Borsato gaat toch ook niet Just As Easy zingen, onder het motto er kunnen wel eens mensen in de zaal staan die bijna geen Borsato plaat kennen. Het is draait enkel en alleen om populariteit, altijd maar meer en groter. Draai gewoon normale hardstyle, de lineup is al meer dan toegankelijk genoeg, vinden de mensen het mooi, dan komen ze de volgende keer weer; vinden ze het niet mooi, dan hadden ze niets op een hardstyle feest te zoeken.


rare vergelijkenis hoor.

iig het gaat om het commerciële. nu dagjes mensen dit gehoord hebben denken ze "he ik ga volgend jaar weer" en nu heeft b2s weer wat mensen gelokt. als ze het niet zouden doen ja dan komen ze niet meer terug inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je bent toch een hardstylefeest. Als de mensen niet van hardstyle houden, dan hebben ze er ook niets te zoeken. Krijg je dan je stadion niet vol, jammer dan, dan zijn er blijkbaar te weinig mensen die van hardstyle houden. Wat me overigens sterk lijkt want in 2003 waren de stadions al vol.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks