Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D

(Q-BASE 2013 | Open Air anthem )

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heet volgens mij "Enter the twilight zone"

Live deed deze plaat me helemaal niks, thuis vind ik het best wel een leuke melodie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/ran-d-tba-q-base-2013-o-s-t-t36594.html?hilit=base
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks