Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Max Enforcer

Track(s): Creatures

Sample/video:


Bron: FB - Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:17 
 
Hardtraxxer

Goh die Max Enforcer is de laatste tijd goed bezig! Damn! Prima anthem!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cool dat ie in de breaks ook nog even de Lost In Dreams melodie terug laat komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Valt me zwaar tegen, vooral de emldoie. Wat een gare random melodie zeg. Vind het echt helemaal niks. Misschien na een paar keer luisteren wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 17:55 
 
Hardtraxx Elite

Melodie wat random maar netjes, netjes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan bij lange na nie tippen aan anthem van vorig jaar van Ran-D... wat een verschrikkelijke kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een afschuwelijke kut melodie en jank kicks zeg. Intro deed me een beetje aan DBSTF - Together denken.

Sinds dat de originele Q-Base melodie niet meer gebruikt wordt zijn de Q-Base anthems allemaal troep geworden zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is oké, maar niet meer dan dat. Die hoogste pitchkick gaat wel erg hoog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, ik ben verliefd hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 10:12 
 

Hij pakt me net niet helemaal. Voor de rest helemaal niks mis mee dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wat een afschuwelijke kut melodie en jank kicks zeg. Intro deed me een beetje aan DBSTF - Together denken.

Sinds dat de originele Q-Base melodie niet meer gebruikt wordt zijn de Q-Base anthems allemaal troep geworden zeg.

Symbols was toch wel erg vet ;)

En dit vind ik eigenlijk ook wel best in orde, heeft wel wat weg van Lost In Paradise...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 13:17 
 
Hardtraxx Addict

Vind hem best lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Symbols was toch wel erg vet ;)

En dit vind ik eigenlijk ook wel best in orde, heeft wel wat weg van Lost In Paradise...


Ik heb dus echt totaal niks met Frontliner meer sinds dat hij die hoge synths is gaan gebruiken. Death of a Demon vond ik tof maar verder is de laatste plaat die ik echt vet vond van hem Creative Community. Die is inmiddels al 2,5 jaar oud. Totaal niet mijn smaak dus, al moet ik wel toegeven dat qua sounds Symbols zeer vernieuwend was. Om even de quote van Symbols toen erbij te pakken:

Rawbin schreef:
Nemesyz schreef:
Ik vind 'm echt verschrikkelijk op alle denkbare manieren.


Vond toevallig ook nog een quote van jou, zo zie je dat een nummer ook kan groeien bij iemand en smaak toch veranderd :P
dawasiknie schreef:
Heel erg slap nummer


Misschien dat deze nog bij mij moet groeien, maar vind het nu maar een zeur melodie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk!!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks zijn weer om je aan dood te ergeren. Bij een gewone track oke, maar bij een anthem verwacht ik gewoon lekkere kicks. Lyrics die op zo'n soort van duistere manier gebracht worden geven dan weer wel een anthem gevoel. Melodie is leuk, maar echt niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Vind hem best lekker :D


dit dus! Prima plaatje, kick had misschien iets harder gemogen maar verder heel erg prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyrics zijn goed en de break ook, leuk dat hij lost in dreams er nog even tussen hint. Vind de synthesizer en melodie nog niet heel geweldig, maar misschien komt dat nog. Kicks gaan soms wel erg hoog maar zijn voor de rest gewoon je standaard kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Valt me zwaar tegen, vooral de emldoie. Wat een gare random melodie zeg. Vind het echt helemaal niks. Misschien na een paar keer luisteren wel.

Rickzel schreef:
wat een verschrikkelijke kicks


Melodie lijkt echt kant nog wal te raken en de kicks zijn zwak en niet om aan te horen imo :/

Heel soms vind ik zulke tracks dan ineens toch leuk worden, maar schat die kans in dit geval vrij laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk anthem, vooral de melodie weet me echt te pakken!! En dan ook nog Lost in Dreams er tussen gooien, wat een HELD!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop nog steeds vurig dat ze B-Front eens aan de slag laten gaan met die LID melo.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks