dawasiknie schreef:
Symbols was toch wel erg vet

En dit vind ik eigenlijk ook wel best in orde, heeft wel wat weg van Lost In Paradise...
Ik heb dus echt totaal niks met Frontliner meer sinds dat hij die hoge synths is gaan gebruiken. Death of a Demon vond ik tof maar verder is de laatste plaat die ik echt vet vond van hem Creative Community. Die is inmiddels al 2,5 jaar oud. Totaal niet mijn smaak dus, al moet ik wel toegeven dat qua sounds Symbols zeer vernieuwend was. Om even de quote van Symbols toen erbij te pakken:
Rawbin schreef:
Nemesyz schreef:
Ik vind 'm echt verschrikkelijk op alle denkbare manieren.
Vond toevallig ook nog een quote van jou, zo zie je dat een nummer ook kan groeien bij iemand en smaak toch veranderd
dawasiknie schreef:
Heel erg slap nummer
Misschien dat deze nog bij mij moet groeien, maar vind het nu maar een zeur melodie
