Related topics
- View the latest post: Max Enforcer & Krewella - I Live For The Creatures (Mashup)
- View the latest post: Noisecontrollers @ Q-base 2018 open air
- View the latest post: Sound Rush @ Q-base 2018 Open Air
- View the latest post: Atmozfears @ Q-Base 2018 Open Air
- View the latest post: KELTEK @ Q-Base 2018 Open Air
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Goh die Max Enforcer is de laatste tijd goed bezig! Damn! Prima anthem!!
Cool dat ie in de breaks ook nog even de Lost In Dreams melodie terug laat komen!
Valt me zwaar tegen, vooral de emldoie. Wat een gare random melodie zeg. Vind het echt helemaal niks. Misschien na een paar keer luisteren wel.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Melodie wat random maar netjes, netjes! 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
kan bij lange na nie tippen aan anthem van vorig jaar van Ran-D... wat een verschrikkelijke kicks 
Wat een afschuwelijke kut melodie en jank kicks zeg. Intro deed me een beetje aan DBSTF - Together denken.
Sinds dat de originele Q-Base melodie niet meer gebruikt wordt zijn de Q-Base anthems allemaal troep geworden zeg.
Sinds dat de originele Q-Base melodie niet meer gebruikt wordt zijn de Q-Base anthems allemaal troep geworden zeg.
Hij is oké, maar niet meer dan dat. Die hoogste pitchkick gaat wel erg hoog..
-
S
Hij pakt me net niet helemaal. Voor de rest helemaal niks mis mee dit.
Symbols was toch wel erg vetRawbin wrote:Wat een afschuwelijke kut melodie en jank kicks zeg. Intro deed me een beetje aan DBSTF - Together denken.
En dit vind ik eigenlijk ook wel best in orde, heeft wel wat weg van Lost In Paradise...
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind hem best lekker 
Ik heb dus echt totaal niks met Frontliner meer sinds dat hij die hoge synths is gaan gebruiken. Death of a Demon vond ik tof maar verder is de laatste plaat die ik echt vet vond van hem Creative Community. Die is inmiddels al 2,5 jaar oud. Totaal niet mijn smaak dus, al moet ik wel toegeven dat qua sounds Symbols zeer vernieuwend was. Om even de quote van Symbols toen erbij te pakken:dawasiknie wrote: Symbols was toch wel erg vet
En dit vind ik eigenlijk ook wel best in orde, heeft wel wat weg van Lost In Paradise...
Vond toevallig ook nog een quote van jou, zo zie je dat een nummer ook kan groeien bij iemand en smaak toch veranderdRawbin wrote:Nemesyz wrote:Ik vind 'm echt verschrikkelijk op alle denkbare manieren.
Misschien dat deze nog bij mij moet groeien, maar vind het nu maar een zeur melodiedawasiknie wrote:Heel erg slap nummer
Die kicks zijn weer om je aan dood te ergeren. Bij een gewone track oke, maar bij een anthem verwacht ik gewoon lekkere kicks. Lyrics die op zo'n soort van duistere manier gebracht worden geven dan weer wel een anthem gevoel. Melodie is leuk, maar echt niet bijzonder.
dit dus! Prima plaatje, kick had misschien iets harder gemogen maar verder heel erg primaAnaloxx wrote:Vind hem best lekker
Lyrics zijn goed en de break ook, leuk dat hij lost in dreams er nog even tussen hint. Vind de synthesizer en melodie nog niet heel geweldig, maar misschien komt dat nog. Kicks gaan soms wel erg hoog maar zijn voor de rest gewoon je standaard kicks.
The Venator wrote:Valt me zwaar tegen, vooral de emldoie. Wat een gare random melodie zeg. Vind het echt helemaal niks. Misschien na een paar keer luisteren wel.
Melodie lijkt echt kant nog wal te raken en de kicks zijn zwak en niet om aan te horen imoRickzel wrote:wat een verschrikkelijke kicks
Heel soms vind ik zulke tracks dan ineens toch leuk worden, maar schat die kans in dit geval vrij laag.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Wat een heerlijk anthem, vooral de melodie weet me echt te pakken!! En dan ook nog Lost in Dreams er tussen gooien, wat een HELD!!