Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Prima anthem, en heerlijk dat het Lost in Dreams deuntje er weer in zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:24 

Hardtraxxer

Eens. Vind hem ook geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:24 

Hardtraxxer

Heerlijk anthem, Audiofeq weet toch altijd wel iets speciaal te brengen imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:28 

Nee doet mij niks helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:33 

Artiest

Heel vet :)

Sla denk ik helaas zelf de plank mis met mijn submission voor het anthem contest na het horen van deze track :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:42 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Nee doet mij niks helaas!

misschien is het live anders,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 18:55 

Hardtraxx Addict

Wat een bazen track dit.

Soms een beetje chaos alleen..

Melodieën in de 2e helft, en die kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:03 

Hardtraxxer

Opzich een leuke track, maar ik mis het anthem gevoel heel erg bij deze track. Ik vind de track te random om te kunnen zeggen dat dit een anthem is. Het was voor mij al een stuk beter geweest als de lead op 3.18 een stuk harder stond / meer episch klinkt, nu klinkt het heel 'dun'. Wel tof dat Audiofreq probeert te expirimenteren en dat lukt 'm ook zeker.

(Was het niet zo dat Q-Dance van Audiofreq af wilde, zoiets dacht ik laatst te lezen op de Facebook pagina van Audiofreq :huh: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:07 

Hardtraxx Crew

Gaaf dat het weer zo'n wazige track is, maar doet me zo op het eerste gehoor veel minder dan z'n Daylight Anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:18 

Hardtraxxer

Er gebeurt zo veel in deze track dat de sfeer uitblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:23 

Hardtraxx Veteran

Zeer gaaf gedaan allemaal, intro is echt heel sterk. Als nou alleen de kick in de climax lekker mee zou pitchen.. Vind de climax zo wel leuk klinken, maar dat had het nog meer drive gegeven en TOTY kandidaat gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:32 

Hardtraxxer

Dijk van een track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 21:58 

Hardtraxx Veteran

Aparte kick trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een zaadplaat :sick: Slechtste Q-Base anthem ooit. Totaal geen anthem gevoel, veel te geforceerde kicks en klinkt mij veel te simpel en random allemaal. Zonde, hopelijk zijn de anthems van andere stages een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:12 

Hardtraxx Addict

Niet iets wat je normaal van Audiofreq zou verwachten, maar zeker wel nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:20 

Hardtraxx Addict

Zoals vrijwel altijd weer een zeer interessante productie van Audiofreq :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 22:50 

Hardtraxx Veteran

Op zich niet slecht, maar zit wel erg tegen het rommelige aan zoveel als er gebeurt in die track
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 23:23 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ie bij mij nog even moet groeien.
Kicks vind ik in elk geval te geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 00:51 

Bierkoning

Tot en met de midintro gaat het nog wel, met o.a. die Lost In Dreams melodie, maar die climaxen zijn zo saai en krachteloos, en die synth doet me een beetje denken aan No Time To Sleep Remix van Chain Reaction (al spant die de troon wel qua beroerdheid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 09:56 

Norther66 schreef:
Op zich niet slecht, maar zit wel erg tegen het rommelige aan zoveel als er gebeurt in die track

Dit dus! Dat is ook de reden dat ik meestal vrij weinig met de tracks van Audiofreq kan...

Even op een goeie installatie geluisterd: melodie is niet te volgen, kicks klinken niet fijn en heb er absoluut geen anthem gevoel bij! Verre van zelfs :x Had van Audiofreq veel meer verwacht.. Dus het kan ook aan mij liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:08 

Hardtraxxer

Geen slechte track maar als ik het vergelijk met de anthems van de voorgaande jaren dan is dit toch wel een beetje teleurstellend. Had het iets melodieuzer verwacht, krijg hier niet echt een anthemgevoel bij, Kicks vindt ik er ook niet bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:12 

Hardtraxxer

Hele vette mid, drive en kicks dik in orde. Ook de wazige/rommelige sounds vind ik hier wel vet. Alleen de break en melodie missen helaas sfeer en zijn naar mijn idee moeilijk te volgen, lijn ontbreekt waardoor ik van het totaalplaatje toch (nog) niet overtuigd ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:29 

Hardtraxx Veteran

Had hem toen op Defqon gehoord toen Audiofreq hem draaide, heerlijk chaotische track. Ik vind die stijgende tonen continu echt supervet. Toch had van mij de nadruk iets meer op de melodie mogen liggen in de climax, want bijvoorbeeld in het tussenbreakje tussen de climaxen is deze wel weer heel dominant en sfeervol aanwezig.

Aan de andere kant ook knap om een anthem te produceren wat gewoon tussen de hokjes in ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:59 

Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd vind ik t helemaal niks.. Geef mij maar een track a la Symbols (L) die wordt nog steeds gedraait en geeft me echt dat anthem festival gevoel. Audiofreq is me te chaotisch en denk ook niet dat de plaat veel gedraaid zal worden over pakweg een half jaar na t feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 12:03 

Hardtraxx Veteran

Tja, als je audiofreq vraagt voor een anthem kan je zo'n plaat verwachten. Dat chaotische is zijn style. Kan zijn visie op de scene heel erg waarderen maar het uiteindelijke product ben ik nooit fan van geweest. Zo ook dit pakt me echt 0,0. Maar dat gezegd, ik zal me toch minimaal begeven bij de hardstyle op Q-base.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks