Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:40 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Ran-D

Track(s): Never Scared

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker hoor! Vooral die vocals :)

EDIT: Ik weet weer waar ik deze hoorde. Digital Punk @ Fantasy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:58 
 
Hardtraxx Elite

Die stage :') wat is dat voor strandhut
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:24 
 

Klinkt inderdaad wel lekker. Hopen op weer eens een goede track van hem. Ik vond zijn oude stijl wel goed, dit belooft veel goeds denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Die stage :') wat is dat voor strandhut


je zegt het zelf al. een strandhut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Die stage :') wat is dat voor strandhut

ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:45 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
emmerick schreef:
Die stage :') wat is dat voor strandhut

ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.


ik ken het feest niet echt dus weetniet hoe groot het is maar het heeft in ieder geval wel een anthem dus dan verwacht je dat het niet heel klein is. Geluid is natuurlijk wel het belangrijkst ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:18 
 

Geen pitch en geen standaard vocals? Stap in de goede richting, intro klinkt lekker met die screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

JA. Ik wil een HQ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
JA. Ik wil een HQ! :D

Dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was toch die rauwe plaat die hij ging maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Geen pitch en geen standaard vocals? Stap in de goede richting, intro klinkt lekker met die screeches


die vocals zijn toch juist standaard? bone crusher/DMX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

ja we komen dichter bij under attack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:27 
 

Gewoon schreef:
Almighty schreef:
Geen pitch en geen standaard vocals? Stap in de goede richting, intro klinkt lekker met die screeches


die vocals zijn toch juist standaard? bone crusher/DMX.

Zijn het zijn eigen vocalen weer? Dan heb ik het mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Klinkt iig al weer 10 keer beter dan die my way troep...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:15 
 

Gaat Ran-D ook nog is wat releasen of blijft hij tracks uit poepen.

Vind dit overigens aardig klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:27 
 

Dit klinkt op het eerste gehoor heel dik! snel HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Delt-A schreef:
emmerick schreef:
Die stage :') wat is dat voor strandhut

ziet er toch prima uit voor een klein feest? Het geluid is toch het belangrijkst.


ik ken het feest niet echt dus weetniet hoe groot het is maar het heeft in ieder geval wel een anthem dus dan verwacht je dat het niet heel klein is. Geluid is natuurlijk wel het belangrijkst ja.


Ja laten we lekker over de stage discussiƫren. :woot:

OT: Had het erger verwacht, maar vind dit wel lekker klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze draaide Crypsis gisteren op Fantasy Island, alle jezus mierentieten wat een drive zit hierin :surrender: Ran-D heeft me zeker positief verrast met deze plaat, ben benieuwd naar betere kwaliteit. Kan me ook nog een vette anti herinneren, misschien de tweede climax?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:14 
 

Wat ik dan niet snap is waarom hij dan niet vaker dit soort dingen uit zijn studio meer krijgt. Want zoals ik het begrijp gaat dit bij uitzondering een rauwe track worden. Vinden veel DJ's het dan echt leuk om happy te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 01:14 
 
Hardtraxxer

heerli :clap: jk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Wat ik dan niet snap is waarom hij dan niet vaker dit soort dingen uit zijn studio meer krijgt. Want zoals ik het begrijp gaat dit bij uitzondering een rauwe track worden. Vinden veel DJ's het dan echt leuk om happy te maken?

m-m-m-mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 12:48 
 

Nerazzurro93 schreef:
Wat ik dan niet snap is waarom hij dan niet vaker dit soort dingen uit zijn studio meer krijgt. Want zoals ik het begrijp gaat dit bij uitzondering een rauwe track worden. Vinden veel DJ's het dan echt leuk om happy te maken?

Trend he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord op Intents Festival, ik vind hem heerlijk hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat ie deze niet gedraaid heeft op Fantasy Island.
Klinkt wel lekker zo op het eerste gehoor!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks