Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:38 
 
Hardtraxxer

DaBerry schreef:
Hmmm. Niet zo positief als de rest hier. Misschien vaker luisteren. Klinkt saai en eentonig tot nu toe... -.-

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog niet helemaal overtuigt, maar 't klinkt al beter dan wat Ran-D de laatste maanden maakt! Zit lekker wat energie in geloof ik! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm overrated zeg. Enige wat ik hoor is weer een bak gerecyclede sounds in de intro. En dat opbouwende stukje met dat geschreeuw is rechtstreeks overgenomen van Fuck The Fake Shit Remix. Type melodie kennen we ook al dus weinig boeiends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 14:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het stukken beter dan waar ie de laatste tijd mee aan kwam zetten. Maar nog steeds niet echt iets boeiends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

op eerste gehoor beter dan wat hij de laatste tijd maakt, maaaaaaarrrrr..... ik vind hem behoorlijk chaotisch klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:50 
 

Gister 2x live voorbij horen komen! Die mid-intro vind ik echt bruut :woot: Jammer dat er dan weer een wat mindere climax achteraan komt, maar zeker een goed nummertje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren ook 1 keer gehoord tijdens de set van Zany, vind hem zeer dik. Wat een drive in die mid-intro ! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister 3 keer gehoord op defqon (Zany, Ran-D en Alpha2). Geweldige plaat, Ran-D laat goed zien dat die divers kan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niks aan helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nog steeds niks aan helaas :(


Mee eens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:13 
 

YWalen schreef:
Gister 3 keer gehoord op defqon (Zany, Ran-D en Alpha2). Geweldige plaat, Ran-D laat goed zien dat die divers kan produceren.


Dit, was echt een dik nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beter dan wat z'n laatste tracks, maar dat maakt het nog niet goed. Sounds ken ik nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:24 
 
Hardtraxxer

Gisteren 2 keer gehoord, erg gave plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vond dit een van de beste platen die ik gehoord heb op Defqon.. Zany en B-Front draaiden hem geloof ik.. heerlijke drive :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel heel erg tof! Veel drive hierin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=LxY5Eg_X ... ature=plcp

Vanaf 43:00 in goede kwaliteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Snitch_MP schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=LxY5Eg_X4eg&list=UU-ztTeQBGlwrImQEFT_tb4g&index=2&feature=plcp

Vanaf 43:00 in goede kwaliteit :P


Volgens mij had iedereen dat wel door inmiddels ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 15:11 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Snitch_MP schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=LxY5Eg_X4eg&list=UU-ztTeQBGlwrImQEFT_tb4g&index=2&feature=plcp

Vanaf 43:00 in goede kwaliteit :P


Volgens mij had iedereen dat wel door inmiddels ;)


Jij misschien wel, maar sommige niet. vorige filmpjes waren lq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Uitgemolken soundzzzz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit Ran-D werk toch lekkerder dan die meezingers voor op karaoke feestjes.
Living for the moment (eerste versie) tipt hij niet meer aan in dat genre. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem nog steeds geweldig :D Wat een drive :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Had deze voor het eerst op Last World gehoord, en toen ging ik hard! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Doet me thuis niet zo heel veel. Live is het een prima plaatje, meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet, vooral na die #MyWay ±D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig, alleen die vocals.. Tsja.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks