Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt alsof hij weer een stap in de goede richting heeft gezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Dit is de Ran-D die ik zo graag zie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 woord: Vocals! Gruwelijk vet! De rest beoordeel ik op betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:39 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:30 
 

Is het bevestigd dat dit een Ran-D track is? Zal me niks verbazen als het Adaro is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou een lekkere tegenvaller zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:32 
 

Almighty schreef:
Is het bevestigd dat dit een Ran-D track is? Zal me niks verbazen als het Adaro is ;)


Adaro schreef:
My favourite tracks of this moment, my new top 10:

1. Adaro presents - The Italian Tribute
2. Brennan Heart - Hard Bass Junkie
3. Digital Punk & B-Front - Spektral
4. Ran-D - Never Scared
5. Titan - the Hour of the Night
6. B-Front - Mysterias
7. The R3belz & Adaro - Air (Dance Air Anthem)
8. Frequencerz - No Escape (Alcatrazz anthem)
9. Cristiano Giusberti- Nothing Nu
10. Tartaros & Juized - The Dungeon (Wish - The Magic Show anthem)


Komt van Adaro's Facebook! Is dus wel een nummer van Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
Jammer dat ie deze niet gedraaid heeft op Fantasy Island.
Klinkt wel lekker zo op het eerste gehoor!


Dan had je bij Digital Punk moeten staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Vitality schreef:
Jammer dat ie deze niet gedraaid heeft op Fantasy Island.
Klinkt wel lekker zo op het eerste gehoor!


Dan had je bij Digital Punk moeten staan

Die draaide hem niet dacht ik...? Crypsis sowieso wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
jambekkie schreef:
Vitality schreef:
Jammer dat ie deze niet gedraaid heeft op Fantasy Island.
Klinkt wel lekker zo op het eerste gehoor!


Dan had je bij Digital Punk moeten staan

Die draaide hem niet dacht ik...? Crypsis sowieso wel.


Bij DP heb ik hem iig niet gehoord nee, volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

gvd wat fijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict

hoorde dit langs komen op q-dance radio en heb dit kleine stukje maar opgenomen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Zooo fucking gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo hee die 2e climax wat een drive gast.. pff!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er niks aan tot nu toe. Erg jammer, hoopte op weer iets moois van zijn kant :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na my way is dit weer een top plaat van Ran-D. hij staat weer op mijn favoriete lijstje hierdoor. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:

Zooo fucking gruwelijk :drool:


Eerste waar ik aan moest denken :D
01.55 @eerste filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

one word: lovely :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:20 
 
Hardtraxxer

Hmmm. Niet zo positief als de rest hier. Misschien vaker luisteren. Klinkt saai en eentonig tot nu toe... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:56 
 

bRt_ schreef:
Mr Lellebel schreef:

Zooo fucking gruwelijk :drool:


Eerste waar ik aan moest denken :D
01.55 @eerste filmpje

Wow dat lijkt idd als 2 druppels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

goh, die lijkt best veel op Amygdala hahaha, nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk terug een deftige track van Ran-D. :bomb:

Gewoon heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat klonk dit afschuwelijk chaotisch toen ik dit 's ochtends met dawasiknie hoorde. En ik krijg die gedachte maar niet uit m'n hoofd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
Hmmm. Niet zo positief als de rest hier. Misschien vaker luisteren. Klinkt saai en eentonig tot nu toe... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
DaBerry schreef:
Hmmm. Niet zo positief als de rest hier. Misschien vaker luisteren. Klinkt saai en eentonig tot nu toe... -.-


x2
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks