Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:29 
 

Artiest: Ran-D

Track(s): Dimensions(Reverze Anthem)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:43 
 
Hardtraxxer



Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt dik, alleen die vrouwenstem is een beetje irritant, niveau'tje Zatox - Bitch Slap.
De sounds van Ran-d die ook in Hectic gebruikt worden vind ik erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:38 
 

Zo, Dit klinkt wel erg lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:45 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart - Musical Impressions
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt er bar weinig aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutplaat. Zit ook trouwens totaal geen anthemsfeer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Kutplaat. Zit ook trouwens totaal geen anthemsfeer in.


Doet me ook (nog) niet veel, even de hq versie afwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wie kan die soundofharderstyles bannen? Kerel post overal zn filmpje terwijl ie gewoon in de openingspost staat. En die laatste post met dat filmpje wtf?. Maargoed prima plaat, alleen niet geweldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem leuk klinken, benieuwd naar HQ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intro klinkt gaaf totdat de kicks gaan pitchen. Kicks in de climax gaan me, zo te horen, ook veelste hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind het een super vette melodie :D
Intro klapt er ook lekker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

Typische Ran-D plaat, intro lijkt ook heel erg op Hectic. Ik vind Beyond Belief beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:44 
 
Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Typische Ran-D plaat. Ik vind Beyond Belief beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:54 
 
Hardtraxxer

Wat een saai anthem, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Hard With Style schreef:
mrbubble456 schreef:
Typische Ran-D plaat. Ik vind Beyond Belief beter


Dit ja, ik vind Ran-D echt helemaal niks meer, in het begin vond ik zijn nr's nog wel goed maar hij is zwaar afgezakt! Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:05 
 
Hardtraxxer


maybe better quality : ) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyond Belief was goed, zeker voor PP. Deze vind ik helaas niet veel aan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Roebén schreef:
Kutplaat. Zit ook trouwens totaal geen anthemsfeer in.


mee eens,, en wat een intro.. een en al lawaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bagger
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Veel te saai, ik vond Beyond Belief veel leuker :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkah!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks