Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sounddesign is weer eens errrug dik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze doet me dus echt helemaal niks. Na #MyWay (enige uitschieter was Never Scared :bomb: ) heb ik deze man al afgeschreven. Een gevalletje Zatox zeg maar.

Waar de sfeer in Beyond Belief er wel goed in zat, ontbreekt dat hier helemaal. En de kicks, tsja daar mag je tegenwoordig niet meer over klagen, want zo zijn ze nu eenmaal.
En de melodie is gewoon saai te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 13:49 
 
Hardtraxxer

gewoon lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat me een beetje kan boeien in de climax, vocals zijn niks :/ Denk wel dat hij iets beter word op een goed geluidssysteem, maar men favo plaat wordt het allesinds niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:37 
 
Hardtraxx Addict

En dit is het anthem? xd

:yawn:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks