Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me voor de zoveelste keer bij Ran-D helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit toch wel een lekkere mainstream plaat hoor. Pitch valt nog mee en een niet al te blije melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:34 
 

Stiekem toch een beetje verliefd aan het worden op dit plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een standaard Ran-D track, niet echt anthem-waardig :/ Maarja de anthems tegenwoordig trekken in 't algemeen op niet veel... Hopelijk een leuk Hard Bass anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Best wel een lekkere energieke track, vocals klinken dan weer niet zo, maar na 1x luisteren vind ik 'm best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is vet maar die melodie gaat sowieso snel vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:04 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxxer

Best leuke plaat, maar weer die typische Ran-D sounds..
Beyond Believe was vele malen beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn interesse hierin wordt niet gewekt. De track mist iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Best leuke plaat, maar weer die typische Ran-D sounds..
Beyond Believe was vele malen beter

Klopt dat heb ook, voor PP was het namelijk een ijzersterke plaat jammer dat ze nu weer zo afdalen, maar over het anthem zelf:

Ten eerste, vocals supervet gecut zo maar dat rappen bevalt me niet zo erg.
Kick kan ermee door mag wel iets meer kracht hebben. De welbekende screeches van Ran-D zijn opzich wel lekker mij vervelen ze nog niet zo erg, maar ik kan me voorstellen dat dat bij anderen wel veel meer het geval kan zijn. Verder is er gewoon iets wat ik mis en dat is het typische anthem sfeertje lekkere leads en pads, jammer jammer, want ik vind het toch meestal dat het de track van avond moet zijn en bij deze klopt dat gewoon niet, het past er gewoon niet bij. En bij de 2e break (tussen de 1e en 2e climax in) vind ik die vocals echt niet kloppen, meestal maak ik me daar niet zo druk om maar deze zijn gewoon op z'n zachtst gezegd 'kut', dat gezang van Ran-D hoort er gewoon niet bij.
Dan naar de climax zelf. Lekkere melodie eentje die snel in je hoofd zal blijven zitten, niks mis mee dus. De screeches zijn ook wel netjes verwerkt in climax, opzich een nette climax dus.

Conclusie: Ik mis het gevoel van wat een anthem precies moet hebben voor zo'n grote feest als deze, maar verder is het een lekker plaat die ik over het algemeen wel regelmatig zou opzetten.
Als ik een cijfer zou moeten geven:

Als Anthem: 6.5 Als track: 7.5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Snitch_MP schreef:
Best leuke plaat, maar weer die typische Ran-D sounds..
Beyond Believe was vele malen beter

Klopt dat heb ook, voor PP was het namelijk een ijzersterke plaat jammer dat ze nu weer zo afdalen, maar over het anthem zelf:

Ten eerste, vocals supervet gecut zo maar dat rappen bevalt me niet zo erg.
Kick kan ermee door mag wel iets meer kracht hebben. De welbekende screeches van Ran-D zijn opzich wel lekker mij vervelen ze nog niet zo erg, maar ik dat dat bij wel veel meer het geval kan zijn. Verder is er gewoon iets wat ik mis en dat is het typische anthem sfeertje lekkere leads en pads, jammer jammer, want ik vind het toch meestal dat het de track van avond moet zijn en bij deze klopt dat gewoon niet, het past er gewoon niet bij. En bij de 2e break (tussen de 1e en 2e climax in) vind ik die vocals echt niet kloppen, meestal maak ik me daar niet zo druk om maar deze zijn gewoon op z'n zachtst gezegd 'kut', dat gezang van Ran-D hoort er gewoon niet bij.
Dan naar de climax zelf. Lekkere melodie eentje die snel in je hoofd zal blijven zitten, niks mis mee dus. De screeches zijn ook wel netjes verwerkt in climax, opzich een nette climax dus.

Conclusie: Ik mis het gevoel van wat een anthem precies moet hebben voor zo'n grote feest als deze, maar verder is het een lekker plaat die ook over het algemeen wel regelmatig zou opzetten.
Als ik een cijfer zou moeten geven:

Als Anthem: 6.5 Als track: 7.5


Mooie en heldere analyse. Helemaal mee eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:19 
 
Hardtraxxer

Snitch_MP schreef:
Best leuke plaat, maar weer die typische Ran-D sounds..
Beyond Believe was vele malen beter


Precies dit! Eigen sound hebben is prima en ook belangrijk maar het wordt de laatste tijd allemaal zo saai bij Ran-D. Staat ook steeds vaker main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 22:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een belachelijk slappe kicks trouwens, sjezus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me zoals gewoonlijk bij Ran-D weinig tot niks. Intro gaat, daarna niet veel meer te beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Wel leuke energieke track :) toch wel redelijk standaard Ran-D zoals vele boven mij ook al zeggen..
Kicks vind ik niet echt geslaagd -.- laatste 16 tellen van de melodie doen me ook beetje denken aan Brennan Heart - Musical Impressions :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:20 
 
Hardtraxx Addict

Hou hier zeker van, veel korte scherpe sounds in de (mid)intro geven een bak drive mee, leuke melodie en geen enorme pitchkicks. Beetje Hectic 2.0 maar dat vind ik ook een heerlijke track. Dit stijltje mag Randy zeker aanhouden van mij :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
This is the Reverze version that i've made especially for the night of the event. I've also made a version with a shorter break, the big bang edit, that is also going to be released with together with this version.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxxer

TechnoboyYNWA schreef:
Brennan Heart - Musical Impressions


niet normaal, dit lijkt er echt TEveel op.. ik kan alleen maar aan Musical impressions horen als ik deze luister! Die namelijk voor mij altijd goud is geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:41 
 

Geweldige plaat :worship:

Hoe vaker ik hem luister, hoe gaver ik hem ga vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro is echt wel dik eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Citaat:
This is the Reverze version that i've made especially for the night of the event. I've also made a version with a shorter break, the big bang edit, that is also going to be released with together with this version.

Mooizo, want in deze versie zit me te weinig hardstyle. Ran-D bewijst dat fatsoenlijk pitchen nog bestaat, maar de kick over het algemeen is vrij saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

lekker hoor hellaas dit jaar niet op reverze aanwezigg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 12:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook dit jaar wordt reverze weer het toppunt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:35 
 

Intro is aardig, die vocals irritant, climax niet bijzonder en de kicks zijn kut! Vond never scared nog wel een lekker plaatje, maar voor de rest is het allemaal 3x niks bij deze man! Helaas..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks