Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Ran-D & Digital Punk

Track(s): Rebel to the Grave

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:31 
 
Hardtraxxer

Gehoord op dreamfields...bazenplaat!

EDIT: die kicks klinken goed !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Elite

Snitch_MP schreef:
Gehoord op dreamfields

Wel aardige plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel vet, maar niet super vind ik! ^^

Edit: Na een aantal keer luisteren vind ik hem toch wel aardig vet! :D
Track zit goed in elkaar en de kicks zijn prima! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt hele dikke plaat!!! Hier de preview voor de XXlerator Raw - A² Records: Unleashed once again - Release party

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze is echt heel gaaf, kicks klinken ook zeker lekker. Ran-D en Digital Punk zijn echt goed bezig de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtffff.... geen pitch kicks waar ik ze wel had verwacht, goede zaak! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:43 
 
Hardtraxxer

Link dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfde vocals als Chain Reaction - Barricade?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe post ik dat youtube filmpje zoals Paultheone doet? Heb de zippy weg gehaald aangezien de link t niet meer deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Ik geloof: Alles achter het '&' teken weghalen en zorgen dat het http is en niet https. Correct me if i'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hele vette shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel vet hoor, vette vocalen en dikke kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Hoe post ik dat youtube filmpje zoals Paultheone doet? Heb de zippy weg gehaald aangezien de link t niet meer deed.


Link kopiëren, tussen [youtube][/youtube zetten en klaar is kees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Richardd schreef:
Hoe post ik dat youtube filmpje zoals Paultheone doet? Heb de zippy weg gehaald aangezien de link t niet meer deed.


Link kopiëren, tussen [youtube][/youtube zetten en klaar is kees.

Helaas, zie post. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

#at=68 weghalen. :] Je kan btw ook werkende filmpjes quoten en zien hoe anderen het doen. ;]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
#at=68 weghalen. :] Je kan btw ook werkende filmpjes quoten en zien hoe anderen het doen. ;]

Ah, dankuwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind er eerlijk gezegd niet zo heel veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Wtffff.... geen pitch kicks waar ik ze wel had verwacht, goede zaak! :worship:

Zitten dr wel in hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat klinkt wel lekker! Die vocals zijn zo voor mij mooier dan hoe Chain Reaction de originele gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zo dat klinkt wel lekker! Die vocals zijn zo voor mij mooier dan hoe Chain Reaction de originele gebruikt.

Op deze manier passen ze beter in deze track. Het zelfde geld andersom voor de track van Chain Reaction naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm nee nog niet overtuigd eerlijk gezegd. Vind de kicks juist niet lekker klinken, er is iets mis mee in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Hmm nee nog niet overtuigd eerlijk gezegd. Vind de kicks juist niet lekker klinken, er is iets mis mee in mijn ogen.


Precies dit..
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks