Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat lekker hoe die climax er in klapt :loving: Pitchkicks passen ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:20 
 
Hardtraxxer

Wat een track!! Die kicks gaan ook hard live! Lekkerste midintro die ik in tijden heb gehoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Heeerlijke track :D
Mid intro is idd echt gruwelijk vet! Melodie klinkt nog beetje leeg maar wel heel dik!

Edit: Voor mij een van de dikste mid-intro's die ik de laatste tijd heb gehoord! Die screeches :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Godsakkers dikke kicks zeg :woot: :drool: . Heb deze plaat al een paar dagen op staan, en dit wordt wss mijn favo van het album. Lekkere agressieve vocals ook. Maar vooral die tweede climax is echt monsterlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:22 
 
Hardtraxxer

waarom denken zoveel mensen dat dit dezelfde vocals zijn als bij barricade?
dit zijn ran-d vocals die wat bewerkt zijn (waarschijnlijk wel geinspireerd door de vocals van barricade)
bij barricade zeggen ze rebel to the graIN
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt een van de betere plaatjes van Ran-D, heerlijk! DP ook lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:18 
 

Ook hier weer wat onzin opgeruimd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:35 
 
Hardtraxxer

http://www.junodownload.com/ultraplayer ... =0&s=01-19
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 23:38 
 

Fekete schreef:
Ook hier weer wat onzin opgeruimd.


machtsmisbruik enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze een beetje saai, zit mij te weinig drive in de climax. Met halve hardcore kicks geprobeerd er toch nog een harde plaat van te maken o.i.d... Neh, Ran-D weet me weer niet te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme wat een bom live. :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Vind deze een beetje saai, zit mij te weinig drive in de climax. Met halve hardcore kicks geprobeerd er toch nog een harde plaat van te maken o.i.d... Neh, Ran-D weet me weer niet te pakken.

smaken verschillen, ik vind m wel kei moi, ik vind de meeste ran-d platen wel moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:06 
 
Hardtraxxer

Hier heb je lange "preview"
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dikke kick voor hun doen! :thumbup: Prima track ook verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet eigenlijk een paar BPM hoger, dan komt ie een stuk beter tot z'n recht. Verder een hele vette plaat, maar waarom die pitchkicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 02:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
waarom denken zoveel mensen dat dit dezelfde vocals zijn als bij barricade?
dit zijn ran-d vocals die wat bewerkt zijn (waarschijnlijk wel geinspireerd door de vocals van barricade)
bij barricade zeggen ze rebel to the graIN


Ik ben een rebel tot het graan XD? oh en trouwens ik hoorde deze vocals toch echt eerder bij Angerfist - Ultra rebel, maar ik geloof idd wel dat deze van Ran-D zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een ontzettend lekker nummer, vind bijna altijd wel een bepaald element dat ik iets minder vind aan een nummer, maar dit is gewoon van begin tot eind helemaal top :thumbsup:

pitchkick ook totaal niet storend wmbt :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks