Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor. Vind de kick niet storend. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Wtffff.... geen pitch kicks waar ik ze wel had verwacht, goede zaak! :worship:

Dan luister jij niet goed want ze zijn erg lelijk :sick:
Voor derest wel een leuke track maar niet meer dan dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Parvuz schreef:
Zo dat klinkt wel lekker! Die vocals zijn zo voor mij mooier dan hoe Chain Reaction de originele gebruikt.

Op deze manier passen ze beter in deze track. Het zelfde geld andersom voor de track van Chain Reaction naar mijn mening

Ja dat is wel waar. Eigenlijk zou ik wel eens benieuwd zijn naar CR met andere soort vocals en Ran-D die minder vaak zn eigen stem gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maximum schreef:
Wtffff.... geen pitch kicks waar ik ze wel had verwacht, goede zaak! :worship:

Zitten dr wel in hoor :P


Idd op Defqon verpestte dat een beetje de drive :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Sfeer zit goed, zou hier alleen een non-vocal mix van willen zien.

Bij 01:24 komt de nadruk op deze manier wel bij de pitchkicks te liggen. Vind ik persoonlijk wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

damn.. had een volledige versie op de stream van Digital Punk op Sunrise.. Helaas online gehaald zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 12:06 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Digital Punk ‏@djdigitalpunk 43s
@RdclRedemption @KimberlyTweett @djrandofficial hahaha sooon buddy. Hij is serieus nog niet af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de vocals wel stoer, zou meteen een track van G4H kunnen zijn, ramplaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 12:54 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Omnomnom :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! ^^ Ik hoor ook wat elementjes van 'Radiant' terug in de mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is Digital Punk gegroeid sinds hij bij A² zit, niet normaal! 2013 is tot nu toe echt zijn jaar!

De kicks zijn ook geweldig, lekker straight to the point, gewoon hard en rammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 09:58 
 

Dennis Lambregts schreef:
Vind de vocals wel stoer, zou meteen een track van G4H kunnen zijn, ramplaat! :thumbup:



Dat was t eerste wat ik dacht toen ik hem hoorde :P

Klinkt live echt heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja lekker nummer. Vind dit het beste nummer uit E05
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 11:56 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Wat is Digital Punk gegroeid sinds hij bij A² zit, niet normaal! 2013 is tot nu toe echt zijn jaar!

De kicks zijn ook geweldig, lekker straight to the point, gewoon hard en rammen!


Vlak ook Ran-D niet uit, hij heeft nu ook een hele sterke periode met produceren :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Goed nummer! Kicks klinken prima bij de andere sounds, prima drive in midintro, climax vind ik ietwat tegenvallend daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlyk nummer !! kicks zijn juist beter als die in vorige platen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende dikke plaat! Gister op Matrixx at the park ging dit zo hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Decibel live gehoord (2 x ofzo), super dikke plaat zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige plaat, sfeer is goed agressief. Vind alleen de kick ietwat "hardcore" om het maar zo te zeggen, heeft live zijn uitwerking wel, maar thuis vind ik het niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Aardige plaat, sfeer is goed agressief. Vind alleen de kick ietwat "hardcore" om het maar zo te zeggen, heeft live zijn uitwerking wel, maar thuis vind ik het niet super.

Ik heb sowieso ergens het gevoel dat deze plaat op een hoger bpm moet. Hij klinkt me in de huidige vorm te traag, maar dat kan ook aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaboem, heerlijke track !
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks