Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Ran-D & Digital Punk
Track(s): Born to Die

Sample/video:


Bron: Unleashed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

2e Climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

Hele fijne plaat dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:19 
 
Hardtraxxer

Wow idd die 2e climax.. kippenvel! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Technisch gezien, Qua elementen precies hetzelfde als een andere track, ben eventjes vergeten welke.

Maar, vind deze lekkerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax is smullen hoor ^^ Rest doet me nog niet zo veel op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor; track of the year nominee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Rolofss schreef:
Technisch gezien, Qua elementen precies hetzelfde als een andere track, ben eventjes vergeten welke.

Maar, vind deze lekkerder.

Rebel to the grave?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Godskolere wat een monsterkick en sounddesign. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste climax is niks aan. Matige kicks en verschrikkelijke pitchkicks. 2e climax is wel leuk, maar vind die kicks toch beter passen in Rebel To The Grave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke track! En heerlijke kicks in 2de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk! :worship:
Ran-D is goed bezig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer van Lana del rey, echt gruwelijk vet geremixed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver :woot: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Los van Unleashed:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 01:14 
 
Hardtraxxer

Rolofss schreef:
Technisch gezien, Qua elementen precies hetzelfde als een andere track, ben eventjes vergeten welke.

Maar, vind deze lekkerder.

Doet mij ook aan een track denken.. volgens mij een van Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:35 
 

Ik vind dit niet bijzonder! geef mij maar rebel to the grave :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na 3 keer luisteren toch overtuigd! Wat een gave plaat !! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax is leuk, vooral door de Rebel To The Grave kicks. Zang is vet geremixt inderdaad maar eerste climax vind ik weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker dit, vooral de 2e climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxx Addict

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

2de climax is echt vet, ja. Had alleen een zieke melodie verwacht na de break, zoals bij de Hanging On Bootleg. Desalniettemin is het een héérlijke plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gruwelijk, die 2e climax! :drool:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks