Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 07:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals gaan wat lang door, maar los daarvan geweldige plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke sfeertje in deze plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Tweede climax :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja! deze is heerlijk! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 14:55 
 
Hardtraxxer

Heerlijke sfeer in dit nummer :bomb: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me niks, enkel de break kan ik wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben verliefd op deze geworden. Die 2e climax :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijke plaat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ben hem ondertussen ook ontzettend gaan waarderen. :D
EDIT: Jezus gister live gehoord. EPISCH! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ben verliefd op deze geworden. Die 2e climax :cool: :cool: :cool:

Deze plaat is echt te ziek voor woorden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 10:13 
 

hmmm, niet mijn smaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vraag me wel af of ze wel rechten hebben opgekocht van de productiemaatschappij van Lana Del Rey en/of haarzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ik vraag me wel af of ze wel rechten hebben opgekocht van de productiemaatschappij van Lana Del Rey en/of haarzelf.

Bootleg denk ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij ligt het er aan hoeveel ze van een nummer gebruiken. Maar in dit geval lijkt me idd dat ze aardig wat gebruikt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ik vraag me wel af of ze wel rechten hebben opgekocht van de productiemaatschappij van Lana Del Rey en/of haarzelf.

Bootleg denk ik. ;)

Dan zou de titel dus moeten zijn: Lana Del Rey - Born To Die (Ran-D & Digital Punk Bootleg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:59 
 

Ik weet niet maar deze pakt me nog totaal niet. Misschien komt het nog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of free release. Dan mag je t noemen hoe je t maar wil toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist van Digital Punk reply gekregen op twitter dat het inderdaad een bootleg is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt hij niet minder vet om. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Of free release. Dan mag je t noemen hoe je t maar wil toch?


Jep. En het wordt ook een free release. Hopelijk beetje snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zo snel als de Uprising Bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict

:woot: 1 van me favoriete tracks dit moment!! sfeer aan het begin met goede opbouw en dan knallen! :bomb: ben benieuwd wann die gereleased word. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind die break waardeloos en voegt echt niks toe aan dit nummer. Vind de rest wel erg goed, het is simpel maar energiek en effectief, precies zoals goeie hardstyle hoort te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo saai :sleep:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks