Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vind die break waardeloos en voegt echt niks toe aan dit nummer. Vind de rest wel erg goed, het is simpel maar energiek en effectief, precies zoals goeie hardstyle hoort te zijn :)


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

gratis-tracks-hs/ran-d-digital-punk-born-to-die-t40979.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/ran-d-digital-punk-born-to-die-t40979.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks