Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Short preview of the new Radical Redemption vs. Crypsis track... Just open your mind!!!... (because this is something different!) #Annihilate

http://fb.me/SflsRVhp
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Annihilate gaat volgens mijn een hele aparte worden. Dat kleine stukje uit de trailer klonk echt supervet en aardig apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is volgens mij niet Annihilate zelf maar denk dat hij die hashtag gebruikt voor het album in het algemeen.. Volgens mij was Annihilate die laatste track in de albumpreview, en die klonk echt heel ziek.

Dit is volgens mij gewoon Subground toch? Vind het jammer dat ze zich daarin verdiepen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Is volgens mij niet Annihilate zelf maar denk dat hij die hashtag gebruikt voor het album in het algemeen.. Volgens mij was Annihilate die laatste track in de albumpreview, en die klonk echt heel ziek.

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Dit is volgens mij gewoon Subground toch? Vind het jammer dat ze zich daarin verdiepen..

Subground is geen genre...En is helemaal niet jammer, alleen maar vet. Diversiteit FTW
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
XtD schreef:
Dit is volgens mij gewoon Subground toch? Vind het jammer dat ze zich daarin verdiepen..

Subground is geen genre...En is helemaal niet jammer, alleen maar vet. Diversiteit FTW


Nou ja, subground-achtig dan. En ik vind het wel jammer, ik ben echt wel voor diversiteit, maar als ik aan 'Crypsis vs. Radical Redemption' denk, verwacht ik een heeele dikke hardstyle-track en niet iets wat mij niet kan interesseren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
_dp_ schreef:
XtD schreef:
Dit is volgens mij gewoon Subground toch? Vind het jammer dat ze zich daarin verdiepen..

Subground is geen genre...En is helemaal niet jammer, alleen maar vet. Diversiteit FTW


Nou ja, subground-achtig dan. En ik vind het wel jammer, ik ben echt wel voor diversiteit, maar als ik aan 'Crypsis vs. Radical Redemption' denk, verwacht ik een heeele dikke hardstyle-track en niet iets wat mij niet kan interesseren..


Die 2 kennende zal het echt niet bij dit electro achtige stukje blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dit gewoon de break word, tenminste dat hoop ik :D
Denk ook niet dat dit Annihilate is, denk dat hij niet de 'soundtrack' van het album als een collab gaat doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dit gaat volgens mijn een hele aparte worden. Dat kleine stukje uit de trailer klonk echt supervet en aardig apart.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:30 
 
Artiest

Mwah, doet me als LQ preview echt helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Die 2 kennende zal het echt niet bij dit electro achtige stukje blijven.


Inderdaad. Denk dat het gewoon een stukje break is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik word steeds benieuwder naar dat album ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
minusismore Minus is More
Check out this short preview of the new Radical Redemption vs Crypsis - Just open your mind!


Zo heet hij dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Citaat:
minusismore Minus is More
Check out this short preview of the new Radical Redemption vs Crypsis - Just open your mind!


Zo heet hij dus :)

Nee denk het niet. Wordt denk ik bedoelt dat je open minded moet luisteren hiernaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samen met redemption en unlike others beste track uit die preview:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:19 
 

Te kort/vaag om over te oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
patrickjeb schreef:
Citaat:
minusismore Minus is More
Check out this short preview of the new Radical Redemption vs Crypsis - Just open your mind!


Zo heet hij dus :)

Nee denk het niet. Wordt denk ik bedoelt dat je open minded moet luisteren hiernaar


Dan zou ik niet dat '-' er tussen verwachten :P
K vraag het wel ff :D

Edit:

Citaat:
RdclRedemption Joey van Ingen
@Patrickjeb Open your mind was boodschap richting 'jullie', aangezien het iets (eenmalig) anders is!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks