Ook tracks zoals You Don't Know Shit, The Worst Nightmare, Helpless ... ?Deenite wrote:Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader...
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Dance Valley 2018 (11-08-2018, Velsen Valley, Spaarnwoude)
- View the latest post: Dance Valley 2017 (12-08-2017, Velsen Valley, Spaarnwoude)
- View the latest post: Dj Thera - Welcome to the Valley (Dance Valley Hard Anthem 2017) (THER-216)
- View the latest post: Radical Redemption & Crypsis - Darkness Is Calling
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Die kicks zijn echt hardcore scheten. Ik vind dit echt hardcore op 150 BPM maar totaal niet naar niveau. Vergelijk dit met Chris One of een Beholder en we hebben het over totaal iets anders... Ach ja, ik zal zaterdag 10 mins langs gaan en zien waar het toe leidt. 
-
N
Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
-
N
Hardcore scheten? Ik vind dat zijn nummers normaal harder gaan dan sommige mainstream hardcore. Deze track kan ik niet over oordelen.Deenite wrote:Die kicks zijn echt hardcore scheten. Ik vind dit echt hardcore op 150 BPM maar totaal niet naar niveau. Vergelijk dit met Chris One of een Beholder en we hebben het over totaal iets anders... Ach ja, ik zal zaterdag 10 mins langs gaan en zien waar het toe leidt.
Live hoor/ voel je bij de meeste tracks niet meer dan een muur van bass. Alle andere geluiden krijg je weinig meer van mee helaas. Meestal vind ik zijn tracks thuis ook wel tof, maar live hoef ik de meesten niet te horen.Sensive wrote:Zijn nrs gaan live ongelooflijk hard, vind het knap als je daarvoor een pauze neemtDeenite wrote:Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader...
-
K
Het is maar wat je hard vindtNerazzurro93 wrote:Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
-
A
Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFFNerazzurro93 wrote:Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
-
N
Nou dat is wel overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Ik houd van veel bass in een track. Wanneer er dan vette screeches door zitten vind ik het een geweldige combinatie. Ik was op Loudness en daar klonken zijn tracks ongelofelijk lekker. Ik hoorde de screeches goed doorkomen en de kicks dramden goed door. Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.Almighty wrote:Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFFNerazzurro93 wrote:Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
Ik in elk geval wel. Allemaal hetzelfde 'harder is beter'-verhaal, en dan élke keer zúlke slappe kicks met een overkill aan bas en een zeer amateuristische sound, waardoor het allemaal totaal niet hard overkomt. Over deze track, het lijkt wel of ik naar een willekeurige andere plaat van RR luister; alles lijkt op elkaar.Vincent_ wrote:Ook tracks zoals You Don't Know Shit, The Worst Nightmare, Helpless ... ?Deenite wrote:Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader...
Dit dus. Weet nog wel dat Thera ging draaien na RR op XXlerator Raw begin dit jaar, echt een wéreld van verschilkaboem wrote:Het is maar wat je hard vindt
Dit dus. Van slappe meuk waarvan je enkel een snare en ongekend veel bass hoorde naar Hardstyle.Almighty wrote:Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF
Ik kan wel 1000 (mainstream)platen noemen die ik liever hoor dan RR.Nerazzurro93 wrote:Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.
Dan was ik denk ik op een andere loudnessNerazzurro93 wrote:. Ik hoorde de screeches goed doorkomen .
-
A
Ik hoorde alleen de screeches als de bass stilviel.Nerazzurro93 wrote:Nou dat is wel overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Ik houd van veel bass in een track. Wanneer er dan vette screeches door zitten vind ik het een geweldige combinatie. Ik was op Loudness en daar klonken zijn tracks ongelofelijk lekker. Ik hoorde de screeches goed doorkomen en de kicks dramden goed door. Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.Almighty wrote:Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFFNerazzurro93 wrote:Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen 
Haha, ja want als een track geen hardcore kicks à la Radical Redemption heeft is het meteen net house.Cruelty wrote:die uit The Resistance zijn net House kickjesElexz wrote:Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen.
De kicks hierin zijn ongekend krachtloos, driveloos en slap to the max. Door de ongekende overkill aan bass zijn ze slapper als die in The Resistance waar de punch tenminste nog door komt, en dat terwijl die kicks ook verre, vérre van hard zijn. Beter zo?Cruelty wrote:Zolang je maar niet gaat lullen dat de kicks hierin slapper zijn, die uit The Resistance zijn net House kickjesElexz wrote:Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen.
Last edited by BuzzLightyear on 12 May 2012 11:31, edited 1 time in total.
Je gaat toch niet serieus menen dat je RR kicks harder vindt dan die van The Resistance he?Cruelty wrote:Zolang je maar niet gaat lullen dat de kicks hierin slapper zijn, die uit The Resistance zijn net House kickjesElexz wrote:Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen.
-
K
Elexz wrote:Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen
het zijn allebij handjesklap kicks
doe mij die van phrantic maar!
-
MHardtraxxer
- 52 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Die kicks klinken echt niet lekker.., en de climax trekt me nou ook niet echt aan.
Wat een amateur snap sowieso niet wat hier mooi aan is ? 
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Joeyvg wrote:Klinkt weer heel erg amateuristisch.......
Snap nog steeds niet waarom veel mensen RR zo geweldig vinden.
whaha...