Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... :)


Ook tracks zoals You Don't Know Shit, The Worst Nightmare, Helpless ... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks zijn echt hardcore scheten. Ik vind dit echt hardcore op 150 BPM maar totaal niet naar niveau. Vergelijk dit met Chris One of een Beholder en we hebben het over totaal iets anders... Ach ja, ik zal zaterdag 10 mins langs gaan en zien waar het toe leidt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:40 
 

Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:41 
 

Deenite schreef:
Die kicks zijn echt hardcore scheten. Ik vind dit echt hardcore op 150 BPM maar totaal niet naar niveau. Vergelijk dit met Chris One of een Beholder en we hebben het over totaal iets anders... Ach ja, ik zal zaterdag 10 mins langs gaan en zien waar het toe leidt. :cool:
Hardcore scheten? Ik vind dat zijn nummers normaal harder gaan dan sommige mainstream hardcore. Deze track kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Deenite schreef:
Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... :)

Zijn nrs gaan live ongelooflijk hard, vind het knap als je daarvoor een pauze neemt ^^

Live hoor/ voel je bij de meeste tracks niet meer dan een muur van bass. Alle andere geluiden krijg je weinig meer van mee helaas. Meestal vind ik zijn tracks thuis ook wel tof, maar live hoef ik de meesten niet te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 23:07 
 

Nerazzurro93 schreef:
Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).


Het is maar wat je hard vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 14:06 
 

Nerazzurro93 schreef:
Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).

Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:02 
 

Almighty schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).

Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF
Nou dat is wel overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Ik houd van veel bass in een track. Wanneer er dan vette screeches door zitten vind ik het een geweldige combinatie. Ik was op Loudness en daar klonken zijn tracks ongelofelijk lekker. Ik hoorde de screeches goed doorkomen en de kicks dramden goed door. Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Deenite schreef:
Ik vind dit echt troep. RR heeft me nooit kunnen boeien, ik weet dus waar ik even een eetpauze neem op Bassleader... :)

Ook tracks zoals You Don't Know Shit, The Worst Nightmare, Helpless ... ?

Ik in elk geval wel. Allemaal hetzelfde 'harder is beter'-verhaal, en dan élke keer zúlke slappe kicks met een overkill aan bas en een zeer amateuristische sound, waardoor het allemaal totaal niet hard overkomt. Over deze track, het lijkt wel of ik naar een willekeurige andere plaat van RR luister; alles lijkt op elkaar.
kaboem schreef:
Het is maar wat je hard vindt

Dit dus. Weet nog wel dat Thera ging draaien na RR op XXlerator Raw begin dit jaar, echt een wéreld van verschil :P
Almighty schreef:
Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF

Dit dus. Van slappe meuk waarvan je enkel een snare en ongekend veel bass hoorde naar Hardstyle. :P
Nerazzurro93 schreef:
Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.

Ik kan wel 1000 (mainstream)platen noemen die ik liever hoor dan RR. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
. Ik hoorde de screeches goed doorkomen .

Dan was ik denk ik op een andere loudness xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 21:15 
 

Nerazzurro93 schreef:
Almighty schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Boeiend dat het niet zo afgewerkt klinkt (volgens velen hier). Ik vind het erg lekker klinken en deze track is gewoon hard. Ik ben een fan van hem vooral na ik hem live hoorde voor het eerst (mijn eerste feest).

Op XXLerator Raw meegemaakt, enige wat ik hoorde was BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF BMPFF
Nou dat is wel overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Ik houd van veel bass in een track. Wanneer er dan vette screeches door zitten vind ik het een geweldige combinatie. Ik was op Loudness en daar klonken zijn tracks ongelofelijk lekker. Ik hoorde de screeches goed doorkomen en de kicks dramden goed door. Maar zeg nou zelf: dit is gewoon veel beter dan de standaard en ik vind het goed dat mensen raw hardstyle willen verrijken.

Ik hoorde alleen de screeches als de bass stilviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Elexz schreef:
Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen :lol:


die uit The Resistance zijn net House kickjes :lol: .


Haha, ja want als een track geen hardcore kicks à la Radical Redemption heeft is het meteen net house. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Elexz schreef:
Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen :lol:


Zolang je maar niet gaat lullen dat de kicks hierin slapper zijn, die uit The Resistance zijn net House kickjes :lol: .

De kicks hierin zijn ongekend krachtloos, driveloos en slap to the max. Door de ongekende overkill aan bass zijn ze slapper als die in The Resistance waar de punch tenminste nog door komt, en dat terwijl die kicks ook verre, vérre van hard zijn. Beter zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Elexz schreef:
Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen :lol:


Zolang je maar niet gaat lullen dat de kicks hierin slapper zijn, die uit The Resistance zijn net House kickjes :lol: .

Je gaat toch niet serieus menen dat je RR kicks harder vindt dan die van The Resistance he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 23:10 
 

Elexz schreef:
Ik zat even The Resistance te luisteren, van A2 Allstars dus. Daarna switchte ik naar dit en ik moest hardop lachen :lol:



het zijn allebij handjesklap kicks :lol:


doe mij die van phrantic maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 08:08 
 
Hardtraxxer

Die kicks klinken echt niet lekker.., en de climax trekt me nou ook niet echt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 09:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat een amateur snap sowieso niet wat hier mooi aan is ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Klinkt weer heel erg amateuristisch....... :thumbdown:

Snap nog steeds niet waarom veel mensen RR zo geweldig vinden. :P



whaha...-.- < enige wat in me opkomt na jou reactie.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks