Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption

Track(s): The Resurrected Soul

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ander soort vocals aub. Deze heb ik nu genoeg bij RR gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Ja gruwelijk weer, vind die vocals er wel bij passen. GIVE ME PAIN TILL I DIE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh deze klinkt erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 22:41 
 
Donateur

domme lekker domme lekker! klinkt goed! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).


Waarom kan jij hier niks aan doen? :nono: dit slaat natuurlijk nergens op he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 09:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit ook al weer heel lekker klinken (kicks is nog ff afwachten).


Waarom kan jij hier niks aan doen? :nono: dit slaat natuurlijk nergens op he!


Sorry baas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou er wel van! Dit soort werk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 10:54 
 

Nando schreef:
Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:42 
 
Hardtraxxer

Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon schreef:
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:

beetje overdreven vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon schreef:
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:

En bij The Prophet bootleg & andere mainstream meuk (en nee, hier zeg ik niet mee dat mainstream kut is, maar de platen waarop hij reageert) gewoon een reactie neer zetten dat het wel oké/ goed klinkt :/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toevallig kwam gister de plaat Minus is more van hem langs in de auto :P die doet me hier toch wel aan denken.. Hij mag nu wel is een wat andere sound gaan gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 12:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gewoon schreef:
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:

Wil je dit even uitleggen/beargumenteren? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Toevallig kwam gister de plaat Minus is more van hem langs in de auto :P die doet me hier toch wel aan denken.. Hij mag nu wel is een wat andere sound gaan gebruiken

Zo heel lang heeft hij deze sound nou ook weer niet. :P

Zal deze vast wel gaan horen op Bassleader zaterdag. :) In ieder geval makkelijk te herkennen aan de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gewoon schreef:
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:

Wil je dit even uitleggen/beargumenteren? :)

Omdat alle dagjesmensen en vuilniszak-jongeren naar Radical Redemption luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het ook wel vet haha.. Beter dan een bootleg van adele in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

RR blijft me boeien. Ik mag zijn stijl wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 19:20 
 

JVDM schreef:
RR blijft me boeien. Ik mag zijn stijl wel :)


mij ook, ook al vind ik het raar klinken :/ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
3x niks dit... overhyped zooi :/

Agreed. -.- Durf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
kauwgombal schreef:
3x niks dit... overhyped zooi :/

Agreed. -.- Durf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt. :P


Wat een haat ik weet zeker dat als het van Wasted Penguinz zou komen dat het dan ineens wel vet is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan er sowieso al niet tegen als vocals gerecycled worden, en al helemaal niet als ze uit een klassieker als Pain Till I Die komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
BuzzLightyear schreef:
kauwgombal schreef:
3x niks dit... overhyped zooi :/

Agreed. -.- Durf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt. :P


Wat een haat ik weet zeker dat als het van Wasted Penguinz zou komen dat het dan ineens wel vet is..

:lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks