Dakgoot schreef:
Daar heeft mijn broer Dakpan wel gelijk, maar wees nou eerlijk de meeste muziek die hier leuk gevonden word kan je niet eens hard of style noemen...
'Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 bpm langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 bpm. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.
De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.'
hoe noemt meneer de tracks hier dan?