Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 00:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
wootum schreef:
Gewoon schreef:
Een bijdrage aan de verpaupering van Hardstyle, maar dat is mijn mening. :thumbdown:

Wil je dit even uitleggen/beargumenteren? :)

Omdat alle dagjesmensen en vuilniszak-jongeren naar Radical Redemption luisteren. :P

Valt me op dat je het daar vaak over hebt! Heb jij soms iets tegen vuilniszak-jongeren? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
BuzzLightyear schreef:
kauwgombal schreef:
3x niks dit... overhyped zooi :/

Agreed. -.- Durf te wedden dat dit in HQ exact hetzelfde klinkt (qua sound en de rest) dan de rest van zijn tracks, wat het voor mij al waardeloos maakt. :P


Wat een haat ik weet zeker dat als het van Wasted Penguinz zou komen dat het dan ineens wel vet is..

Voor mij persoonlijk niet, want ik vind niks fijn aan deze plaat, noch aan menig andere plaat van RR. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

vind er geen zak aan.. hij mag zijn sounds echt veranderen want als die zo doorgaat schrap ik hem van me lijstje intressante dj's/producers
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind in het begin die 'Pain till I die...die...die...die...' een beetje klinken alsof de batterij leeg raakt, zeg maar :P

En heb sws een andere plaat in mn hoofd bij die vocals (Vince @ Qlimax 2005 :P)
Saaie sound, is leuk voor 1 plaatje tussendoor in een raw setje (mits opnieuw afgemixt zodat je niet zo'n lelijke bass krijgt), en daar houdt het mee op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 16:24 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Heb jij soms iets tegen vuilniszak-jongeren? :mad:


Yup ik wel, echt een hekel aan. Ben ik de enige? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Valt me op dat je het daar vaak over hebt! Heb jij soms iets tegen vuilniszak-jongeren? :mad:

Haha, laat ik het zo zeggen, ik ben er niet voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxxer

kauwgombal schreef:

:lol: :lol:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P


:thumbup: +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

[/quote]
:lol: :lol:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P[/quote]

Juustm

saai, leeg nummer dit.
Als je 1 nummer van hem hebt gehoord, heb je alles gehoord (op een klein aantal uitzonderingen na). Hij moet wat meer variatie in zijn tracks gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
:lol: :lol:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P


Wat maakt een productieniveau uit als je het goed vindt klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
kauwgombal schreef:
:lol: :lol:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P


Wat maakt een productieniveau uit als je het goed vindt klinken?


Niks hoor, zegt misschien alleen wat over het gemiddelde niveau van hardtraxx :P of breek ik nu de hell los
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Dakpan schreef:
kauwgombal schreef:
:lol: :lol:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P


Wat maakt een productieniveau uit als je het goed vindt klinken?


Niks hoor, zegt misschien alleen wat over het gemiddelde niveau van hardtraxx :P of breek ik nu de hell los


Je begrijpt mijn punt niet. Je kan iets supervet vinden zonder dat het productieniveau heel hoog is, andersom werkt het ook zo, je kan iets heel slecht vinden ondanks de hoge productiekwaliteit. In dit geval vinden mensen de RR sound gewoon tof, ondanks dat het soms een beetje dof is.

Een muziekluisteraar hoort eigenlijk niet eens te letten op kwaliteit, je vindt het tof klinken of niet ongeacht kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Iets simpels kan vet klinken idd, maar ik vind persoonlijk muziek pas vet als ik echt kan horen dat er creativiteit in zit. En dat mis ik in RR wel heel erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxxer

Dakgoot schreef:
Daar heeft mijn broer Dakpan wel gelijk, maar wees nou eerlijk de meeste muziek die hier leuk gevonden word kan je niet eens hard of style noemen...



'Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 bpm langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 bpm. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.'

hoe noemt meneer de tracks hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakgoot schreef:
markextrae schreef:
Dakgoot schreef:
Daar heeft mijn broer Dakpan wel gelijk, maar wees nou eerlijk de meeste muziek die hier leuk gevonden word kan je niet eens hard of style noemen...



'Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 bpm langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 bpm. Soms worden de nummers versneld afgespeeld door dj's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.'

hoe noemt meneer de tracks hier dan?


Meneer hier noemt het oncreatieve herrie, om het zachtzinnig uit te drukken.


Meneer slaat oncreatieve herrie over en gaat lekker reageren op plaatjes die hij wel leuk vind, problem solved. Of gaat meneer nog onderbouwde kritiek geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 06:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Iets simpels kan vet klinken idd, maar ik vind persoonlijk muziek pas vet als ik echt kan horen dat er creativiteit in zit. En dat mis ik in RR wel heel erg.


Creativiteit en kwaliteit staan los van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Dakgoot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hahaha Dakgoot :lol:

Haha of nie ik zat ook echt van w.t.f.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Apart forum dit... :P Alles wat laag niveau is wordt super goed gewaardeerd hier.. :/ Wasted Penguinz is niet zo mijn ding hoor maar niveau ligt veeeeel hoger dan dit :P

Lol Wasted Penguinz een hoog productieniveau? Jij vindt ook dat je met een MBO Stucadoorsopleiding hoogopgeleid bent?

edit dubbel voeg maar samen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
sjuul schreef:
Iets simpels kan vet klinken idd, maar ik vind persoonlijk muziek pas vet als ik echt kan horen dat er creativiteit in zit. En dat mis ik in RR wel heel erg.


Creativiteit en kwaliteit staan los van elkaar.


Ik heb het over dat mijn persoonlijke smaak 'creativiteit' is en heb net niet over kwaliteit dus jou uitspraak heeft niet echt betrekking op mijn reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Dakpan schreef:
sjuul schreef:
Iets simpels kan vet klinken idd, maar ik vind persoonlijk muziek pas vet als ik echt kan horen dat er creativiteit in zit. En dat mis ik in RR wel heel erg.


Creativiteit en kwaliteit staan los van elkaar.


Ik heb het over dat mijn persoonlijke smaak 'creativiteit' is en heb net niet over kwaliteit dus jou uitspraak heeft niet echt betrekking op mijn reactie.


Maar jouw post wel op mijne. Je betrok ineens creativiteit erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

klinkt ook weer hheerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:50 
 
Hardtraxxer

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kAfpHDXcnoQ&feature=related[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk HQ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 23:34 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik kan er sowieso al niet tegen als vocals gerecycled worden, en al helemaal niet als ze uit een klassieker als Pain Till I Die komen...

Juist, vind het ook jammer dat dit moest gebeuren, RR kan beter zijn eigen vocals weer doen zoals in Daylight, Annihilate of Radical (als die nergens van komen dank ik?) :cool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks