JVDM schreef:
Parvuz schreef:
Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption.

Deze zijn gewoon lekker!
Nee oke, bij deze track zijn ze ietwat tegenvallend. Jammer, want de rest eromheen is supervet.
Haha ja beetje slecht getimed misschien. Maar veel mensen denken bij de naam Radical Redemption al: "kut kicks". Terwijl ze nu veel beter zijn dan zijn eerste album. Maargoed, t blijft natuurlijk een mening.
En over deze plaat denk ik, beetje jammer dat er geen diepte in de kick zit. Voor de rest is het een vette track.