Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:19 
 
Hardtraxxer


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Alles kut enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis laag in de kick. :(
Verder is t een vette track. Hoop dat t aan youtube ligt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption. :( Deze zijn gewoon lekker!

Nee oke, bij deze track zijn ze ietwat tegenvallend. Jammer, want de rest eromheen is supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan echt niet meer wachten op dat album!

en heel erg benieuwd naar die outro klinkt dik :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Parvuz schreef:
Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption. :( Deze zijn gewoon lekker!

Nee oke, bij deze track zijn ze ietwat tegenvallend. Jammer, want de rest eromheen is supervet.

Haha ja beetje slecht getimed misschien. Maar veel mensen denken bij de naam Radical Redemption al: "kut kicks". Terwijl ze nu veel beter zijn dan zijn eerste album. Maargoed, t blijft natuurlijk een mening. ^^

En over deze plaat denk ik, beetje jammer dat er geen diepte in de kick zit. Voor de rest is het een vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:39 
 
Hardtraxxer

De kick klonkt in de livesets altijd veel dikker, live ook.
Wel vette sfeer in deze track, vette climax ook.
En los van lomp rammen zit deze ook nog goed in elkaar, een goeie track dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vet hoor. Ik hou alleen niet zo van hardcore vocals.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 'm live altijd wel erg vet klinken, maar nu ik de preview luister valt het zwaar tegen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier vind ik dan weer geen ene reet aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:10 
 

Deze is juist weer bazig :worship: Veel betere kicks deze. Meer van dit soort plaatjes aub. Heeft iets weg van Redemption, ook een echte klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer is dan helaas weer pure meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:33 
 
Hardtraxxer

Dakpan is
Dakpan schreef:
pure meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Dakpan is
Dakpan schreef:
pure meuk.


Meisje toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel een vet plaatje. Zoals eerder genoemd komt de kick inderdaad niet heel krachtig over, maar vind de melodie en de break wel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ik vind deze niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind deze echt zo vet! Naast Accumulated Filth voorlopig de beste track van het album voor mij. GIVE ME PAIN TILL I DIE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh deze is niet veel aan. Mid en break zonder vocalen zijn nog wel gaaf, maar de melodie doet me helemaal niks helaas. Kicks zijn ook niet best en over de vocals ben ik al helemaal niet te spreken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet wat het is met deze track. Thuis vind ik er niet zoveel aan, maar live vind ik het wel weer een dikke plaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja kwam 2x op indicator langs zaterdag, ging toen helemaal uit mijn dak, maar thuis vind ik het een beetje mweh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaa, niet veel aan, geeft me weer een beetje dat geforceerde raw gevoel wat ik bij dat 1e album had. En die kicks zijn niet heel krachtig en als ze dan omlaag pitchen verliezen ze helemaal kracht helaas.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks