Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
Artiest: Radical Redemption

Track: The Cross of Blood

Sample: View on Facebook
View on SoundCloud

Radical Redemption - The One Man Army (MINUSCD??)
Last edited by yowan on 18 Aug 2015 17:41, edited 6 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
RR heeft iets met koren he, gruwelijk. Benieuwd naar de rest, want hier kan je niet zoveel over zeggen (alleen dat het tempo wat te laag ligt voor wat je hoort).
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Radical army :sick: wat betreft de track is mijn intresse gewekt :thumbup:
Last edited by CiRiXxX on 01 Dec 2014 12:26, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?
K
Pipa wrote:Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?
Ik denk foto's van iedereen die een shirtje heeft gekocht van MM en/of RR. Kunnen ze commenten hoe vet het wel niet is en dat ze het zelfs als slaapshirt gebruiken..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pipa wrote:Waarom een Radical Army facebookpagina?? Wat komt hier wel te staan wat op Radical Redemption facebookpagina niet staat?
Omdat een fan op dat idee gekomen is.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
RadicelArmy wrote:Wat een dikke bazentrack gaat dit worden! :bomb:
Haha, dan kies je al zo'n kansloze username en dan spel je het ook nog eens fout.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ah kom op, dit moet toch haast wel een troll account zijn xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wanneer verschijnt de Haattraxx Army pagina?
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Destination wrote:Wanneer verschijnt de Haattraxx Army pagina?
Ik zou zeggen het idee ligt nu op tafel. Destination doe er wat mee. Allemaal fotos van haatreacties op Hardtraxx.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
Nou, bijvoorbeeld het filmpje bij deze track. Die stond niet op zijn pagina, maar wel op die van de Army.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
pim0412 wrote:
Ah kom op, dit moet toch haast wel een troll account zijn xd
Nee, geen trollaccount. Ik geef slechts mijn mening wat ik van een track vind.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Nee het meeste volk is hier niet zo van de Radical hype maar kom op laten we elkaar nou niet belachelijk maken en respecteer een ander z'n mening, dat doet hij tot nu toe toch ook?
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
View on Facebook
J
Hardtraxxer
155 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Klinkt goed zo de eerste paar geluiden, interesse is gewekt! :thumbup:
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Klinkt weer als meer van hetzelfde :/ :cry: ... dan maar de preview afwachten
T
Hardtraxxer
106 posts member since 2014
last seen Jan 2015
Kiloknaller wrote:
Ik denk foto's van iedereen die een shirtje heeft gekocht van MM en/of RR. Kunnen ze commenten hoe vet het wel niet is en dat ze het zelfs als slaapshirt gebruiken..
Zoooo hee internetheld, je lijkt zo net zo'n pubertje van 13 dat een leuke grap maakt in de klas en vervolgens om zich heen kijkt of de rest van de klas het ook grappig vindt. Kom je hier alleen maar leuk doen of heb je ook nog wat nuttigs te melden? Zo niet, richt dan aub zelf een 'Anti-RadicalArmy' facebook oid op en ga daar lekker de kleuter uithangen. Echt zo triest dit soort opmerkingen :lol:
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
tpr wrote:
Kiloknaller wrote:
Zoooo hee internetheld, je lijkt zo net zo'n pubertje van 13 dat een leuke grap maakt in de klas en vervolgens om zich heen kijkt of de rest van de klas het ook grappig vindt. Kom je hier alleen maar leuk doen of heb je ook nog wat nuttigs te melden? Zo niet, richt dan aub zelf een 'Anti-RadicalArmy' facebook oid op en ga daar lekker de kleuter uithangen. Echt zo triest dit soort opmerkingen :lol:
Dit is net als wat hij zegt x10, je verlaagt je nu nog lager dan hem :huh:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Moeilijk he om gewoon leuk met elkaar om te gaan. Als die gozer graag een Radical Facebookpagina wil laat hem dan lekker. Tegenwoordig is er overal een Facebookpagina over, en als het mooie van die pagina's is dat je ze niet per se hoeft te ''vind-ik-leuken''..

OT aub na deze post, en houd 't een beetje gezellig!
R
27 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Goedenavond/morgen,

Ik reageer normaal nooit ergens op, puur omdat ik persoonlijk erg veel waarde hecht aan meningen.
Het feit dat mensen wel of niet van bepaalde soorten muziek houden, zorgt ervoor dat muziek interessant blijft.
Hoe saai zou het zijn als iedereen alles maar mooi zou vinden.

Kortom, het fatsoen hebben om respectvol om te gaan met andermans mening, ook al wijkt die af van die van jou, is voor een forum één van de belangrijkste dingen.

Dat hier dan zo gereageerd wordt op iemand die Radical Redemption fan is en dat met trots uitdraagt, vind ik simpelweg bespottelijk.

Respecteer elkanders mening, koester je eigen. Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.
Of je mij nu een hype vindt waarvan je hoopt dat die snel overwaait of helemaal het tegenovergestelde, ik zal je er niet anders op aankijken.

Meningen zijn en blijven nu eenmaal meningen en nooit goed of fout.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
Ja oke, maar ik ben nu al een keer een gozer met een dont fuck with the radical shirt en RR vlag tegengekomen die dus absoluut nog nooit van annihilate gehoord had, en een dude met een i am a militant shirtje die geen benul had wie chain reaction eigenlijk is. Door dat soort dingen ga ik iets als een radical army ook niet serieus nemen..
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
yowan wrote:Ja oke, maar ik ben nu al een keer een gozer met een dont fuck with the radical shirt en RR vlag tegengekomen die dus absoluut nog nooit van annihilate gehoord had, en een dude met een i am a militant shirtje die geen benul had wie chain reaction eigenlijk is. Door dat soort dingen ga ik iets als een radical army ook niet serieus nemen..
Dus dan is gelijk iedere RR fan zo? Wat is jouw punt?
S
Kijk nu eens 4 posts hierboven.
Nou ik toch aan het typen ben: mooi gezegd RR ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
RadicalRedemption wrote:Respecteer elkanders mening, koester je eigen. Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.
:worship: