Melodie klinkt erg lekker, geslaagde collab!
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Klinkt wel vet, zover ik kan horen, verwacht ook best wel wat van een collab tussen die 3
Erg lekkere melodie! Fijn plaatje dit, ook hoor je echt invloed van alle 3.
Eindelijk !!! Wat een super dik nummer is dit, Favo trackje 
Vind 'm uiteindelijk toch best dik!
-
B
Prima plaat 
Het wordt niet op MiM gereleased, dus Radical Redemption draait hem nooit. Net zoals Death Metal... valt mij gewoon op.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vind het een prima plaat. Niet heel vet, maar kan er mee door
Zal toch niet dat dat de specifieke reden is?Chroman wrote:Het wordt niet op MiM gereleased, dus Radical Redemption draait hem nooit. Net zoals Death Metal... valt mij gewoon op.
Nee denk het ook niet. In The House draait hij namelijk ook nooit, en E-Force nog best vaak.Youri wrote:Zal toch niet dat dat de specifieke reden is?Chroman wrote:Het wordt niet op MiM gereleased, dus Radical Redemption draait hem nooit. Net zoals Death Metal... valt mij gewoon op.
Het viel me gewoon op dat hij Blood, Sweat & Tears en Death Metal nooit draait.
Wat een gruwelijk vette plaat zeg! Melo is echt heerlijk, prima drive, en de kicks zijn ook goed te pruimen.
Een collab draait ie na een maand eigenlijk bijna nooit meer. Begrijp eigenlijk ook niet waarom..Chroman wrote:Nee denk het ook niet. In The House draait hij namelijk ook nooit, en E-Force nog best vaak.Youri wrote:Zal toch niet dat dat de specifieke reden is?Chroman wrote:Het wordt niet op MiM gereleased, dus Radical Redemption draait hem nooit. Net zoals Death Metal... valt mij gewoon op.
Het viel me gewoon op dat hij Blood, Sweat & Tears en Death Metal nooit draait.
-
J
weetikveel, misschien omdat daar niet 26 zn naam in word geschreeuwd?