Z'n laatste producties zijn erg tof. Z'n setjes trekken mij niet meer zo.sandervanbruggen wrote:Hij is voor mij altijd nog de meest interessante hardstyle DJ.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption - Piece of Shit (Unresolved remix)
- View the latest post: Radical Redemption - Piece Of Shit
- View the latest post: Mortis & Collusion - Piece Of Shit (SPOON447)
- View the latest post: Psyched & Regain - Piece Of Shit (THER-169)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
B
Laatste platen zijn zeker interessant! 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Radical moet voortaan op alle feesten eerder worden geboekt in plaats van afsluiten. Wanneer hij eerder op de avond staat heeft hij betere/gevarieerdere setsTiMOTHYb wrote:Z'n laatste producties zijn erg tof. Z'n setjes trekken mij niet meer zo.sandervanbruggen wrote:Hij is voor mij altijd nog de meest interessante hardstyle DJ.
Prima idee ja. Lijkt mij zelf ook wel fijn i.p.v. dat eeuwige hardstyle pitchen tot je aan kunt sluiten met hardcore.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
wat is er overdreven aan die kick dan? is gewoon een prima 'stevige kick'?Destination wrote:Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
hard is niet goed , zacht is niet goed.. is het uberhaupt ooit goed?
-
DHardtraxx Veteran
Sinds wanneer mag ik mijn mening niet meer geven?hardstylegeneration wrote:wat is er overdreven aan die kick dan? is gewoon een prima 'stevige kick'?Destination wrote:Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
Kun je nader uitleggen waarom je ze overdreven vindt? ik vind deze juist niet zo overdreven hard overkomen als de meeste kicks van tegenwoordigDestination wrote:Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
tuurlijk mag jij je mening geven maar wat is niet overdreven voor jou dan?Destination wrote:Sinds wanneer mag ik mijn mening niet meer geven?hardstylegeneration wrote:wat is er overdreven aan die kick dan? is gewoon een prima 'stevige kick'?Destination wrote:Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
-
K
Pff wat een dikke plaat is dit toch ookPanna wrote:wat een productie!
-
DHardtraxx Veteran
Die doffe punch had van mij zeker niet gehoven, deze punch haalt in mijn beleving de kracht eruit. Ik zou persoonlijk de nadruk meer op een korte tail van de kick leggen waardoor er in mijn ogen meer drive ontstaathardstylegeneration wrote:maar wat is niet overdreven voor jou dan?
-
DHardtraxx Veteran
Hier ben ik het met je eens, was misschien ook wat handiger geweest er bij te zeggen dat het bij deze plaat nog wel binnen de lijnen valtVentrue wrote:Kun je nader uitleggen waarom je ze overdreven vindt? ik vind deze juist niet zo overdreven hard overkomen als de meeste kicks van tegenwoordigDestination wrote:Melodieën zijn bij deze man vaak dik in orde, maar ik ben die overdreven kicks zo beu. Climax in deze track is opzich nog wel te doen
Kon hem een poos geleden erg waarderen, de laatste tijd wat minder. Maar dit nummer is wel weer erg lekker moet ik zeggen!! Live ging die ook goed. Samen met The Triple Six weer wat moois van radicale henkie.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Kiloknaller wrote:
Pff wat een dikke plaat is dit toch ook
-
PHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Weet iemand de lyrics want kan er geen kut van verstaan? Wil wel beetje mee kunnen zingen 
When I die, fuck it, I wanna go to hell. Cuz I'm a piece of shit it ain't hard to fucking tell.Panna wrote:Weet iemand de lyrics want kan er geen kut van verstaan? Wil wel beetje mee kunnen zingen
Uiteraard van de Notorious BIG.
View on YouTube
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ben de enige volgens mij die hem niet zo vet vind
Zit niks in de track wat me echt weet te boeien. Live gehoord, maar ook daar wist hij me niet te overtuigen!
Zit niks in de track wat me echt weet te boeien. Live gehoord, maar ook daar wist hij me niet te overtuigen!
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Goede track, vind die "overdreven"kick wel goed uitkomen eigenlijk in de track
melo ook dik in orde. Had alleen liever bij de vocals meer de stem van B.I.G. willen horen, zijn echte stem zou in mijn ogen net dat stukje extra geven in de track, net als bij Black Demon
The Punisher heeft deze lyrics toch beter verwerkt in zijn 'Piece of Shit' vind ik. Hier gaat het zo sloom waardoor het een raar effect krijgt vind ik. buiten dat vette plaat 
-
S
Godverdomme wat een dikke plaat

-
PHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Wat een zieke plaat is dit toch he!