Last edited by Magnetron on 23 Nov 2014 14:35, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption - Piece of Shit (Unresolved remix)
- View the latest post: Radical Redemption - Piece of Shit
- View the latest post: Mortis & Collusion - Piece Of Shit (SPOON447)
- View the latest post: Psyched & Regain - Piece Of Shit (THER-169)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Lekker hoor! 
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Klinkt goed zo op het eerste gehoor, maar ben benieuwd hoe de kicks klinken op HQ
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Nee deze doet met echt he-le-maal niks.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Edit: Wat zit deze plaat ge-ni-aal in elkaar!
Last edited by Snitch_MP on 23 Nov 2014 20:10, edited 1 time in total.
Net als Death Metal (op het eerste gehoor) heeft deze ook dat chaotische in zich. Melodie pakt me wel in de climax. Zelfde met de break, erg vet gedaan richting de tweede climax. Dat koortje is echt hemels.
RR is lekker bezig.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Die kickrolls @1:25 zijn echt ontiegelijk vet, alleen lijkt het wel alsof die plaat daar telkens blijft hangen.. Vind ik wel jammer want dat neemt toch wel de samenhang en de drive eruit voor mij. De rest luistert ook donders lekker weg zeg, heerlijke climax, wauw. 
-
R
- 6 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Ik vind Radical de laatste tijd goed bezig.
Kan dit wel waarderen!
Kan dit wel waarderen!
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Op eerste gehoor wel vet, alleen vind ik die "tussenstuk" geluidjes wel irritant maakt het voor mij soms te chaotisch omdat het dan niet meer als een geheel klinkt imo, wacht wel ff een hq af voor echte oordeel
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
wel een beetje chaotisch ja maar ik kan dit zeker waarderen!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Last edited by yowan on 24 Nov 2014 19:27, edited 1 time in total.
Mee eens. Dat stuk @45:38 klinkt toch echt niet al te best. Chaotisch vind ik juist vet, maar dit is gewoon niet meer samenhangend en dat specifieke stuk klinkt echt niet fijn, het lijkt zelfs afgeraffeld. Ik hoop wel dat er nog aan deze plaat gesleuteld gaat worden, want die climax is daarentegen wel weer heerlijk. Die vocal is wel vrij droog in de climaxQlown wrote:Die kickrolls [...] zijn echt ontiegelijk vet, alleen lijkt het wel alsof die plaat daar telkens blijft hangen..
-
NHardtraxx Newbie
- 22 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Kan deze dicht, pas daar alleen titel wel even aan danNeeluh wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/radical-redemption-tba-t47280.html