Last edited by Nando on 07 Dec 2011 13:52, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wat een plaatje
Kan niet genoeg krijgen van de stijl van Radical Redemption.
Vind hem wel lekker, goed beukplaatje. Maar niet zo bijzonder als andere werken van hem, zeker niet zo'n gruwelijk sfeertje als in veel andere tracks.
-
D
hele dikke plaat! wil zijn album nu wel erg graag 
Vind RR nog steeds helemaal niets aan.
Ik kan na het horen van dit nummer ook nog steeds niet zeggen dat ik sta te popelen om zijn album te horen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Slechte kwaliteit wordt nu al bestempeld als iets moois?MRTN wrote:Dat doffe in die melo is zo geniaal.
Eerlijk gezegt had ik er ook veel meer van verwacht HQ deze track pakt me ook niet echt !
-
T
Radical Redemption heeft het gemaakt dus mensen vinden het automatisch al mooi/hard/vet.Skedoedelefloeps wrote:Slechte kwaliteit wordt nu al bestempeld als iets moois?MRTN wrote:Dat doffe in die melo is zo geniaal.
Zelfde geld voor tracks van G4H.
Onzin ik vind dat Joey ( Redical Redemption ) ook lekker tracks maakt,maar deze vind ik gewoon niet lekker,drive zit er niet echt lekker in de melodie pakt me niet de opbouw + vocals + synts er zitten wel wat vette trukjes inwesskeej wrote:Radical Redemption heeft het gemaakt dus mensen vinden het automatisch al mooi/hard/vet.Skedoedelefloeps wrote:Slechte kwaliteit wordt nu al bestempeld als iets moois?MRTN wrote:Dat doffe in die melo is zo geniaal.
Zelfde geld voor tracks van G4H.
Pfff, moet die lelijke distortion nou over die lead... Maakt het zo lelijk en dun... Intro wel vet:)
Mr Lellebel wrote:Wat een plaatjeKan niet genoeg krijgen van de stijl van Radical Redemption.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wohoow, klinkt dik, die climax is zo energiek, echt volledig afbreken die handel 
Nee, voor mijn gevoel is er nog een hele hoop werk aan de winkel. Het idee is leuk, maar de uitwerking zijn nog genoeg punten te verbeteren.
Wat klinkt dat weer heerlijk zeg
TiMOTHYb wrote:Echt zoveel zin in die set zaterdag.
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Bedankt voor linkje, had em nog niet op youtube gevonden
nee had hem vandaag net geupload 
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Lawl, nu al bijna 2 uur dit nummer aan het luisteren 
Een mindere plaat van RR nadat ik redemption geluisterd heb. 
Afwerking van RR tracks zijn erg matig en dan druk ik me nog zacht uit.. Snap niet waarom het zo goed ontvangen wordt..
Lyst wrote:Afwerking van RR tracks zijn erg matig en dan druk ik me nog zacht uit.. Snap niet waarom het zo goed ontvangen wordt..
-
A
Omdat het allemaal hard gaat, en agressief is?Lyst wrote:Afwerking van RR tracks zijn erg matig en dan druk ik me nog zacht uit.. Snap niet waarom het zo goed ontvangen wordt..