Mark One schreef:
Absoluut variatie is inderdaad erg belangrijk daar ben ik zeker voor maar variatie ( lees verlagen ) in de bpm en dan bestempelen als HS. Snap je wat ik bedoel? Dat vind ik niet kloppen
Crypsis is zeker niet alleen trage HC maar de overeenkomsten zijn wel erg groot hoor. Vind je niet? Voor mij is HS opzwepende melodien ook niet te vrolijk natuurlijk met een harde vette kick. Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez. Dat zijn helden voor mij. Niet die donkere agressieve duistere HS van RR en de rest van de kliek. Ik moet er blij van worden. Als ik me agressie kwijt wil ga ik wel naar een Masters Of Hardcore of Nightmare effe goed een potje maaien en me ei kwijt kunnen. Dit is mijn mening en hoop ook dat er normaal gereageerd gaat worden en niet zo maar domme shit roepen ( wat overigens jullie laatste reacties uiteraard niet waren ) en over iemands mening heen pissen. Want dat maakt een discussie interessanter dat in het rond blaten en crap roepen!
Voor mij is hardstyle een lekkere rauwe synth met het liefst Crypsis-kicks net als in Strike ofzo. Zitten zeker hardcore invloeden in, en zo gek is dat ook helemaal niet als je de link met Angerfist legt, maar om het vertraagde hardcore te noemen..
Dat
jij blij wordt van een ander soort hardstyle dan RR maakt geeft voor mij meer aan dat je weg moet blijven uit RR/Crypsis/B-Front topics want die zullen toch geen 'opzwepende melodieën' componeren. Overigens begrijp ik ook de link agressie/RR/MoH/nightmare niet echt, maar misschien doel je daarmee op de sfeer ofzo?
Zaterdag jammer genoeg geen track kunnen horen van RR, dus ga het op XXL in Januari nog een keer proberen.