Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:28 

Hardtraxxer

Absoluut variatie is inderdaad erg belangrijk daar ben ik zeker voor maar variatie ( lees verlagen ) in de bpm en dan bestempelen als HS. Snap je wat ik bedoel? Dat vind ik niet kloppen

Crypsis is zeker niet alleen trage HC maar de overeenkomsten zijn wel erg groot hoor. Vind je niet? Voor mij is HS opzwepende melodien ook niet te vrolijk natuurlijk met een harde vette kick. Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez. Dat zijn helden voor mij. Niet die donkere agressieve duistere HS van RR en de rest van de kliek. Ik moet er blij van worden. Als ik me agressie kwijt wil ga ik wel naar een Masters Of Hardcore of Nightmare effe goed een potje maaien en me ei kwijt kunnen. Dit is mijn mening en hoop ook dat er normaal gereageerd gaat worden en niet zo maar domme shit roepen ( wat overigens jullie laatste reacties uiteraard niet waren ) en over iemands mening heen pissen. Want dat maakt een discussie interessanter dat in het rond blaten en crap roepen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 17:45 

Hardtraxxer

Haha doel van mijn betoog is om mensen geen simpele trukjes te laten uitvoeren en inderdaad vernieuwing te brengen in de scene. Invloeden uit andere style is prima en daar krijg je inspiratie van maar dit trek ik niet. En inderdaad ik luister er een keer naar en ga snel door. Ben uiteraard geïnteresseerd in nieuw spul en zal de nieuwe tracks wel gaan luisteren van ze.

Er zijn veel mensen die dit absoluut waarderen en MiM gaat goed qua label. Er zullen vele track worden uitgebracht en populariteit zal nog verder stijgen maar ik loop naar een andere zaal wanner een van deze gasten langs komen. Trouwens laatste Loudness in april in de Maassilo draaide Chain Reaction nou die haalde me er helemaal uit de sfeer, ik vond het echt ruk.

( helaas dat ik er a.s. niet kan zijn op Loudness, ben er erg ziek van :sick: :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:34 

Aan het typen...

Mark One schreef:
Crypsis is zeker niet alleen trage HC maar de overeenkomsten zijn wel erg groot hoor. Vind je niet? Voor mij is HS opzwepende melodien ook niet te vrolijk natuurlijk met een harde vette kick. Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez. Dat zijn helden voor mij.

Dat heet mainstream/euforische hardstyle, hardstyle zelf is veel meer dan dat. Van origine heeft het zelfs bar weinig te maken met wat jij daar als hardstyle voor jou definieert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:14 

Hardtraxxer

Wat is dit dan voor meuk ? Snap de commotie niet rond RR , zeker alleen omdat het hard is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:25 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Mark One schreef:
Crypsis is zeker niet alleen trage HC maar de overeenkomsten zijn wel erg groot hoor. Vind je niet? Voor mij is HS opzwepende melodien ook niet te vrolijk natuurlijk met een harde vette kick. Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez. Dat zijn helden voor mij.

Dat heet mainstream/euforische hardstyle, hardstyle zelf is veel meer dan dat. Van origine heeft het zelfs bar weinig te maken met wat jij daar als hardstyle voor jou definieert.

Wat ik omschrijf is niet de! definitie van HS. Dat is wat HS voor mij leuk maakt. De origine heb ik meegemaakt http://partyflock.nl/party/5448:Decibel.html dat was voor mij het eerste contact met HS. Ik weet het nog goed want kwam binnen in de tent met Isaac zo vet ik was toen nog een gabber zeg maar haha :D . En dat waardeer ik nog steeds. Ik heb platen ( yep grote zwarte ronde pannenkoeken ) uit die tijd.

Ik geef alleen mijn mening over RR en MiM. Ik vind het geen HS maar nogmaals trage HC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 01:39 

Hardtraxxer

Dit vind ik dus gewoon troep. Het klinkt voor geen meter en is slecht afgewerkt, vind ik overig van alles van hem. Snap niet dat zoveel mensen dit zo vet vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 07:35 

Hardtraxx Veteran

bob marok schreef:
Snap niet dat zoveel mensen dit zo vet vinden :/

Hoevaak komt dit gejank nou nog bij RR tracks. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:47 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
bob marok schreef:
Snap niet dat zoveel mensen dit zo vet vinden :/

Hoevaak komt dit gejank nou nog bij RR tracks. :')

Inderdaad zeg. We weten het nou wel. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:53 

Aan het typen...

Dat zei je toch ook niet na de eerste 50 positieve posts in RR topics?
"Ja, nu weten we wel dat jullie het goed vinden."
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:57 

De heer Lyst heeft een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 11:31 

Artiest

Lyst schreef:

Lyst, 2de keer dat we het gewoon eens zijn. Staan Mars en Jupiter op 1 lijn deze week? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 12:48 

Hardtraxxer

Heb altijd zo'n gevoel dat ik zijn tracks al heb gehoord.. Vind het niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 16:43 

Kraak... Piep...

Mark One schreef:
heel Crypsis en het hele MiM vind ik gewoon een tamme club die het niet in de Hardcore haalt/kunnen halen.

Hahaha crypsis niet gemaakt in de hardcore scene? Dude Crypsis = Crucifier zoals je zelf al zegt en Crucifier zit op Masters of Hardcore dan heb je het wel redelijk gehaald hoor :lol: :lol:

Maar meneer heeft wel een punt
Crypsis, Chain Reaction en RR zijn nu en (Crypsis is dat altijd al geweest) Hebben gewoon de complete stijl van angerfist naar de hardstyle gegooid. Kicks zijn hetzelfde alleen meer bass en vertraagd natuurlijk. Synthesizers zijn hetzelfde, zelfde soort vocal gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:24 

Hardtraxx Addict

Mark One schreef:
Absoluut variatie is inderdaad erg belangrijk daar ben ik zeker voor maar variatie ( lees verlagen ) in de bpm en dan bestempelen als HS. Snap je wat ik bedoel? Dat vind ik niet kloppen

Crypsis is zeker niet alleen trage HC maar de overeenkomsten zijn wel erg groot hoor. Vind je niet? Voor mij is HS opzwepende melodien ook niet te vrolijk natuurlijk met een harde vette kick. Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez. Dat zijn helden voor mij. Niet die donkere agressieve duistere HS van RR en de rest van de kliek. Ik moet er blij van worden. Als ik me agressie kwijt wil ga ik wel naar een Masters Of Hardcore of Nightmare effe goed een potje maaien en me ei kwijt kunnen. Dit is mijn mening en hoop ook dat er normaal gereageerd gaat worden en niet zo maar domme shit roepen ( wat overigens jullie laatste reacties uiteraard niet waren ) en over iemands mening heen pissen. Want dat maakt een discussie interessanter dat in het rond blaten en crap roepen!

Tuurlijk is het duidelijk te horen dat crypsis hardcore invloeden heefft inzijn tracks.

Maar in jou redenatie kun je ook stellen dat hardstyle met opzwepende melodieen versnelde trance is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Nee na het lezen van positieve reacties heb ik nooit echt de drang om er tegenin te gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 23:41 

Hardtraxx Addict

Mark One schreef:
Haha doel van mijn betoog is om mensen geen simpele trukjes te laten uitvoeren en inderdaad vernieuwing te brengen in de scene. Invloeden uit andere style is prima en daar krijg je inspiratie van maar dit trek ik niet. En inderdaad ik luister er een keer naar en ga snel door. Ben uiteraard geïnteresseerd in nieuw spul en zal de nieuwe tracks wel gaan luisteren van ze.

Er zijn veel mensen die dit absoluut waarderen en MiM gaat goed qua label. Er zullen vele track worden uitgebracht en populariteit zal nog verder stijgen maar ik loop naar een andere zaal wanner een van deze gasten langs komen. Trouwens laatste Loudness in april in de Maassilo draaide Chain Reaction nou die haalde me er helemaal uit de sfeer, ik vond het echt ruk.

( helaas dat ik er a.s. niet kan zijn op Loudness, ben er erg ziek van :sick: :P )

Vraagje: agressie niet kwijt willen op dit, en wel op hardcore, en dan zeggen dat je veranderingen wilt in hardstyle, maar toch weer niet op deze manier ??
Wees volgende keer duidelijker, want ik snap er de ballen van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 12:48 

Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Mark One schreef:

Vraagje: agressie niet kwijt willen op dit, en wel op hardcore, en dan zeggen dat je veranderingen wilt in hardstyle, maar toch weer niet op deze manier ??

Eeeh tis toch duidelijk je vat het zelf samen. Niet op deze manier nee. Dit is Hardcore maar dan langzaam. Wat is er niet duidelijk hier aan. Ik vind het geen goede zaak. Te makkelijk te inspiratieloos. Dat is mijn punt. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
Trouwens laatste Loudness in april in de Maassilo draaide Chain Reaction nou die haalde me er helemaal uit de sfeer, ik vond het echt ruk.

Goh wat verrassend dat je Chain Reaction kut vind als je helden Wildstylez en Noisecontrollers zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:52 

Kraak... Piep...

Ik vind chain reaction niet echt mr. raw ofzo..
vind z'n plaatjes vrij mak op Lellebel na..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:29 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Ik vind chain reaction niet echt mr. raw ofzo..
vind z'n plaatjes vrij mak op Lellebel na..

Die laatste met RR klinkt dan wel weer lekker, maar die melodie in 2e climax heeft RR al 2 (wat zeg ik drie keer misschien) gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:33 

Artiest

Deze track vind ik geen inhoud hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:14 

Donateur

Mark One schreef:

Voor mij is hardstyle een lekkere rauwe synth met het liefst Crypsis-kicks net als in Strike ofzo. Zitten zeker hardcore invloeden in, en zo gek is dat ook helemaal niet als je de link met Angerfist legt, maar om het vertraagde hardcore te noemen..

Dat jij blij wordt van een ander soort hardstyle dan RR maakt geeft voor mij meer aan dat je weg moet blijven uit RR/Crypsis/B-Front topics want die zullen toch geen 'opzwepende melodieën' componeren. Overigens begrijp ik ook de link agressie/RR/MoH/nightmare niet echt, maar misschien doel je daarmee op de sfeer ofzo?

Zaterdag jammer genoeg geen track kunnen horen van RR, dus ga het op XXL in Januari nog een keer proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 10:07 

Hardtraxx Addict

Mark One schreef:
Ox_Ite schreef:
Mark One schreef:

Eeeh tis toch duidelijk je vat het zelf samen. Niet op deze manier nee. Dit is Hardcore maar dan langzaam. Wat is er niet duidelijk hier aan. Ik vind het geen goede zaak. Te makkelijk te inspiratieloos. Dat is mijn punt. Punt.

Als het op 180 bpm zou staan is het dus niet meer te makkelijk en inspiratieloos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:28 

Kraak... Piep...

Juist wel want dan klinkt het als je standaard MOH track wat tegenwoordig na 5 jaar ook behoorlijk inspiratie loos is.

Zelfde kicks, zelfde synths, zelfde vocalengebruik
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks