Hoef je je niet zo aangevallen te voelen
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
A
wie zegt dat ik me aangevoelen voel?
-
A
Ik toch? 
Er zitten erg vette dingen in,maar ook wat mindere dingen,outro pakt me totaal niet,melodie vind ik wel erg nice + de vrouwen vocals en de intro screech is ook erg vet, live gaat hij ziek hard dat weet ik wel zeker
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
Deze kende ik al, lekker nummmeerrrtjeRoan wrote:View on YouTube
-
RHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Nov 2025
Klinkt goeed
Elke keer als je denkt dat het niet harder en rauwe kan, kan het dus toch
waar moet het heen?
Vind de meningen best wel overtrokken hier, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Voor een beste track ooit vind ik de track technisch bij lange na niet zo goed als anderen.
Het is allemaal vreselijk hard en zo en het zal live allemaal vast wel het einde zijn, maar het doet me gewoon niets. Het hele idee van de track passeert me gewoon, dat kan niet de bedoeling zijn. Sounds klinken ook nogal hol en leegjes.
Het is allemaal vreselijk hard en zo en het zal live allemaal vast wel het einde zijn, maar het doet me gewoon niets. Het hele idee van de track passeert me gewoon, dat kan niet de bedoeling zijn. Sounds klinken ook nogal hol en leegjes.
dit kan niet harder dan hard gaan live. wat een geweld 
Die screeches @ 1:12
Dat klinkt ontzettend lekker.
Dat klinkt ontzettend lekker.
Ben het hier volledig mee eens. Alle RR tracks hebben die leegte vin d ik.Khadber wrote:Vind de meningen best wel overtrokken hier, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Voor een beste track ooit vind ik de track technisch bij lange na niet zo goed als anderen.
Kwalitatief is dit inderdaad niet een van de beste tracks van 2011/2012. Als je deze naast een pattern 2 legt, lijkt het net alsof je je volume iets lager hebt gezet, maar dat is niet zo. Daarnaast vind ik de sounds wel heel vet en is het gewoon ziek geram. Ik denk dat je live helemaal gek wordt van deze plaat, maar thuis is het kwaliteitsverschil vergeleken met andere harde tracks net iets te groot.
Ik ben het een keer met Khadber eens 
Het idee is vet maar kom op zeg, dit klinkt werkelijk nergens naar man 
dawasiknie wrote:Het idee is vet maar kom op zeg, dit klinkt werkelijk nergens naar man
Beste track ooit!
Weet wel zeker dat iedereen hier keihard op los gaat, dat kan toch niet anders
neemt niet weg dat het technisch geen geweldige plaat is, en daarom niet eens in de buurt van 1 van beste tracks ooit komt 
mwoah.. idee is goed uitvoering minder. Kicks klinken inderdaad nogal hol. Denk dat het album erg saai wordt aangezien alle tracks te veel op elkaar gaan lijken.
Idd, er is nog een hoop werk aan de winkel, daarom snap ik dat album van em ook niet.dawasiknie wrote:Het idee is vet maar kom op zeg, dit klinkt werkelijk nergens naar man
Vind dat echt reuze mee vallen :p ..Piaaa wrote:Idd, er is nog een hoop werk aan de winkel, daarom snap ik dat album van em ook niet.dawasiknie wrote:Het idee is vet maar kom op zeg, dit klinkt werkelijk nergens naar man
Godnondeju dat klinkt echt belachelijk lekkerVik wrote:Doe mij dat stuk vanaf 2:12 maar. De tering
Volgensmij komt er de laatste tijd geen serieuze opmerking uit dat strotje van jeroberttt wrote:Vind dat echt reuze mee vallen :p ..Piaaa wrote:Idd, er is nog een hoop werk aan de winkel, daarom snap ik dat album van em ook niet.dawasiknie wrote:Het idee is vet maar kom op zeg, dit klinkt werkelijk nergens naar man
Zo thuis vind ik het inderdaad ook niet veel, maar toen ik deze live hoorde op TBYD ging ik toch wel goed uit mn plaat hierop! Live is deze echt heel lekker!