Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Artiest: Radical Redemption

Track: Redemption

Sample/video:
View on YouTube
Last edited by Nando on 07 Dec 2011 13:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
:corn:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Dies wel dik seg :drool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Klinkt erg dik! Zie Davey ook beuken. :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
:loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Vond dit verreweg de slechtste set die ik gehoord heb op de Insomnia stage. Mixwerk was beroerd en een standaard tl.

Zijn eigen werk spreekt me ook niet aan, klonk allemaal maar wat slapjes tijdens wish.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nando wrote:Klinkt erg dik! Zie Davey ook beuken. :D
Tja, ik zag dat iemand ging filmen, dus ging ik maar even los.
Voor de rest heb ik de hele dag stilgestaan -.-

Vond dit een hele dikke track overigens!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
mwa kvind hem niet heel speciaal om eerlijk te zijn :/ ...Brutal is eigenlijk de enige plaat van hem die me ECHT aanspreekt -.-
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.
Vind het ook meer het geval van "Meer distortion is automatisch beter."
Zie je wel vaker terug bij mensen hier op t forum, zal overigens bij deze track wachten op HQ.
Deze man heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren nee, maar ben wel benieuwd.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Knalde lekker door :worship:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
RR spreekt mij juist ontzettend aan met z'n tracks, deze vind ik ook weer erg lekker!
Overigens vond ik zijn set ook heerlijk. Hij teasde wel veel en dat ging op het begin niet helemaal goed, maar na de fout bij The Demand ging hij gelijk stukken beter draaien en was zijn timing in mijn ogen echt veel beter. En de tracks die hij draaide vond ik gewoon meesterlijk :)
T
Misschien nieuwe subgenre, slow-bpm-hardcore? :lol:
A
En wederom, gaat deze boven mijn pet
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Skedoedelefloeps wrote:
Lyst wrote:Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.
Zie je wel vaker terug bij mensen hier op t forum, zal overigens bij deze track wachten op HQ.
Deze man heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren nee, maar ben wel benieuwd.
Volgens velen gaat distortion behoorlijk hard anders
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Wat een heerlijke plaat ^^

Gewoon doorgaan met je eigen stijl :thumbup:
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vet! :D
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Klinkt supervet zo te horen!!!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Piaaa wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Volgens velen gaat distortion behoorlijk hard anders
Een goeie distortion zorgt voor een behoorlijk lekkere, warme bass in de tail en kan een heerlijk chaotische sfeer aan een track toevoegen. En het is wel heel anders dan een korte krachtige kick zonder al te veel gekke vervormingen, maar waarom zou dat niet hard kunnen zijn? Het gaat hard op een andere manier, maar als je die manier niet zo kan waarderen is het niet ineens "niet hard". Allemaal zo persoonlijk ook.

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake :( . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Een goeie distortion zorgt voor een behoorlijk lekkere, warme bass in de tail en kan een heerlijk chaotische sfeer aan een track toevoegen. En het is wel heel anders dan een korte krachtige kick zonder al te veel gekke vervormingen, maar waarom zou dat niet hard kunnen zijn? Het gaat hard op een andere manier, maar als je die manier niet zo kan waarderen is het niet ineens "niet hard". Allemaal zo persoonlijk ook.

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.
Heerlijk Daan, wat hap je toch weer lekker toe!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Kicks klinken niet echt geweldig zo. Vond ze daar ook al tegenvallen
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Piaaa wrote:

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.
Heerlijk Daan, wat hap je toch weer lekker toe!
Hehe lul...
Ooit ga ik je wel overtuigen :kiss:
J
Hardtraxxer
183 posts member since 2011
last seen Dec 2019
hahahaaha meeeeesterlijk.
Hier word ik vrolijk van.
Wat een topplaat.
Rammen met die hap.
Hopen dat hij deze bij Bass Academy draait.
Dan ga ik lossssssssssss :bomb:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik ben zelf ook iemand die veel distortion gebruikt, maar je kunt bepaalde momenten te ver gaan in dat concept.
Zoals dat mensen denken dat veel bass meteen een harde kick is terwijl er wellicht een simpel tokje als "punch" fungeert.
Kan nogal misleading zijn.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Kippenvel tot op m'n ballen :love: Die screeches zijn echt te ziek en dan nog niet over de kicks te praten. Kan niet wachten op HQ