Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track: Redemption

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dies wel dik seg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg dik! Zie Davey ook beuken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond dit verreweg de slechtste set die ik gehoord heb op de Insomnia stage. Mixwerk was beroerd en een standaard tl.

Zijn eigen werk spreekt me ook niet aan, klonk allemaal maar wat slapjes tijdens wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Klinkt erg dik! Zie Davey ook beuken. :D

Tja, ik zag dat iemand ging filmen, dus ging ik maar even los.
Voor de rest heb ik de hele dag stilgestaan -.-

Vond dit een hele dikke track overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa kvind hem niet heel speciaal om eerlijk te zijn :/ ...Brutal is eigenlijk de enige plaat van hem die me ECHT aanspreekt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:23 
 
Artiest

Lyst schreef:
Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.


Vind het ook meer het geval van "Meer distortion is automatisch beter."
Zie je wel vaker terug bij mensen hier op t forum, zal overigens bij deze track wachten op HQ.
Deze man heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren nee, maar ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knalde lekker door :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RR spreekt mij juist ontzettend aan met z'n tracks, deze vind ik ook weer erg lekker!
Overigens vond ik zijn set ook heerlijk. Hij teasde wel veel en dat ging op het begin niet helemaal goed, maar na de fout bij The Demand ging hij gelijk stukken beter draaien en was zijn timing in mijn ogen echt veel beter. En de tracks die hij draaide vond ik gewoon meesterlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:40 
 

Misschien nieuwe subgenre, slow-bpm-hardcore? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 16:50 
 

En wederom, gaat deze boven mijn pet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.


Vind het ook meer het geval van "Meer distortion is automatisch beter."
Zie je wel vaker terug bij mensen hier op t forum, zal overigens bij deze track wachten op HQ.
Deze man heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren nee, maar ben wel benieuwd.

Volgens velen gaat distortion behoorlijk hard anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 17:42 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke plaat ^^

Gewoon doorgaan met je eigen stijl :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:49 
 
Hardtraxxer

Vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt supervet zo te horen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Ik vind Radical Redemption ook overrated, zijn tracks missen naar mijn mening nog de professionele sound.


Vind het ook meer het geval van "Meer distortion is automatisch beter."
Zie je wel vaker terug bij mensen hier op t forum, zal overigens bij deze track wachten op HQ.
Deze man heeft mij tot nu toe ook niet kunnen bekoren nee, maar ben wel benieuwd.

Volgens velen gaat distortion behoorlijk hard anders

Een goeie distortion zorgt voor een behoorlijk lekkere, warme bass in de tail en kan een heerlijk chaotische sfeer aan een track toevoegen. En het is wel heel anders dan een korte krachtige kick zonder al te veel gekke vervormingen, maar waarom zou dat niet hard kunnen zijn? Het gaat hard op een andere manier, maar als je die manier niet zo kan waarderen is het niet ineens "niet hard". Allemaal zo persoonlijk ook.

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake :( . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Een goeie distortion zorgt voor een behoorlijk lekkere, warme bass in de tail en kan een heerlijk chaotische sfeer aan een track toevoegen. En het is wel heel anders dan een korte krachtige kick zonder al te veel gekke vervormingen, maar waarom zou dat niet hard kunnen zijn? Het gaat hard op een andere manier, maar als je die manier niet zo kan waarderen is het niet ineens "niet hard". Allemaal zo persoonlijk ook.

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.

Heerlijk Daan, wat hap je toch weer lekker toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kicks klinken niet echt geweldig zo. Vond ze daar ook al tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Citaat:
Een goeie distortion zorgt voor een behoorlijk lekkere, warme bass in de tail en kan een heerlijk chaotische sfeer aan een track toevoegen. En het is wel heel anders dan een korte krachtige kick zonder al te veel gekke vervormingen, maar waarom zou dat niet hard kunnen zijn? Het gaat hard op een andere manier, maar als je die manier niet zo kan waarderen is het niet ineens "niet hard". Allemaal zo persoonlijk ook.

Maar goed, de tracks van Radical Redemption missen behoorlijk wat laag en afwerking, dus van een echt goeie kick en bass vind ik jammer genoeg weinig sprake . You Don't Know Shit bijv. vind ik echt een hele vette track an sich, maar dat draaide hij dan tussen wat Crypsis en Chain Reaction-nummers... dan merk je gewoon hoe veel die plaat mist.

Heerlijk Daan, wat hap je toch weer lekker toe!

Hehe lul...
Ooit ga ik je wel overtuigen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 01:22 
 
Hardtraxxer

hahahaaha meeeeesterlijk.
Hier word ik vrolijk van.
Wat een topplaat.
Rammen met die hap.
Hopen dat hij deze bij Bass Academy draait.
Dan ga ik lossssssssssss :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 08:12 
 
Artiest

Ik ben zelf ook iemand die veel distortion gebruikt, maar je kunt bepaalde momenten te ver gaan in dat concept.
Zoals dat mensen denken dat veel bass meteen een harde kick is terwijl er wellicht een simpel tokje als "punch" fungeert.
Kan nogal misleading zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel tot op m'n ballen :love: Die screeches zijn echt te ziek en dan nog niet over de kicks te praten. Kan niet wachten op HQ
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks