Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wanneer de preview online komt zal de helft, die het nummer nu nog vet vinden, zeggen dat het niks is net zoals bij alle andere previews :p

Zie ik inderdaad nu wel weer gebeuren. Hele aparte kick weer, lijkt wel of er een laag mist. Sowieso heb ik dat gevoel bij de hele track, ook de sounds zijn wat leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de

Dakpan schreef:
Vervelende puberale vocals


na is dit toch wel een godverdomme lekker nummertje zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben toch wel heel benieuwd hoe dit live klinkt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit live (zoals al vaker gezegd bij Radical) velen keren beter klinkt dan achter je pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer heel erg dik :D
Idd lijkt het alsof de kicks wat laag missen! Maar Live gaat dit weer gruwelijk hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Op de

Dakpan schreef:
Vervelende puberale vocals


na is dit toch wel een godverdomme lekker nummertje zeg.

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje. 1e climax lijkt wel erg veel op One of a Kind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Elite

Ja weer heerlijk dik maar niet bijster speciaal ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen hier een stijve piemel van krijgen...


Krijg jij altijd een stijve dan als je iets leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme ja hoor, ik ben fan. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:11 
 

Ik ben niet zo kapot van die kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ten 1e is die screech al 1 ding wat heerlijk is , die kicks met een beetje goeie boxjes zijn prima en live uitermate hemels -.- :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt een beetje als zo'n veegkick die je de laatste tijd wat vaker in platen terug kan horen. Leuke plaat verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dakpan schreef:
Op de

Dakpan schreef:
Vervelende puberale vocals


na is dit toch wel een godverdomme lekker nummertje zeg.

Eens

Jups
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja hoor, ik vind hem heel vet.
LQ klonken de kicks wel wat beter, maar dit gaat zo hard live :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks klonken echt dik in de LQ dus ik had ook tijdens de climax in de HQ zoiets van: jaaa...jaaaaaa....jawel komtie!........ow oke, kicks vallen wat tegen maar verder leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die lekker jankende screech! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zullen live wel goed hard gaan, maar door mijn koptelefoon klinkt het niet geweldig. En die pitch klinkt echt dramatisch xd
Vocals zijn zoals hier al is gezegd nogal puberaal. Maar verder vind ik dit nummer wel erg vet, ik begin toch wel wat interesse te krijgen in zijn album, 40% van de previews kan ik toch wel waarderen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 02:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wederom een goeie plaat. wat een held deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anders valt HQ even dik tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Elexz schreef:
Ik begrijp echt niet waarom zoveel mensen hier een stijve piemel van krijgen...


Krijg jij altijd een stijve dan als je iets leuk vind?

Jep.

En
BuzzLightyear schreef:
Kicks :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nummer klinkt ook trouwens totaal niet af. Kicks missen alle kracht, climax is slap als wat en klinkt enorm leeg. Vocals zijn ook weer lame als wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 11:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wel erg benieuwd naar die andere 6 tracks, er zijn nu 14 previews en er komen 20 fulls op het album.
Als het goed is komen nog;
- & E-force
- & High Voltage
- TSoS met MC The Watcher
- TBA?
- TBA?
- TBA?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummer alleen die kick's zijn totaal niet mijn ding, jammer met betere kick's was dit echt een parreltje -.-
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks