Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption ft. MC Jeff

Track(s): Don't F*ck With The Radical

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Joey veel naar 'De pizzahut' geluisterd vroeger
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

HQ aub, klinkt belovend. Deze is met MC Jeff btw. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer lekker! Hoe de climax inkomt doet me een beetje denken aan B-Freqz ft. MC Nolz - One Of A Kind! Benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxx Elite

wat vet! hopen dat de kicks ook goed zijn in hq :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze klinkt echt dik :woot:
Goede vocals ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een vette track voor z'n album. Jezus deze is heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan hem volgende week wel horen bij de loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

HEERLIJK DIT !!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxx Addict

:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaaaa dit is knaln!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeuuuzus wat dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict

HQ PLEASE! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeeeeeeeejaaaa. :D Die screech die scheller wordt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow! Dit klinkt veelbelovend! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 19:33 
 
Hardtraxxer

Tering de tering, dit klinkt in LQ zelfs vet :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 23:46 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Eindelijk weer eens een vette track voor z'n album. Jezus deze is heerlijk!

Dat hele album word om af te likken :yay: !
En hij is bijna klaar ook nog ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Tienus schreef:
Jonas schreef:
Eindelijk weer eens een vette track voor z'n album. Jezus deze is heerlijk!

Dat hele album word om af te likken :yay: !
En hij is bijna klaar ook nog ^^


Het album is klaar! Moet alleen nog op CD geperst worden en een release moet gepland worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 02:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu al helemaal weg van die kickrolls, gewoon de manier hoe die erin knalt, Heeeeerlijk! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het vet vinden hoe die man los gaat op z'n eigen muziek! en inderdaad gaat dit waarschijnlijk een van de toppers van het album worden, de tering wat vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Laat maar snel een HQ van komen :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:12 
 

op 't eerste gehoor klinkt ie heerlijk, maar toch even HQ afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teeering wat klinkt dit gigantisch vet! :woot:
Ik wil hq! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervelende puberale vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend! Snel een HQ preview graag.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks