Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 02:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Black Demon (Digital Punk Remix)

Sample/video:


Heb hem tijdens de set van Thera nog heel eventjes gesproken, deze komt in de volgende Unleashed episode :thumbsup:

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-one-man-army-minuscd-t51574.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 03:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister op BTB gehoord. Lekker hoor! Mooi dat die geniale melodie intact is gebleven! :thumbsup:
Dikke intro ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren op SSZD kingsday sloeg hij tijdens de set van Frequencerz over bij de eerste climax denk ik haha. Vond het al fucking vaag klinken, maar zo te horen moest dat niet zo zijn ;)
Best nice, al zou iets meer verandering wel gemogen hebben imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klonk wel vet op BTB
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke, dikke remix !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zit in Unleashed 15 a.s. vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zit in Unleashed 15 a.s. vrijdag.


stond al bij de beschrijving he :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt best dik! Digital punk is goed bezig laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Arrow schreef:
Mitzinator schreef:
Zit in Unleashed 15 a.s. vrijdag.


stond al bij de beschrijving he :p

Niet gezien, sorry. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel vet :worship: kicks klinken op het eerste gehoord beetje als die van River of Souls, zou vet zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
heel vet :worship: kicks klinken op het eerste gehoord beetje als die van River of Souls, zou vet zijn :thumbsup:


Het was meer Firestorm achtig, maar hij antwoorde zelf ook dat het Firestorm kicks zijn, maar dan NET ietsjes anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Rickzel schreef:
heel vet :worship: kicks klinken op het eerste gehoord beetje als die van River of Souls, zou vet zijn :thumbsup:


Het was meer Firestorm achtig, maar hij antwoorde zelf ook dat het Firestorm kicks zijn, maar dan NET ietsjes anders :P


aah oke duidelijk! ja is natuurlijk vrij slechte kwaliteit om de kicks goed te horen, maar dan zit het qua kicks in ieder geval goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:05 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de kicks eigenlijk best wel veel lijken op de kicks uit het origineel :P Geen probleem in dit geval! Zelfde geld voor de intact gebleven melodie en ook de toegevoegde vocalen zijn vet. Geslaagde remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live vond ik hem wel wat meer hebben, valt nu wel een beetje tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde remix, kicks zijn prima en de vette melo in tact gehouden! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Notourios BIG sample is ook gewoon classic
past perfect in de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Prima remix. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 18:06 
 
Hardtraxxer

Nette remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Prima remix. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk is zekers goed bezig haha :thumbsup: Op Beat The Bridge scheet ie hem ook ff over de reacties, want hij krijg een lading commentaar van "echte radical redemption fans", maar ze waren zowat allemaal positief haha. Ikzelf vind deze remix ook heel dik, vind hem stiekem eigenlijk ietsjes beter dan het origineel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke remix :clap: toch wel beter dan het orgineel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Digital Punk is zekers goed bezig haha :thumbsup: Op Beat The Bridge scheet ie hem ook ff over de reacties, want hij krijg een lading commentaar van "echte radical redemption fans", maar ze waren zowat allemaal positief haha. Ikzelf vind deze remix ook heel dik, vind hem stiekem eigenlijk ietsjes beter dan het origineel :$

Ik was zelf ook wel bang dat het tegen zou gaan vallen. The Black Demon vind ik toch 1 van de vetste tracks. Maar het resultaat laat het origineel in zijn waarde. :thumbsup: Bedoel daarmee dat niet die hele melodie verneukt is enzo.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks