Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vond ik altijd erg vet, helaas zitten daar schijtkicks onder. Deze remix heeft wel fatsoenlijke kicks, dus ik ben tevreden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Origineel vond ik altijd erg vet, helaas zitten daar schijtkicks onder. Deze remix heeft wel fatsoenlijke kicks, dus ik ben tevreden ^^

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Prima remix, betere kicks dan in het origineel maar toch mis ik die duistere sfeer die het origineel wel heeft :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:34 
 

Enige irritante zijn die lyrics die in je kop blijven hangen :cool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks