Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:59 
 

Steffnov schreef:
First off: :lol:

Intervention schreef:
Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper :thumbdown:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.


Wildstylerz schreef:
liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo >.<
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar


Maar wat dachten jullie nou serieus dan...dachten jullie echt dat het anthem voor Qlimax, paradijs voor de dagjesmens en "eerste feest" pur sang ook maar een kans had duister te worden? Of zelfs hard? Dat B-Front zelfs ook maar op het lijstje van Q-Dance heeft gestaan? Kijk, dat het zo erg als de Psychopatische Gasten zou worden is zelfs voor mij wat overdreven, maar niet compleet onverwacht.

_Padam schreef:
bijna blij dat ik geen kaartje heb nu :P

Dit maakt het verschil voor je?

Eens met deze meneer. Je kunt erop wachten hè.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga gewoon lekker feesten op Qlimax. ookal is het een kut anthem :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks vielen me eigenlijk mee toen ik doorhad wat er aan de hand was.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict

Zelfde kickroll als World of Madness, toch?

OT: Intro gaat nog wel, climax daarentegen vind ik niks... Had op een andere producer gehoopt dan deze heren :/
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Inhoudsloze melodie, zit niets geen spanning of emotie in. Kicks zullen wel weer om te janken zijn.


Hoi Lyst, Ik ben het zowaar met je eens.
Raar maar waar.

PP die de anthem maakte, laatste wat ik verwacht en gehoopt had.. :oh:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheHardstylezNL schreef:
Ik ga gewoon lekker feesten op Qlimax. ookal is het een kut anthem :)


Zonder meer !
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel geschrokken dat ze de Psyko Punkz het anthem laten maken,had eerder aan B-front gedacht.

Verschrikkelijke saaie climax en melodie, maar net zoals vele zeggen: 't feest wordt er niet echt bepaald minder goed op.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tsjonge jonge
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Newbie

Jezus, Q-dance snapt er maar weinig van volgens mij....

psyko punkz qlimax anthem pffffff
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waar je je druk om kan maken hè, poehpoeh.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorisrkc schreef:
Jezus, Q-dance snapt er maar weinig van volgens mij....

psyko punkz qlimax anthem pffffff

Want? Vanuit Q's oogpunt is dit een prima keuze hoor. Van de namen die nog nooit een Qlimax anthem hebben gemaakt (sowieso een respectabel streven), zijn zij 1 van de populairste acts in het veld, bewijst ook de DJ Mag top 100 weer. Of had jij gerekend op Crypsis of Thera?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zo megaslecht is dit nou ook weer niet. -.-
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:39 
 

Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007 :/
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007 :/


frontliner
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:04 
 

emmerick schreef:
Spablauw schreef:
Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007 :/


frontliner

Nooooooit :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dankje, kwalitatief uitermate teleurstellend. En wat een vervelende melodie zeg, niks geen gevoel, emotie of wat dan ook. Eerst nog maar 's live horen, maar overtuigt raak ik toch niet.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zeker geen slecht nummer.

MAAR ZEKER niet goed voor een Qlimax anthem.

zeeeer jammer dit :/
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WAAAROMMMMM
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man wat is dit een stuk baggermuziek. :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Pskyo Punkz Allusz.

Facking perra nummer is sowieso tantoe lauw.
Deze nummer pompt die building plat.
Vitesse stadion gaat kapot ik djoek deze shit mattie.

Gr.
The Bad ass
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Addict

triest² :(
voor een PP track wel prima maar als Qlimax anthem???? >.<
echt waaaaardelooos dit...
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:07 
 
Hardtraxx Addict

Melodietje wat te horen is, is veel te blij voor Qlimax. Aan de Qlimax-stem is zo te horen ook gesleuteld, nee ik vrees het ergste als ik dit hoor :( ....
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:14 
 

Wout1997 schreef:
:worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Pskyo Punkz Allusz.

Facking perra nummer is sowieso tantoe lauw.
Deze nummer pompt die building plat.
Vitesse stadion gaat kapot ik djoek deze shit mattie.

Gr.
The Bad ass

Zielige comments :whistle:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:
:worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Pskyo Punkz Allusz.

Facking perra nummer is sowieso tantoe lauw.
Deze nummer pompt die building plat.
Vitesse stadion gaat kapot ik djoek deze shit mattie.

Gr.
The Bad ass

Zielige comments :whistle:

Ik vind het eigenlijk wel superstoer, best origineel ook.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:43 
 
Hardtraxxer

Drama,drama,drama... :thumbdown:
Ik dacht precies het zelfde toen de gekke punks opkwamen, dit meeeeen je niet maarja toch wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks