Eens met deze meneer. Je kunt erop wachten hè.Steffnov wrote:First off:
Intervention wrote:Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper![]()
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.Maar wat dachten jullie nou serieus dan...dachten jullie echt dat het anthem voor Qlimax, paradijs voor de dagjesmens en "eerste feest" pur sang ook maar een kans had duister te worden? Of zelfs hard? Dat B-Front zelfs ook maar op het lijstje van Q-Dance heeft gestaan? Kijk, dat het zo erg als de Psychopatische Gasten zou worden is zelfs voor mij wat overdreven, maar niet compleet onverwacht.Wildstylerz wrote:liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo![]()
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar
Dit maakt het verschil voor je?_Padam wrote:bijna blij dat ik geen kaartje heb nu
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
A
Ik ga gewoon lekker feesten op Qlimax. ookal is het een kut anthem 
Kicks vielen me eigenlijk mee toen ik doorhad wat er aan de hand was.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Zelfde kickroll als World of Madness, toch?
OT: Intro gaat nog wel, climax daarentegen vind ik niks... Had op een andere producer gehoopt dan deze heren
OT: Intro gaat nog wel, climax daarentegen vind ik niks... Had op een andere producer gehoopt dan deze heren
Hoi Lyst, Ik ben het zowaar met je eens.Lyst wrote:Inhoudsloze melodie, zit niets geen spanning of emotie in. Kicks zullen wel weer om te janken zijn.
Raar maar waar.
PP die de anthem maakte, laatste wat ik verwacht en gehoopt had..
Zonder meer !TheHardstylezNL wrote:Ik ga gewoon lekker feesten op Qlimax. ookal is het een kut anthem
Toch wel geschrokken dat ze de Psyko Punkz het anthem laten maken,had eerder aan B-front gedacht.
Verschrikkelijke saaie climax en melodie, maar net zoals vele zeggen: 't feest wordt er niet echt bepaald minder goed op.
Verschrikkelijke saaie climax en melodie, maar net zoals vele zeggen: 't feest wordt er niet echt bepaald minder goed op.
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2012
- last seen Apr 2016
Jezus, Q-dance snapt er maar weinig van volgens mij....
psyko punkz qlimax anthem pffffff
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Waar je je druk om kan maken hè, poehpoeh.
Want? Vanuit Q's oogpunt is dit een prima keuze hoor. Van de namen die nog nooit een Qlimax anthem hebben gemaakt (sowieso een respectabel streven), zijn zij 1 van de populairste acts in het veld, bewijst ook de DJ Mag top 100 weer. Of had jij gerekend op Crypsis of Thera?Jorisrkc wrote:Jezus, Q-dance snapt er maar weinig van volgens mij....
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Zo megaslecht is dit nou ook weer niet. 
-
S
Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
frontlinerSpablauw wrote:Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007
-
S
Nooooooitemmerick wrote:frontlinerSpablauw wrote:Hardstyle is sowieso niet meer zo tof als vroeger. Ik zou echt niemand weten die nog zo'n lekkere anthems gaat maken als die van 2006 en 2007
Nee dankje, kwalitatief uitermate teleurstellend. En wat een vervelende melodie zeg, niks geen gevoel, emotie of wat dan ook. Eerst nog maar 's live horen, maar overtuigt raak ik toch niet.
Zeker geen slecht nummer.
MAAR ZEKER niet goed voor een Qlimax anthem.
zeeeer jammer dit
MAAR ZEKER niet goed voor een Qlimax anthem.
zeeeer jammer dit
Man man wat is dit een stuk baggermuziek. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Pskyo Punkz Allusz.
Facking perra nummer is sowieso tantoe lauw.
Deze nummer pompt die building plat.
Vitesse stadion gaat kapot ik djoek deze shit mattie.
Gr.
The Bad ass
Last edited by Wout1997 on 21 Oct 2012 14:57, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
triest²
voor een PP track wel prima maar als Qlimax anthem????
echt waaaaardelooos dit...
voor een PP track wel prima maar als Qlimax anthem????
echt waaaaardelooos dit...
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Melodietje wat te horen is, is veel te blij voor Qlimax. Aan de Qlimax-stem is zo te horen ook gesleuteld, nee ik vrees het ergste als ik dit hoor
....
-
S
Zielige commentsWout1997 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pskyo Punkz Allusz.
Gr.
The Bad ass
Ik vind het eigenlijk wel superstoer, best origineel ook.Spablauw wrote:Zielige commentsWout1997 wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pskyo Punkz Allusz.
Gr.
The Bad ass
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Drama,drama,drama...
Ik dacht precies het zelfde toen de gekke punks opkwamen, dit meeeeen je niet maarja toch wel.
Ik dacht precies het zelfde toen de gekke punks opkwamen, dit meeeeen je niet maarja toch wel.