Last edited by lenniiii on 01 May 2011 12:30, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ik heb me kapot gelachen om deze lyrics
Yo mamma, eat my skillzzzzz!!!!!
Yo mamma, eat my skillzzzzz!!!!!
klinkt wel leuk hier maar verder niks speciaals 
Die vocals zijn idd om je te bescheuren
Eat my skillz :')
Eat my skillz :')
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dit doet me aan psyko punkz denken 
Vocals van Ran-D worden steeds kanslozer ja... Eerst die Gangsterz dont dance-shit en nou dit...
Vocals sucke mss wel maar wat een track is het toch 
lyrics van tegenwoordig vind ik zoiezo debiel in hardstyle, early hardstyle had weinig lyrics dat was veel beter.
Al was dit van Psyko Punkz had ik het ook gelooft! Valt me cua lyrics ook echt tegen van Randy! 
klinkt wel echt vet
, als je niet te veel op de lyrics let 
Was egt weer een typische ran-d plaat, zelfde vocals, zelfde kicks, zelfde sounds.
Precies of ik kende deze track al vanbuiten, randy moet een beetje gaan oppassen met dat vele producen.
Precies of ik kende deze track al vanbuiten, randy moet een beetje gaan oppassen met dat vele producen.
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Ran-D is qua zijn muziek uniek! Hij produceert hardere nummers dan anderen, maakt zijn eigen vocals en gaat maar door met nummertjes maken! Dat zouden meer dj's moeten doen. En ja, hardstyle bevat steeds meer lyrics en dat vind ik ook erg jammer! Slechte vocals verpesten gelijk het hele nummerRoebén wrote:Was egt weer een typische ran-d plaat, zelfde vocals, zelfde kicks, zelfde sounds.
Ik zeg niet dat ik dat niet respecteer, maar de vocals enzo beginnen egt wel iets te veel op elkaar te gelijken.
Vond de vocals wel mee vallen hoor, en de rest van het nummer klonk echt heel vet live! 
Vond hem best hard knallen op XXlerator geloof ik, weet het niet meer helemaal haha.
Een maat en ik zeiden op Loudness nog tegen elkaar: "Zou deze van PP zijn? Als dat zo is draai je dat toch niet op Loudness?
"
Vind je dat je op Louness niks moet draaien van Psycho Punkz of vind je deze track van Ran-D en Frontliner niet op Loudness thuis horen? Dat zijn namelijk te hele verschillende dingen!Mike-O wrote:Een maat en ik zeiden op Loudness nog tegen elkaar: "Zou deze van PP zijn? Als dat zo is draai je dat toch niet op Loudness?"
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dit was een lachertje, wat een balle track
Vocals zijn bagger, rest van het nummer vind ik zelf nog wel lekker 
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
dit nummertje ging wel lekker 
Er liepen genoeg mensen met dirty workz shirtjes aan.. waarom??Mike-O wrote:Een maat en ik zeiden op Loudness nog tegen elkaar: "Zou deze van PP zijn? Als dat zo is draai je dat toch niet op Loudness?"
Beetje storende lyrics, zonder had ie beter geweest.
-
N
lolnub. Precies het tegenovergestelde dus.malle wrote:Vond de vocals wel mee vallen hoor, en de rest van het nummer klonk echt heel vet live!
Nja, ik bedoelde meer: Als die van PP is zou Ran-D hem eigenlijk niet moeten draaien. Nu ook niet, maar het is zijn eigen track dus snap ik het nog wel een beetje..Maximum wrote:Vind je dat je op Louness niks moet draaien van Psycho Punkz of vind je deze track van Ran-D en Frontliner niet op Loudness thuis horen? Dat zijn namelijk te hele verschillende dingen!Mike-O wrote:Een maat en ik zeiden op Loudness nog tegen elkaar: "Zou deze van PP zijn? Als dat zo is draai je dat toch niet op Loudness?"
Edit: Een aantal DJ's hielden zich niet binnen de lijnen van het concept, heel erg jammer..