Niveau'tje van heb ik jou daar.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Intro had best leuk kunnen zijn als ze niet dat vervelende house geluidje hadden gebruikt.
Vind eigenlijk niks leuk aan deze plaat
.
track heet overigens: Fight 4 ur right 2 rave
Vind eigenlijk niks leuk aan deze plaat
track heet overigens: Fight 4 ur right 2 rave
Intro klinkt opzich nog wel leuk, zit nog een beetje pit in. Alles wat daarna komt is saai. Maar het ergste zijn de vocals, sjezus 
Wooooooow hallo dieptepunt van PP!
Dit is echt heel ernstig. Waar is de Mike NRG melodie gebleven! Dat is juist typerend voor Q-base man! En dit geldt voor alle anthems van 2012. Godverdomme.
Dit is echt heel ernstig. Waar is de Mike NRG melodie gebleven! Dat is juist typerend voor Q-base man! En dit geldt voor alle anthems van 2012. Godverdomme.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Dat is een keuze van Q-Dance, kun je de artiesten niet kwalijk nemenElexz wrote:Wooooooow hallo dieptepunt van PP!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het past gewoon ook allemaal niet bij elkaar ofzo.
Wat heb ik een stront hekel aan die gasten. Intro is godse irritant met die bliepjes, vocals vind ik ook helemaal niets, partyyyyyy
Enige wat ik nog wel wat vind is vanaf 1.50 maarja, hoor jij kicks?
Wat zijn die drie hardstyle anthems waardeloos zeg. :')
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Sowieso slechtste Q-base anthem OOIT.
Exact dit.Jurheinen wrote:Sowieso slechtste Q-base anthem OOIT.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Jurheinen wrote:Sowieso slechtste Q-base anthem OOIT.
Typisch DWX. Not my thing. Maar 't zal wel weer een floorfiller worden voor de hossende menigte dagjes mensen.
BEDROEVEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als dit zo doorgaat ben ik op zeer korte tijd helemaal klaar met die scene.
Als dit zo doorgaat ben ik op zeer korte tijd helemaal klaar met die scene.
Ok, totaal geen q-base feeling en ja, de vocals zuigen. Maar los daarvan is dit wel hun allereerste nummer sinds Ghostclass dat me weer enigszins weet te boeien. Het klinkt in ieder geval al een heel stuk minder saai dan ik van ze gewend ben.
Housesynths 
Na hoge pitchkicks het meest irritante geluid ooit in de hele muziekwereld.
Na hoge pitchkicks het meest irritante geluid ooit in de hele muziekwereld.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik vind al die negatieve reacties zwaaaar overdreven. Dat het je ding niet is kan altijd natuurlijk, maar sommige mensen overdrijven nogal in mijn ogen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Dit dus, heb echt niks met DWX.Mannonymous wrote:Typisch DWX. Not my thing. Maar 't zal wel weer een floorfiller worden voor de hossende menigte dagjes mensen.
Wat een boutnummer, helaas want ik had nog wel vertrouwen na de Reverze anthem.
Ze hebben zichzelf iig overtroffen qua vocals. Dit is nog erger dan Disrespect, Dirty Soundz en alles bij elkaar.
Voor de rest is het maar een matig nummer, maar gezien dit een anthem is voor Dirty Workz en niet zozeer voor Q-base zelf vind ik niet dat je daarover moet zeuren.
Voor de rest is het maar een matig nummer, maar gezien dit een anthem is voor Dirty Workz en niet zozeer voor Q-base zelf vind ik niet dat je daarover moet zeuren.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Ik ga mijn mening even bijstellen van slechtste Q-base anthem ooit naar slechste anthem ooit
-
HHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Mod edit: En dat is #3. Doei.
Die climax synth doet me denken aan het oudere dance/trance plaat.. Vind het trouwens best wel een leuke track!