Vroeg me altijd al af wanneer er een track zou komen met deze titel en vocals, hier is hij dus. Als ik deze namen zie verwacht ik toch wel iets beters, erg jammer.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Kunnen mensen met een beetje onderbouwing brengen wat er precies mis is met deze track op de vocals na?
Door het reverze anthem had ik nog een beetje hoop maar ze presteren het weer eens hoor... Wat een kutplaat. Ze staan nog steeds op 1 leuke plaat in twee jaar tijd... Komop zeg 
Hardstyle gaat niet een klein beetje achteruit gelukkig
Wat een ongelofelijke meuk zeg
Wat een ongelofelijke meuk zeg
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Te slecht voor normale woorden.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Waarom nou
Ze kunnen zoveel beter..
Ze kunnen zoveel beter..
stukje vanaf 0:57 is het enige in de track dat me aanspreektCaptainObvious69 wrote:View on YouTube
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Wederom ben ik wat positiever dan de rest, misschien omdat mainstream mij meer ligt (en ik zelden reageer op platen die me niet liggen
).. Klonk echt heerlijk tijdens de after vrijdag van defqon, hoewel alles live vetter is en ik nu misschien een vertekend beeld heb (of juist niet
)
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zum Kotsennn
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
hier val je een beetje door de mand..Cruelty wrote:Alpha² wel ja.CosmicDestination wrote:Waarom nou![]()
Ze kunnen zoveel beter..
Deze staat mooi tussen het lijstje met The Spirit. 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Psyko Punkz net zo goed hoor.Cruelty wrote:Alpha² wel ja.CosmicDestination wrote:Waarom nou![]()
Ze kunnen zoveel beter..
Die gasten hebben echt enorm veel talent. Jammer dat het in hun recente tracks (uitgezonderd Beyond Belief) naar mijn mening niet te horen is
Iddpatrickjeb wrote:Klinkt wel oke, op de vocals/break na
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Vorige week live gehoord en moet zeggen dat het toch een hele fijne plaat is! En is blijkbaar niet met de Alpha2.
Gisteren op 3FM geweest. Q-Base Anthem. Nieuwe sample.
2e mid intro is best lekker, lekkere drive! Zelfde geld voor de climax, best lekker energiek maar nog niet echt overtuigend.
Echt een heerlijk plaatje. Psyko Punkz leveren wat mij betreft de laatste tijd weer een aantal aardig vette platen uit.
Meuk van het jaar.
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..
Alles wat ik niet in een track wil horen zit hierin..
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen 
Amen to that.Grozny wrote:Meuk van het jaar.![]()
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is..![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
T-T-Techno Prime Motherfucking Faggot!Forbidden Phobia wrote:ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Wel leuk plaatje, maar zeker niet anthem-waardig en al helemaal niet voor Q-Base.