Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Vroeg me altijd al af wanneer er een track zou komen met deze titel en vocals, hier is hij dus. Als ik deze namen zie verwacht ik toch wel iets beters, erg jammer.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen mensen met een beetje onderbouwing brengen wat er precies mis is met deze track op de vocals na?
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door het reverze anthem had ik nog een beetje hoop maar ze presteren het weer eens hoor... Wat een kutplaat. Ze staan nog steeds op 1 leuke plaat in twee jaar tijd... Komop zeg :cry:
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle gaat niet een klein beetje achteruit gelukkig :lol:

Wat een ongelofelijke meuk zeg
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Te slecht voor normale woorden.
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister gehoord, om te janken :cry:
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Waarom nou :cry:
Ze kunnen zoveel beter.. :(
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:

stukje vanaf 0:57 is het enige in de track dat me aanspreekt :/
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Wederom ben ik wat positiever dan de rest, misschien omdat mainstream mij meer ligt (en ik zelden reageer op platen die me niet liggen :) ).. Klonk echt heerlijk tijdens de after vrijdag van defqon, hoewel alles live vetter is en ik nu misschien een vertekend beeld heb (of juist niet :P )
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zum Kotsennn
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
CosmicDestination schreef:
Waarom nou :cry:
Ze kunnen zoveel beter.. :(


Alpha² wel ja.


hier val je een beetje door de mand..
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze staat mooi tussen het lijstje met The Spirit. :)
Bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
CosmicDestination schreef:
Waarom nou :cry:
Ze kunnen zoveel beter.. :(


Alpha² wel ja.

Psyko Punkz net zo goed hoor.
Die gasten hebben echt enorm veel talent. Jammer dat het in hun recente tracks (uitgezonderd Beyond Belief) naar mijn mening niet te horen is :(
Bericht Geplaatst op 30 jul 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Klinkt wel oke, op de vocals/break na :)


Idd :) maar niet heel speciaal :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 10:30 
 
Hardtraxx Elite

Vorige week live gehoord en moet zeggen dat het toch een hele fijne plaat is! En is blijkbaar niet met de Alpha2.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren op 3FM geweest. Q-Base Anthem. Nieuwe sample.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e mid intro is best lekker, lekkere drive! Zelfde geld voor de climax, best lekker energiek maar nog niet echt overtuigend.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk plaatje. Psyko Punkz leveren wat mij betreft de laatste tijd weer een aantal aardig vette platen uit.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 14:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leuk op de vocals na :)
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meuk van het jaar. :lol:
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is.. :x
Alles wat ik niet in een track wil horen zit hierin..
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen :sick:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Meuk van het jaar. :lol:
Heb er gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is.. :x
Alles wat ik niet in een track wil horen zit hierin..

Amen to that.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
ik ga me nu toch echt afvragen wat PP op de rawstage bij Dominator moest... wtf in hemelsnaam hebben ze daar gedraaid als ze met deze troep komen :sick:


T-T-Techno Prime Motherfucking Faggot!
Bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Wel leuk plaatje, maar zeker niet anthem-waardig en al helemaal niet voor Q-Base.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de indruk dat ze dit nummer het anthem genoemd hebben. Dit klinkt meer als een dj tool die ze voor defqon in elkaar geflansd hebben. Misschien kwamen ze tijd tekort....
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks