J
Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)

http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/g ... 5633/54729
Last edited by Jro_ on 25 Jun 2012 12:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Klinkt wel oke, op de vocals/break na :)
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat een ver-schri-kke-lij-ke vocals, die dirty house invloeden zijn ook lelijk en de rest is ook niet veel soeps.
En dan nog dat gejank door de climax heen zoals Wasted Penguinz ook al eens hebben gedaan :sick:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Daveytl wrote:Wat een ver-schri-kke-lij-ke vocals, die dirty house invloeden zijn ook lelijk en de rest is ook niet veel soeps.
En dan nog dat gejank door de climax heen zoals Wasted Penguinz ook al eens hebben gedaan :sick:
Precies.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Daveytl wrote: En dan nog dat gejank door de climax heen zoals Wasted Penguinz ook al eens hebben gedaan :sick:
Das juist mooi, geeft nog meer gevoel aan de track mee. :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het gevoel dat je je speakers naar buiten wil smijten ja >.<
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Fusionmania wrote:
Daveytl wrote: En dan nog dat gejank door de climax heen zoals Wasted Penguinz ook al eens hebben gedaan :sick:
Das juist mooi, geeft nog meer gevoel aan de track mee. :)
maakt de track idd wat voller meestal. Als je goed luisterd hebben veel tracks van bijvoorbeeld noisecontrollers dat ook maar dan subtieler. Over deze track: niks aan.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ben geen fan van de vocals (ook niet van het origineel), maar vind het geheel wel lekker. Op de zondagochtend nog gehoord in de radio studio waar Wietse stond te draaien. Kicks konden wel wat punchier voor zover ik kon horen (wat vaak wel een probleem is bij PP), maar het geluid was daar ook niet erg goed volgens mij (en vrij zacht op dat moment).
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dit is waarschijnlijk wel de meest verschrikkelijke 'crossbreed' plaat die ik ooit gehoord heb. Schandalig van Psyko Punkz dit. Disrespect en Bassboom zijn echt pareltjes vergeleken met deze afschuwelijke troep. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Daveytl wrote:Het gevoel dat je je speakers naar buiten wil smijten ja >.<
Ik was het ook daadwerkelijk van plan, maar toen realiseerde ik me dat ik dit dan niet meer kon typen, dus heb ik hem maar gewoon uitgezet. Heb dit nummer niet langer dan 42 seconden kunnen aanhoren.
A
Vind t wel een vet nummer ^^ vooral stukje rond 0:41 :thumbsup:
Chukkels wrote:Dit is waarschijnlijk wel de meest verschrikkelijke 'crossbreed' plaat die ik ooit gehoord heb. Schandalig van Psyko Punkz dit. Disrespect en Bassboom zijn echt pareltjes vergeleken met deze afschuwelijke troep. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Vind het wel grappig dat je alleen pp noemt, alpha2 hebben toch ook meegedaan :/ vooroordelen/haten om de artiestenaam diit dat
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
K.U.T. vocalen...
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Wat een schande...
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
PNXRMX wrote:Vind het geheel wel lekker.
Nu ja, lekker. Het klinkt wel aardig. Wel even dubben! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Anonymous wrote:Vind t wel een vet nummer ^^ vooral stukje rond 0:41 :thumbsup:
Chukkels wrote:Dit is waarschijnlijk wel de meest verschrikkelijke 'crossbreed' plaat die ik ooit gehoord heb. Schandalig van Psyko Punkz dit. Disrespect en Bassboom zijn echt pareltjes vergeleken met deze afschuwelijke troep. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Vind het wel grappig dat je alleen pp noemt, alpha2 hebben toch ook meegedaan :/ vooroordelen/haten om de artiestenaam diit dat
Bij Alpha2 is dat niet zo gemakkelijk te zeggen omdat normaal Joram voor ze produceert. Ze zullen er vast wel bij hebben gezeten, maar het lijkt me dat bij colabs de Alpha2 weinig invloed hebben of zie ik dit fout?

Die vocalen zijn trouwens echt belachelijk :sick: rest van de track is trouwens ook niet heel veel....
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
not sure if A2, or just PP & WP.

alsjeblieft zeg, bespaar me dit
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vind het eigenlijk wel een geinig plaatje.
F
Hardtraxxer
119 posts member since 2011
last seen Dec 2018
Kan het commentaar van iedereen wel begrijpen. Vind het desondanks zelf wel een lekker energiek nummer!
J
Is dit wel een collab met A2?

Want een Psyko Punkz & Wasted Penguinz kan ik ook nog wel geloven....
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
View on YouTube
:whistle:
D
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Sep 2022
Vind het wel gaan. Trekt me gewoon niet zo.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
dj-zzx wrote:Vind het wel gaan. Trekt me gewoon niet zo.

:lol:

Gast je spreekt jezelf tegen in minder dan 10 woorden.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
lijkt wel of er door de track gejankt wordt. kicks zijn weer zwak. PP is hun talent verloren of aandachtsgeil.
D
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Sep 2022
Bart0ving wrote:
dj-zzx wrote:Vind het wel gaan. Trekt me gewoon niet zo.

:lol:

Gast je spreekt jezelf tegen in minder dan 10 woorden.

Ik bedoel met ''vind het wel gaan'' dat hij niet echt slecht is maar ik persoonlijk vind het geen leuk liedje.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hahahaha. Psyko Punkz :')