Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz

Track(s): Back Again (Official Decibel 2014 Anthem)

Sample/video:


Bron:
B2S
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bout plaat.

lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig. Niks vergeleken met anthems van voorgaande jaren.

remix van bfront en frequencerz klinkt daarintegen wel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:35 
 
Hardtraxx Elite

Wat een krachtloze saaie plaat, zelden zo'n slecht anthem gehoord :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem zo slecht nog niet :p het deuntje geeft wel lekker zomers gevoel voor mij alleen het is niet een track die ik graag luister. Die remix daarintegen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 10:40 
 
Hardtraxxer

Dit is wel heeeeeeeel matig hoor! Het is met moeite een leuk plaatje te noemen.. Misschien vaker horen maar ik ben er bang voor! :thumbdown: Die remix daarentegen klinkt zwaar dik wat er van te horen is :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:02 
 

Ik ga even huilen, tot ziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles beter dan die kermisrommel van vorig jaar van Noisecontrollers, klinkt best lekker vind ik :)
En bfront remix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De eenvoud. Zal wel weer een anthem voor mij zijn dat mij straks weer doet denken aan de mooie herinneringen van decibel in plaats van dat ik van het nummer geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

henkfct schreef:
lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig.


ik geloof niet dat dit de lyrics/vocals zijn van de track, maar van de trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 't nog niet eens zo heel erg slecht! Sfeertje in de track pakt me zo op 't eerste gehoor wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind 't nog niet eens zo heel erg slecht! Sfeertje in de track pakt me zo op 't eerste gehoor wel! :thumbup:

Dit. Alhoewel de kicks een hoop kracht missen, vind ik. Volgens mij hebben veel mensen hun oordeel al klaar liggen bij het lezen van de artiestennaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:22 
 

Geen Decibel anthempje waardig weer, maar wel een fijn zomers plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit van Psyko Punkz? Wow, gewoon wow! Na alle bagger die ze de afgelopen jaren hebben uitgebracht, is dit toch echt wel een pareltje van hun kant hoor. Een anthem dat echt bij het festival past. Natuurlijk hou ik nog wel een slag om de arm, omdat er gegarandeerd lyrics in voor zullen komen, maar als B2S daar restricties op heeft gelegd of zelf de lyrics hebben aangeleverd, dan kan dit wel eens een plekje opleveren in de top 3 van beste Decibel anthems.

stefaneke schreef:
Geen Decibel anthempje waardig weer, maar wel een fijn zomers plaatje.

Moet een Decibel anthem dan een winters-gevoel hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zo op het eerste gehoor best een fijne track.

De vocals daarentegen zijn niet de vocals van de track maar voor de trailer..
Of een groot gedeelte ervan tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Ik vind het zo op het eerste gehoor best een fijne track.

De vocals daarentegen zijn niet de vocals van de track maar voor de trailer..
Of een groot gedeelte ervan tenminste.

I know, maar je kunt er wel vanuit gaan dat er typische PP-lyrics in gaan voorkomen. Als die rap-nicht van ze zich niet bemoeit met dit nummer, ben ik in ieder geval tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:33 
 
Hardtraxxer

Net als wat ik had met Craving for the beat (die ik nu nog met regelmaat luister) moet ik er even aan wennen, maar uiteindelijk zal ik het dan toch wel weer een bom van een track vinden.
Decibel anthems stellen nooit teleur
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
henkfct schreef:
lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig.


ik geloof niet dat dit de lyrics/vocals zijn van de track, maar van de trailer.



da magk hopen! hahaha. ben benieuwd naar de officiele preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer zeg!!! Ook gelijk het bewijs dat de Psyko Punkz gewoon nog goeie hardstyle kunnen maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, ik vind hem vet! Was ook verliefd op die van vorig jaar trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Vind 't nog niet eens zo heel erg slecht! Sfeertje in de track pakt me zo op 't eerste gehoor wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:37 
 
Hardtraxxer

vind het egt 3x niks :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Voor mij zijn Psyko Punkz een van de slechtste producers in de scene. Dit plaatje is wel oke, niet meer niet minder. Anthems stellen toch geen zak meer voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Ik vind het zo op het eerste gehoor best een fijne track.

De vocals daarentegen zijn niet de vocals van de track maar voor de trailer..
Of een groot gedeelte ervan tenminste.

En toch gok ik dat dit wel de vocal van de track zal zijn, tenminste dezelfde stem want sinds wanneer doen ze een andere vocalist onder de trailer?

Vind het verder wel een prima plaatje :) typisch Decibel anthem, in lijn met afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Ondanks dat er Psyko Punkz staat, heb ik het toch maar een kans gegeven. Zeker niet mis, al helemaal vergeleken met die zaadtrack van laatst, This Is Your Life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 13:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inspiratieloos, de remix overigens ook. Er was eens een tijd dat anthems iets speciaals hadden.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks