Is dit van Psyko Punkz? Wow, gewoon wow! Na alle bagger die ze de afgelopen jaren hebben uitgebracht, is dit toch echt wel een pareltje van hun kant hoor. Een anthem dat echt bij het festival past. Natuurlijk hou ik nog wel een slag om de arm, omdat er gegarandeerd lyrics in voor zullen komen, maar als B2S daar restricties op heeft gelegd of zelf de lyrics hebben aangeleverd, dan kan dit wel eens een plekje opleveren in de top 3 van beste Decibel anthems.
stefaneke schreef:
Geen Decibel anthempje waardig weer, maar wel een fijn zomers plaatje.
Moet een Decibel anthem dan een winters-gevoel hebben?