Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de lyrics nog slechter dan in de trailer.
Voor de rest wel redelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het toch weer een solide anthem, veel beter dan de afgelopen twee jaren. Ze passen hetzelfde trucje toe in de intro als ze bij het Qlimax anthem doen; stukje van de melo met wat screeches. Vocals vind ik ook wel prima eigenlijk. Het geheel doet mij qua opzet juist weer een beetje aan SITC denken, en dat is eigenlijk alleen maar positief.

Ideaal ook dat ze direcgt een rawmix mee geven. Prima oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah moet toch zeggen dat ik het best een leuk nummer vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me, zoals vrijwel iedere hardstyle track atm, helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:26 
 



Die vocals, gewoon niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:30 
 

oke laat maar hij staat er al in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

't Is niet omdat er een zandbak op Decibel staat dat je daarom vocals voor kleuters moet gebruiken. Jezus wat slecht. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind m best leuk hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 17:13 
 

ik vond toch de oude vocals een stuk beter, niet dat die erg spannend waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Na Craving For The Beat weer een lekkere melodie. Leuk anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:58 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb em nou enige keren geluistered en kan maar op 1 conclusie komen:

wat een wanproductie zeg

naast de lyrics zit er echt 0 pit in en het klinkt nergens naar

" to party all day" bah dat killed ook gelijk die hele plaat

Modedit: Kan hier verder besproken worden.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks