TiMOTHYb schreef:
henkfct schreef:
Wat een bout plaat.
lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig. Niks vergeleken met anthems van voorgaande jaren.
Kinderen voor kinderen gedoe
Dan heb je nog niet eens de 2010 of 2007 (Kent hold us dauwn, BOEM)

, en 2008 ook al was die tekst niet heel verkeerd maar de zang was een beetje te..
Die van Craving For The Beat vind ik nog niet zo raar trouwens, sinds zomer het thema is.
DolleTraktor schreef:
Net als wat ik had met Craving for the beat (die ik nu nog met regelmaat luister) moet ik er even aan wennen, maar uiteindelijk zal ik het dan toch wel weer een bom van een track vinden.
Decibel anthems stellen nooit teleur
Laatste goeie waren die van NC in 2010 en dan gelijk die van Southstylerz in 2006. En de remix van DBSTF maar dat was niet het officiële.
Over de plaat. Het origineel is zeker niet verkeerd. Beter dan ik had verwacht, goeie melodie. De remix doet me niet zo veel. Zo'n soort plaat geeft mij nog minder een Anthem gevoel dan het origineel. Doe dan iets in de zin van Worth Fighting For (Qapital 2013)