Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor! Al vind ik de qlimax (zonder dat gejuich) wel wat leeg?
Prima zomers nummer, doet me nu al meer dan die crap van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal geen verkeerde plaat maar, net zoals de meeste mainstream tegenwoordig, te slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb ook helemaal niks meer met Psyko Punkz, maar ik moet eerlijk zijn.. ik vind dit best fijn klinken tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyko punks :lol:

Dikkke bagger!!

Ga overigens toch niet naar decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hem veel erger verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had veel erger verwacht toen ik Psyko Punkz zag staan. Vind hem niet eens zo heel slecht, maar ik word er ook niet echt warm van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 16:32 
 
Hardtraxxer

Heerlijk plaatje, helemaal niet verkeerd! B-Front remix erachteraan is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Lang niet zo goed als Craving For The Beat, maar de melodie pakt me wel. Ben benieuwd naar de volledige track, klinkt in ieder geval niet zo slecht als de vorige PP releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien komt het door mijn extreem lage verwachtingen, maar dit klinkt nog best aardig! al zijn de kicks wel erg zacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:( Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zon psyko punkz plaat heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar toch krijgt de remix mijn voorkeur. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwhah, het kan ermee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 20:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

henkfct schreef:
Wat een bout plaat.

lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig. Niks vergeleken met anthems van voorgaande jaren.

Zatox schreef:
Dope, crowd, bass, loud

Dope, energy, crowd, illegal
Bass, extreme, loud
Decibel

D stands for dope like the beats we deliver
E for the energy that flows like a river
C for the crowd that is loud as fuck
I is illegal so shut the fuck up!
B represents the bass you can't fuck with
E means f**king extreme, you can't touch this
L stands for liberty, but call me loud
Now you know what Decibel is all about

Alpha² & Noisecontrollers schreef:
When the sun shines upon us all
It is that time of year again
Kick up your heels
Sweating in the heat
Just craving for the beat

Nou inderdaad.

Op het eerste gehoor prima anthem. Best reëel om hem met een rawmix te releasen. Voor ieder wat wils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lang niet gek, prima melodie en mainstream kicks. Verwachtingen van Anthems zijn al niet hoog bij mij. Dan valt een plaat als Symbols vorig jaar bij Q-Base ook meteen positief op. De tijden van de top Anthems voor de grote feesten zijn echt al lang voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 21:40 
 
Hardtraxxer

DolleTraktor schreef:
Net als wat ik had met Craving for the beat (die ik nu nog met regelmaat luister) moet ik er even aan wennen, maar uiteindelijk zal ik het dan toch wel weer een bom van een track vinden.
Decibel anthems stellen nooit teleur


Zatox decibel anthem?? Die was echt droevig slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 21:43 
 
Hardtraxxer

Lekker zomers :)
Eerste goede track psyko punkz sinds tijden. En dan te bedenken dat ze deze track nog in opdracht maken ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de remix is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Heeeeerlijke anthem!! Zomers sfeertje, zie mezelf al met zonnebril en biertje staan. Remix ook prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
henkfct schreef:
Wat een bout plaat.

lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig. Niks vergeleken met anthems van voorgaande jaren.

Kinderen voor kinderen gedoe


Dan heb je nog niet eens de 2010 of 2007 (Kent hold us dauwn, BOEM) :P, en 2008 ook al was die tekst niet heel verkeerd maar de zang was een beetje te..
Die van Craving For The Beat vind ik nog niet zo raar trouwens, sinds zomer het thema is.

DolleTraktor schreef:
Net als wat ik had met Craving for the beat (die ik nu nog met regelmaat luister) moet ik er even aan wennen, maar uiteindelijk zal ik het dan toch wel weer een bom van een track vinden.
Decibel anthems stellen nooit teleur


Laatste goeie waren die van NC in 2010 en dan gelijk die van Southstylerz in 2006. En de remix van DBSTF maar dat was niet het officiële.

Over de plaat. Het origineel is zeker niet verkeerd. Beter dan ik had verwacht, goeie melodie. De remix doet me niet zo veel. Zo'n soort plaat geeft mij nog minder een Anthem gevoel dan het origineel. Doe dan iets in de zin van Worth Fighting For (Qapital 2013)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Had hem veel erger verwacht :)


Precies, vind het zelf best een lekker plaatje met toch een opzwepende melodie :)
heb ook het idee dat mensen de plaat kut vinden alleen omdat Psyko Punkz ervoor staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
henkfct schreef:
Wat een bout plaat.

lyrics verzonnen door een 10 jarig kind en alles is te eenvoudig. Niks vergeleken met anthems van voorgaande jaren.

Zatox schreef:
Dope, crowd, bass, loud

Dope, energy, crowd, illegal
Bass, extreme, loud
Decibel

D stands for dope like the beats we deliver
E for the energy that flows like a river
C for the crowd that is loud as fuck
I is illegal so shut the fuck up!
B represents the bass you can't fuck with
E means f**king extreme, you can't touch this
L stands for liberty, but call me loud
Now you know what Decibel is all about

Alpha² & Noisecontrollers schreef:
When the sun shines upon us all
It is that time of year again
Kick up your heels
Sweating in the heat
Just craving for the beat

Nou inderdaad.

Op het eerste gehoor prima anthem. Best reëel om hem met een rawmix te releasen. Voor ieder wat wils.

Haha oja die van Zatox :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
heb ook het idee dat mensen de plaat kut vinden alleen omdat Psyko Punkz ervoor staat

Dat zei ik dus ook:
Citaat:
Volgens mij hebben veel mensen hun oordeel al klaar liggen bij het lezen van de artiestennaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb echt 0,0 met heel dat Psyko Punkz gebeuren en was dus niet meteen enthousiast toen ik dit zag staan. Maar ik vind dit nog best fijn klinken. Zit best een fijn sfeertje door het nummer heen. Nu nog hopen dat er niet van die 14 jarige swagboy vocalen van ze in komen en de kick vind ik, zoals gewoonlijk, niet fijn klinken. Maar overall gezien ben ik wel benieuwd naar een langere versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 15:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de hele plaat, klinkt tot nu toe helemaal niet verkeerd :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks