Moet bij die titel gelijk aan dit denken.

Yes! Goed geluisterd!DisAster wrote:In HWS zegt HHZ wel weer dat Journey Of The Mind op het mini-album komt
Ik merk ook hieruit op dat ze een mini-album in gedachten hebben, maar dit niet willen spoileren.makrooy wrote:Ah dat filmpje, ja en in dit filmpje van 2 week later, zegt ie dat ze nog niet weten hoe ze het willen releasen.
Edit: Ik vergeet steeds dat timestamps het niet doen, maar vanaf 6:47 hebben ze het erover.
View on YouTube
Your point being...patrickjeb wrote:Net 2 weken geleden voor het eerst gedraaid..
Dat komt volgens mij doordat het interview met Q al veel eerder was opgenomen dan dat het op Youtube stond. Wellicht dat ze het toen nog niet wisten, maar bij het Slam interview wel.Pedaalemre wrote:Ja wellicht, maar het dan wel gewoon aan de telefoon met SLAM zeggen. Weird.
Kan deze Chinees niet bij elk groot feest gaan werken voortaan?VliegendeBamischijf wrote:Beste kwaliteit beschikbaar, een of andere Chinees heeft de output van de mixer met een recorder opgenomen(te horen aan het stuk waar Heady de microfoon pakt). Wat een held.
Nee hoor, dit was gewoon Electric Jungle Music Festival, in China, en deze set werd naast vele andere sets live uitgezonden.VliegendeBamischijf wrote:Beste kwaliteit beschikbaar, een of andere Chinees heeft de output van de mixer met een recorder opgenomen(te horen aan het stuk waar Heady de microfoon pakt). Wat een held.