Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 11:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Project One

Track(s): Love Is Not Enough

Sample/video:

@01:37

Bron:
YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt die kick in de mid nou echt zo dik of is het de belabberde kwaliteit :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh, die kicks in de mid en outro klinken bizar dik! Melodie en vocals zijn mij iets te vrolijk t.o.v. die mid/outro. Lijken wel 2 verschillende platen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 13:16 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Klinkt die kick in de mid nou echt zo dik of is het de belabberde kwaliteit :lol: ?


Ik kan bevestigen dat dit daadwerkelijk hele dikke gated kicks waren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pohh, die kicks in de mid en outro klinken bizar dik! .


Die klapten er echt op idd :D Vind persoonlijk de vocals niet erg bij P1 klinken, maar verder een dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 14:48 
 
Hardtraxx Crew

kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohhh wat dik :drool: Dikke kicks in de mid gevolgd door een heerlijk euphorische climax, dit is voor mij de beste nieuwe p1 track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo mid kinkt wel dik, beetje als Total Blackout, ben benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.

Dat het niet je ding is dat kan prima, maar dit kun je echt niet zeggen :lol: Geen zin om weer de hele kwaliteit discussie op gang te helpen, dus hier laat ik het bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon beetje laten doen die gast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.


Man wat weet jij er nou van. Dat ze 5 nieuwe platen in 1 nacht laten horen zegt toch helemaal niets over hoe lang ze hierover hebben gedaan? Dit was hun eerste optreden sinds defqon 1. Misschien hebben ze hier wel maanden lang over gedaan.

Wat komt er toch een hoop stront uit jouw posts zeg. Zo, hap ik ook een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.

Als ik je laatste post lees denk ik niet dat jij over kwaliteit van hun tracks kunt oordelen.
Zeg dan gewoon dat het je ding niet is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.


Afbeelding

Also pot verwijt ketel en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.

Als ik je laatste post lees denk ik niet dat jij over kwaliteit van hun tracks kunt oordelen.


Ja, of ze een-na laatste, of die daarvoor, of z'n eerste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Project One 'kwantiteit boven kwaliteit' vinden maar je piemeltje steigert wel bij elke Rebelion plaat. Ik weet het ook niet meer hoor. Ookal zou ik m'n uiterste best doen je positief te benaderen, het kan gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.


Wat een triest kindje ben je toch soms :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 20:33 
 
Hardtraxx Crew

Svbtwee schreef:
Project Boring.

Dit doet me op een of andere manier denken aan hardstylboy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 20:54 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Svbtwee schreef:
Project Boring. Kick lijkt nog wel dik te klinken, maar daar is dan meteen al het positieve mee gezegd. Break en climax passen niet bij de mid en outro, en het klinkt ook weer zo saai...

Hoeveel platen hebben die heren uberhaupt samen gemaakt de laatste tijd. Begint op kwantiteit boven kwaliteit te lijken.


Man wat weet jij er nou van. Dat ze 5 nieuwe platen in 1 nacht laten horen zegt toch helemaal niets over hoe lang ze hierover hebben gedaan? Dit was hun eerste optreden sinds defqon 1. Misschien hebben ze hier wel maanden lang over gedaan.

Wat komt er toch een hoop stront uit jouw posts zeg. Zo, hap ik ook een keer

Is geen hap hoor. Die gast meent het volgens mij allemaal vanuit de grond van zijn hart. Leeft in andersomland of zo.

Nee maar serieus: Over smaak valt niet te twisten bla bla en bladiebla, toch? Nou ik denk het niet dus. De beste man is daar toch wel prima bewijsmateriaal voor. Gewoon iemand die nog jong is, de oude scene niet heeft meegemaakt, toch alles van hardstyle denkt te weten maar eigenlijk de pubertijd qua smaakontwikkeling nog niet heeft bereikt, laat staan doorbracht. Dat, óf hij heeft 5x zo lang nodig als een gemiddeld ander persoon om verstand te kweken.

Dat is niet erg, eerder jammer voor jezelf, maar als dat zo is @svb (en please, besef dat nou ff voor jezelf...) is het niet nodig om een compleet forum er mee op te zadelen. Neem je eigen tijd of whatever, maar het is wel duidelijk geworden dat niemand op je kansloze onzin zit te wachten hier.

Geef het nog een aantal jaar, en lees dan je eigen posts nog eens terug (welgemeende tip), maar houd tot die tijd gewoon je blasfemistische muil.

Wel kudo's voor je trouwens als uiteindelijk toch blijkt dat je één enorme troll bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Verhaal


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Reageer dan gewoon niet
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks