Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx lijkt net zo'n realitysoap over de ontmaskering van Miwer en het janken op SVB. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 00:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet dat iedereen er steeds weer op reageert, je merkt toch overduidelijk aan de manier waarop ie het brengt dat ie daar gewoon op uit is. Laat lekker gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 07:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik snap ook niet dat iedereen er steeds weer op reageert, je merkt toch overduidelijk aan de manier waarop ie het brengt dat ie daar gewoon op uit is. Laat lekker gaan.

Hoeveel ik ook in het verleden op die man heb gereageerd, eens met bovenstaande. Jammer dat we ons maar collectief moeten aanpassen omdat een mooie permaban blijkbaar geen optie is, maar het zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het vooral jammer dat in bijna ALLE topics het uiteindelijk gaat over die vent. Je kan wel zeggen "lekker laten gaan", maar hoe kan je hem in Godsnaam nog negeren als er zoveel topics veranderen in De Grote Sander Show. Geef die man een permaban of ALLEMAAL negeren maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker negeren, want zoals pommer al zei, vind hij alleen maar leuk dat we er op in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:52 
 
Hardtraxxer

Goldenstyle schreef:
Lekker negeren, want zoals pommer al zei, vind hij alleen maar leuk dat we er op in gaan.


Dat gaat niemand volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Het bovenstaande dus.

Je kan mensen verwijten dat ze er op reageren, maar continu geconfronteerd worden met absolute idiocracy is ook niet fijn, ondanks dat we het elke keer weer langs ons heen proberen te laten gaan.

Goldenstyle schreef:
Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....

Wel mensen verwijten dat ze op hem reageren maar vervolgens zelf op die mensen zeiken... Pot en ketel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Bestaat er niet zoiets als een shadowban? Kan alleen hij zijn comments zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Het bovenstaande dus.

Je kan mensen verwijten dat ze er op reageren, maar continu geconfronteerd worden met absolute idiocracy is ook niet fijn, ondanks dat we het elke keer weer langs ons heen proberen te laten gaan.

Goldenstyle schreef:
Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....

Wel mensen verwijten dat ze op hem reageren maar vervolgens zelf op die mensen zeiken... Pot en ketel :whistle:


Ik reageer af en toe met een lach smiley hoe hij zijn reacties neerzet. Voor de rest negeer ik hem gewoon. Geen zin om een heel zeik verhaal te lezen wat al zo vaak over hem langs komt op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuk betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
Stuk betere kwaliteit


:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:16 
 
Hardtraxx Crew

Wat een plaat dit :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

holy shit die mid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 17:43 
 
Hardtraxx Addict

Gvd schiet verdomme op met releasennnnnnnnnnnnnn
g
43g3g h hddhf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net 2 weken geleden voor het eerst gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er komt een mini-album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Er komt een mini-album.


Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kaasstaaf schreef:
Er komt een mini-album.


Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.

:huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
makrooy schreef:
Kaasstaaf schreef:
Er komt een mini-album.


Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.

:huh: :huh: :huh:


Wat? Kan niet veel met maar 3 smileys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen een album en een mini-album, behalve het aantal tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat is het verschil tussen een album en een mini-album, behalve het aantal tracks?


Dat ik het gewoon graag als hard copy wil zien :P Zou het wel wat vinden als ze na hun legendarische album in 2008, met moderne en zeer goed gelukte (ga ik van de LQ's uit) album in 2019 komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

@ makrooy

Bron:



Vanaf 3:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah dat filmpje, ja en in dit filmpje van 2 week later, zegt ie dat ze nog niet weten hoe ze het willen releasen.
Edit: Ik vergeet steeds dat timestamps het niet doen, maar vanaf 6:47 hebben ze het erover.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hm, ja. Tegenstrijdig wel >.<
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks