Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Hardtraxx lijkt net zo'n realitysoap over de ontmaskering van Miwer en het janken op SVB. 
Ik snap ook niet dat iedereen er steeds weer op reageert, je merkt toch overduidelijk aan de manier waarop ie het brengt dat ie daar gewoon op uit is. Laat lekker gaan.
Hoeveel ik ook in het verleden op die man heb gereageerd, eens met bovenstaande. Jammer dat we ons maar collectief moeten aanpassen omdat een mooie permaban blijkbaar geen optie is, maar het zij zo.Pommer wrote:Ik snap ook niet dat iedereen er steeds weer op reageert, je merkt toch overduidelijk aan de manier waarop ie het brengt dat ie daar gewoon op uit is. Laat lekker gaan.
Vind het vooral jammer dat in bijna ALLE topics het uiteindelijk gaat over die vent. Je kan wel zeggen "lekker laten gaan", maar hoe kan je hem in Godsnaam nog negeren als er zoveel topics veranderen in De Grote Sander Show. Geef die man een permaban of ALLEMAAL negeren maar.
Last edited by Helicaze on 24 Oct 2018 11:00, edited 1 time in total.
Lekker negeren, want zoals pommer al zei, vind hij alleen maar leuk dat we er op in gaan.
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Dat gaat niemand volhouden.Goldenstyle wrote:Lekker negeren, want zoals pommer al zei, vind hij alleen maar leuk dat we er op in gaan.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Het bovenstaande dus.
Je kan mensen verwijten dat ze er op reageren, maar continu geconfronteerd worden met absolute idiocracy is ook niet fijn, ondanks dat we het elke keer weer langs ons heen proberen te laten gaan.

Je kan mensen verwijten dat ze er op reageren, maar continu geconfronteerd worden met absolute idiocracy is ook niet fijn, ondanks dat we het elke keer weer langs ons heen proberen te laten gaan.
Wel mensen verwijten dat ze op hem reageren maar vervolgens zelf op die mensen zeiken... Pot en ketelGoldenstyle wrote:Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Bestaat er niet zoiets als een shadowban? Kan alleen hij zijn comments zien 
Ik reageer af en toe met een lach smiley hoe hij zijn reacties neerzet. Voor de rest negeer ik hem gewoon. Geen zin om een heel zeik verhaal te lezen wat al zo vaak over hem langs komt op Hardtraxx.InfinI wrote:Het bovenstaande dus.
Wel mensen verwijten dat ze op hem reageren maar vervolgens zelf op die mensen zeiken... Pot en ketelGoldenstyle wrote:Ja jij bent ook weer de zoveelste, die een heel zeik verhaal erover ophangt man man man....
Stuk betere kwaliteit
View on YouTube
View on YouTube
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Wat een plaat dit

-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Gvd schiet verdomme op met releasennnnnnnnnnnnnn
g
43g3g h hddhf
g
43g3g h hddhf
Net 2 weken geleden voor het eerst gedraaid..
Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.Kaasstaaf wrote:Er komt een mini-album.
makrooy wrote:Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.Kaasstaaf wrote:Er komt een mini-album.
Wat? Kan niet veel met maar 3 smileys.Chroman wrote:makrooy wrote:Source? Zou ik serieus jammer. Ze hebben toch zo'n 7 nieuwe tracks? Nog een boel remixes. Neem de tijd om misschien nog 2/3 platen te maken en knal er een album uit. Hoeveel mensen het ook als hard copy zouden aanschaffen.Kaasstaaf wrote:Er komt een mini-album.![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een album en een mini-album, behalve het aantal tracks?
Dat ik het gewoon graag als hard copy wil zienChroman wrote:Wat is het verschil tussen een album en een mini-album, behalve het aantal tracks?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ah dat filmpje, ja en in dit filmpje van 2 week later, zegt ie dat ze nog niet weten hoe ze het willen releasen.
Edit: Ik vergeet steeds dat timestamps het niet doen, maar vanaf 6:47 hebben ze het erover.
View on YouTube
Edit: Ik vergeet steeds dat timestamps het niet doen, maar vanaf 6:47 hebben ze het erover.
View on YouTube
Last edited by makrooy on 07 Nov 2018 12:49, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hm, ja. Tegenstrijdig wel